Gwah, eftersom jag gillar rent spel så ska du inte ljuga?. Du sa till mig att du va med i kartellen oxå. i stupid studios. och att det var dina homebois. så om någon ska ha skit så är de ju du som ska ha det som ljugit om att du är med i kartellen??.
Micke From Mother Fuckin Miilk
varför ta det så jävla seriöst gwah?
i'm just a secret
Jag är inte medlem i Kartellen. ja har varit med i stoopidstoodio. hur fan kan jag vara medlem i 2 menar du? nuff said. pz out
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sakazz. rätt ska va rätt. right (= ? pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha du verkar bara vilsen
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
vadå rätt ska vara rätt? det kan väl inte vara så illa ifall någon ha påstått att du är med i kartellen? Du tar det liite för seriöst.
i'm just a secret
Men det roliga är ju att han har sagt det till folk, och när det väl kommer till kritan så blir det andra bullar.
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Bullar är gott ;d
mumms :]
det ligger nånting lurt i det hela iallafall
i'm just a secret
eller så kanske det inte är lögn? Det kanske råkar vara just så att det bara är en fucking vit lögn. han kanske inte får gå runt och säga till folk att han är med. Jag skulle tippa på att det inte är så smart. Eller så ska han fan ha spö som springer runt och ljuger om det.
i'm just a secret
Äh vafan Sakazz, du har säkert töjt på sanningen nån gng för att låta grymmare än du är, vita lögner går att förbise, dock så är det inte särskilt moget.. Ungefär som att jag sku kuta runt och säga att Bloods står på min sida och kommer till Sverige bara för att spöa nån ;p Hur stor är chansen egentligen, även om jag hade haft kontakter inom bloods? ;p
klart! det är ju det som är det roligast med att vara 16. Men alla är olika här i världen hur som helst, back up eller inte. Nog finns det folk som får backup av "farliga" typer, men vissa håller sig inte till sånt.
i'm just a secret
Prexis, om man sedan vill leva bakom en glasklar, falsk fasad så är det väl upp till han/hon att göra det? Jag bryr mig inte om wb's som spelar, dom får spela hur mkt dom vill, helt upp till dom, jag pallar inte bry mig ;p Ska man bry sig om alla som spelar har man inget annat att göra under dagarna -.-
åååh, nu blev jag suger på att dissa gwah... men eftersom att han är kompis med JL så kanske jag inte ska göra det!
För en gångs skull har jag en poäng med vad jag skriver ;) Haha ^^,
anwar, du borde inte gå ut helt på det än förens du vet hela sanningen
i'm just a secret
Jag vet hela sanningen??
ja har varit med i stoopidstoodio. räcker inte det?? :(
räcker inte det?? :( Men du vet ju fortfarande inte om det är nåt han måste skriva?
Han kanske är med i kartellen men han får inte showa med det?
You never know, sanningen kan vara att han inte är med, men sanningen kan oxå vara att han är med -_O
WORD det var det jag ville ha fram. förmedlade bara det på ett dåligt sätt.
i'm just a secret
Tur jag finns som tolk då :} Nejfan, nu ska jag ut och klippa gräshelvetet -.- Hare boys!
Woozy P19 - Det är just det jag vill rappa om... har även skrivit en vers om det blir något. du får välja, kartallen eller stoopid, kom och stycka upp mig, åååh jag vill ha beef, här har du lite av texten... vill ni läsa hela. PM me! Seriöst. Grabben är 16 och är med i gäng?
alltså jag hoppas du skämtar med mig, radikalt. Är den där texten seriös? jag pallar inte ironi just nu. Om han nu skulle vara med i kartellen och inte får gå ut med det så är det förmodligen en jävla täckmantel att han är 16 år också. Tänk litegrann.
i'm just a secret
Måste bara svara på det du skrev innan jag taggar från datorn, du får ju som sagt dissa vem du vill, men man ska inte dra nåt i en diss om man inte vet att det stämmer, kan bli en himla massa problem isf. 16 Är ingen ålder alls, jag gick med i gäng när jag var 14 (inget jag skryter om, jag var ung och dum), jag är inte med i gäng längre som tur är för jag växte upp. Det jag vill ha sagt är att det finns hur många unga som helst som är med i gäng, jag såg på en dokumentär om Bloods för ett tag sen, i slutet så inskolade dom en 13-åring, så ålder spelar ingen roll, man kan hänga i gäng om man så är 10 eller 60... Aja, pz! / W
USA och Sverige är två olika saker... Sakazz ja det va ett skämt... skulle inte vilja dissa någon, om det inte handlar om vem som är bättre. Det va bara något jag kom på medan jag skrev, inget seriöst. Förlåt om det verkade så =)
men man kan ju försöka tänka utanför lite saker också..
i'm just a secret
trodde att hela denna tråden va oseriös... my bad!
vill bara säga en sak, TROR NI VERKLIGEN ATT KARTELLEN TAR IN 16 ÅRINGAR? Snälla, det säger fan allt.
jag känner inte den där jävla gwah, men har det någonsin slagit dig att, ifall han nu skulle vara med i kartellen, så är hans 16 åriga ålder bara en jävla täckmantel, han låter inte 16 i sina låtar.. Jag bryr mig inte, men chansen finns ju..
i'm just a secret
haha i don't care om jag ska vara ärlig :)
Precis som sakazz skriver, han kan fejka sin ålder.. Aja, vem fan bryr sig om 100 år? Tycker vi hamnade lite off topic ;p
ah jo helt klart
i'm just a secret
yeah man, släng en diss på mej. först av allt. åter en gång jag är inte med i katrellen. är det så svårt att fatta? stoopidstoodio är inget gäng utan en musikgrupp. shit är ni så tröga? jag vill bara göra musik som alla andra här (= pz
sakazz. kom och se mej live så kan du se att jag är 16 ;)
Gwah jag jiddra...
jaja, nu är ni helt från själva låten, just drop it.
jag ska komma och se dig live
i'm just a secret
Det hela var ett missförstånd! Först och främst till Maketo, Jag har aldrig sagt att Kartellen BACKAR mig. Och om du har ett sånt meddelande från mig så vill jag gärna se det.... Det jag har sagt är att Iffectz varit med i stoopidstoodio.... Nog sagt, Jag sprider inte myttomani. Det är Maketo som vrider och vänder på sanningen för att jag ska få skit. Fult spel! Pz! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
okej, rätt ska vara rätt, men grejen är att du sa att HAN var med i kartellen, det är det vi snackar om. Han har även sagt det själv till folk. Peace
off beat ibland, men helt ok tung..
http://alexsoul.com
your life is bullshiet!
i'm just a secret
vems?
jag sa nog för mycket :)
i'm just a secret
nämen vem menar du?
dom snackar skit gånger hundra
i'm just a secret