Maketo - J.L&Westlife [Rond 2].mp3
Maketo - J.L&Westlife Rond 2.mp3 Shoo! Först av allt vill jag be om ursäkt för mitt första bidrag som faktiskt sög rätt så mkt :P orkade inte lägga ner mig för jag visste att jag skulle ta han oavsett vad, om det va han mot mig, men nu tog han hjälp av 3 andra snubbar som inte ens har med saken att göra.. Vilket bara va fucked up :P Svarade allihopa i denna låt vilket är första låten på rond 2.. Dock förväntar jag mig bara ett svar av J.L, sen om de andra 3 snubbarna vill dissa mig så gör egna låtar.. Denna låt tog för övrigt bara 3 och en halv timme och göra, (Inget som jag försöker skylla bort på, för jag blev riktigt nöjd!) men jag har väntat på snubbens svar i cirka 2 veckor.. så jag hoppas att han kan svara snabbare och själv den här gången! :) Allt gjort av mig själv förutom beatet som är gjort utav Vybe-Beatz.. Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/765913836.html :kan vara nå ändringar och så: Text: vers 1.. Fan va duktig du är, du tog reda på mitt förnamn säger att kartellen backar dig, är du thug life? tror du på det själv? att de stora är din vän? detta mordet va ett skämt dumpar horan i en gränd att du kalla mig för king-kong,de är väl inte negativt? du är en o femtio lång, och vandrar runt med hepatit yepp du hörde rätt, för du knullar ju med lena hur kan du dissa min vikt? du knullar ju med feta?! och bara så du vet, mina fans är dina homies så jag vet en hel del skit om din dåtid Johannes blev ju mobbad tills han började med rappen helt plötsligt fick han vänner när sörjer på ett papper du kalla dig för rappare? jag slaktar dig som slaktaren släppte första bomben, kan inte fatta att du andades mixningen va sämst,och det fanns några flowmissar beatet de va wackd men nu töjjer jag en trång fitta! Refräng//** Jag glider in på ronden och jag slaktar dig, så sinnessjukt! Jag flyger över molnen, och jag märker att du springer nu Jag smäller den på käften som frågar: vem vinner nu? Tro mig din ho-ra! jag kommer att flippa ut! Refräng//** Vers 2.. Micke, jag tror att du har fått en grej om bakfoten det va din mamma som flasha sina boobs vid matbordet ville berätta för dig för jag tror att det är olagligt att en son ger sin mamma kuk, "visst är det olagligt?" vill du mötas upp en dag? langa över kontonummret skickar lite cash så du kan komma hit, ta med dig orten .eller inte, sist jag fuckade med din familj. så ploppa du ut, men jag mördar dig, Capish? och johannes din fitta, dom andra två små hororna ta min tusenlapp och ge dom engelska-lektioner! (hah) .din äckliga fjant vem fan tror du att du är?. du borde veta din plats, som en hora på en väg man måste ha en kuk för att kunna ge en sats och som sagt, vet jag mkt om din penisattrap vad är det för skit, vad är det för nonsens?! jag knullar dig verbalt och sen slänger jag bort låten Refräng//** Jag glider in på ronden och jag slaktar dig, så sinnessjukt! Jag flyger över molnen, och jag märker att du springer nu Jag smäller den på käften som frågar: vem vinner nu? Tro mig din ho-ra! jag kommer att flippa ut! Refräng//** Vers 3.. Johannes klart att du är rädd, du tar hjälp utav vänner sprider din mytomani att du blir backad av kartellen Samtidigt gör du låtar om att du blir playad av brudar bortskämda snorungar som du ska vara skjutna och att du måste ta hjälp från tre andra horungar bevisar att du inte klarar av mig själv, din ormtunga! plocka upp din heder, svara ensam din fitta! men jag får vänta i dagar och du får vänta i timmar och nej jag hota dig inte i hopp om att få tystnad men jag vet att mitt basebollsträ snart ska få kyssar du är den förvuxna dvärgen som inte kan tappa hakan marken är för nära så den krossades när rappen starta "Men jag blev bara arg" Tror du att du skrämmer mig?! fyra mot en? haha! tror du att du känner mig?! Du måste ha en jävla arme för att krossa mig totalt! öppna käften din hora, du blev fuckad oralt! Refräng//** Jag glider in på ronden och jag slaktar dig, så sinnessjukt! Jag flyger över molnen, och jag märker att du springer nu Jag smäller den på käften som frågar: vem vinner nu? Tro mig din ho-ra! jag kommer att flippa ut! Refräng//** Outro//** Det var jävligt kul..... då jag loggade in..... på Whoa igår och såg att 4 killar hade släppt en diss åt mig vad tror ni att ni är? westlife eller? seriöst johannes eller du kanske föredrar rosa eller munken?' se till att svara själv denna gång, ifall du vågar Outro//**
Soon in your Fridge, mofo..
TUNGT SHIIT! Big up mannen :)
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
yepp du hörde rätt, för du knullar ju med lena hur kan du dissa min vikt? du knullar ju med feta?! Diggar punchen som fan! Fick mig definitivt att dra på smilbanden :P
Introt där du drog med grejer från J.L's låtar diggades inte, blev lite drygt i öronen tkr jag, men verserna var riktigt tunga! Refrängerna kändes halvt övermixade, annars riktigt dyngsköna!
Jag visste att rond 2 från din sida skulle bli jävla mycket tyngre ;)
Lyricen var faktiskt riktigt goskön! Vissa rader som var sämre än andra, men så är det i alla låtar, ditt delivery var definitivt mkt bättre nu än i första! Mixningen oxå!
Allt som allt: 8/10, reffarna diggas inte, låter lite väl övermixade som jag skrev, fast smaken är som baken ^^
Nu får vi se på J.L's andra rond ;)
Bless!
/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och johannes din fitta, dom andra två små hororna ta min tusenlapp och ge dom engelska-lektioner! (hah) Klockren enligt mig.
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
vet inte om jag kanske bara e trött men ere bara jag eller hamnar du inte lite off-beat här å där, speciellt i reffen? bättre än de första låten men dissar e inte riktigt min kopp te...
Music makes me feel...
Du slog J.L med hästlängder :)
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Reffen var riktigt dålig och är faktiskt offbeat ibland hela början på vers 2 kändes offbeat den med! och som sagt har du flowmisar trots att du rappar jätte tråkigt och långsamt!!! faan att du rappat i 4 år eller vad det nu var det märks inte man, jag tycker du lägger det riktigt dåligt! J.L snubben har bara kört några månader och är lika bra som dig. bättre om man tänker talang. du tar inte hem denna biff nånstans =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-07-07 01:19
jag undrar hur du själv tänker när du säger att du inte är offbeat. hmm, nja. åter ett dåligt försök till att försöka göra något bra. synd, du har småskön röst, nada annat. för skills saknar du.
Graffare
2009-07-07 01:24
Textmässigt så tar du han, men inom rappen så är du inte bra alls. sorry
-
mkt flowmissar rätt offbeat men riktigt tunga dissar
nej, för de första så låter låten jätte trist, jätte långsamt o tråkigt som gudde sa! sen så har du mega flowmissar i nästan hela vers 2. vilket är nästan pinsamt med tanke på vad det är för takt du kör.. textmässigt, så dödade du honom, du hade mkt punches som fick en att le, men du levererade dem helt för tråkigt! :/ tycker ni båda ska lägga ner, ni skämmer mer ut er, plus slösar på er tid.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
jo visst fan ere offbeat... reffen å vers två hör man tydligt... å nu e jag pigg
Music makes me feel...
håller med ovanstående folk, de va lite offbeat då och då, speciellt i reffrängen
Jorå satte...
Gudde P20 J.L har kört längre än några månader.. runt 1.5 - 2 år eller nått har han väl hållt på? men får du det till några månader så visst.
nej du lägger det dåligt!!! offbeat och långsamt blää! mhhk okej :p jag sitter inte här på whoa och har koll på allas "karriärer" hade bara fått för mig att han rappat så kort, men du verkar ju ha kolla på alla whoa rappare, så om jag vill ha skvaller eller info nångång vet jag vart jag ska vända mig =)
offbeat e väl ingen smaksak? antingen sätter man de eller så gör man de inte... i denna låt satte du tyvärr inte allt ;/
Music makes me feel...
Yes jag har hållit på i 2år! Maketo har hållit på i 5år elr hur? Spillerill. Svar kommer när jag kommit hem från Göteborg! Om inte Micke lånar ut sin studio...
You don't know what you got, until you lose it.
some whack-ass, repetitive, delivery-lacking, fake bullshit right here!
Neej det är inte bra asså :S fattar inte massa flowmissar hör jag. för långtråkigt att lyssna på stängde av efter 1 minut. vart utråkad seriöst. neej fy fan asså. Du är ju stor knullad rent ut sagt asså ut av J.L å c.o
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Tycker det inte lät bra. för sakta och tråkigt, vf inte kicka i "normal" takt ?
wuu förvänta dej motstånd mot riktiga mc's bitch / iffectz
HAHA såg nyss att denna shunen har hållt på i 5 fucking år och suger såhär hårt? Man, jag har hållt på i mindre än ett år och bokstavligen knullar dej verbalt bre.
texten i den här var bättre än första, men jag kan inte påstå att du tar han, eftersom han inte lagt något svar än. Låten är väldigt seg och tråkig och blev jobbig att lyssna på. Passade inte som diss
i'm just a secret
huvudvärk.. Offbeat ofta. Mixningen va ju :/ Men jaja... lycka till =)
nej, den blir tråkig och seg för att du gör den seg
i'm just a secret
hehehe va sågad killen blir asså
Jorå satte...
diggar röst läget du har o vissa punshes, men sen e de till de som vissa redan har sakt och som du vet om, jobba på de till nästa rond o ta nå beat med mer tempo så kanske de blir nått
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Word! :)
Jag gillar det här även om reff 1 + vers 2 var ganska svajiga. Du skulle kört ett snabbare beat för att inte springa i förväg som du gjorde i r1 / v2.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Fattar inte vad du sysslar med asså, pitchar ner både acapellan å beatet. Får tinnitus av å lyssna på skiten i lurar... wtf ?
man utgår i från texten, men hur ska man kunna höra texten när man bara vill stänga av ?
i'm just a secret
näe, tkr att när round 2 är avslutat så skickar man det till *RITKIGTA RAPPARE* så får dom avgöra vem vinner rappmässigt!
Daniiboy eller så fortsätter dom så länge dom orkar, och vi tittar på? :D
jag tror inte att det här verkar gå ut på vem som är bäst rappare?
i'm just a secret
"Johannes klart att du är rädd, du tar hjälp utav vänner sprider din mytomani att du blir backad av kartellen" wtf, det har han väl fan aldrig sagt? johannes har ingen kontakt med kartellen eller något så vad fan får du de där ifrån?
Producent
2009-07-11 21:30
tung diss text . rappen kan du styra upp bättre man
:)
det skumma är att Gwah påstår sig ha artistnamnet "iffectz" Vilket troligtvis nu var han som la reffen på johannes diss till maketo, Vilket gör att antingen så är Gwah här 16 år som maketo påstår, eller så snackar han dynga.. Och hur vet Gwah vem johannes har kontakt med kartellen eller inte?
i'm just a secret
jag är iffectz och jag har då fan aldrig påstått det? om du ska göra en diss ta in saker som stämmer då. Jag är 16 år och mitt artistnamn är Iffectz jag har inget med de grabbarna att göra , cappish? / iffectz
men du hade väl fortfarande varit med i johannes diss ? antingen är du verkligen 16 eller så snackar du bullshit
i'm just a secret
sakazz. för jag har frågat honom. ni kan fan inte gå runt och hitta på massa saker sådär, det är inte rent spel..
vadå för jag har frågat honom? kan du berätta exakt vad vi har hittat på?
i'm just a secret
haha good playing, men du måste träna på din teater, men jag förstår ;) jag ska spela med!
i'm just a secret
haha!
Texten är nice, feta punches lite här och där. Men rappa snabbare, man hinner liksom tröttna när en mening tar 3 min att dra :/
sakazz att johannes har nån kontakt med kartellen? när fan har han sagt de ens. om ni ska göra dissar så kan ni göra de snyggt tkr jag med saker som stämmer i texterna
eller så frågar du honom
snubben du måste låta lite mer trolig om du vill att folk ska tro på dig gwah. Det är ingen annan än maketo som har sagt att johannes själv har påstått att han känner kartellen. Men vad vet du om ifall johannes säger till folk att han känner någon från kartellen?. Han kanske inte har kontakt med kartellen, bara en snubbe som är med där. Men om du nu har så himla stor koll på honom så får vi väl lita på dig
i'm just a secret
wuu då får ja ta ett snack med johannes. för det är felaktig info...
Förstår du inte hur keff du är maketo?. Svaret kommer snart ? =)
Micke From Mother Fuckin Miilk