Tony Rissla, Basilusken whatever, du är still a nobody haha ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jag tycker ni är fjolliga :)
100procent
yeah halla halla!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
inte hört nån av er förr men i mina öron tog du den andra snubben
Ni som skriver att dom ska slåss istället , dra åt helvete , då skulle ju ingen dissa varandra då och bara slåss istället? eller är det dubbel moral? sircuz gjorde en diss Tony svarade!! eller skulle han inte ha svarat och åkt och bråkat i stället? you tell me fuck ups. Du var bättre Tony! Big up
Alltså båda är så sjukt grymma, tycker jag. Men jag gillar Tony Rissla mycket bättre. Big up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån mer som säger ntt?
Visst, den här var okej, men sircuz spelar i en annan liga. Jag är inte den som hatar, men han äter dig, ärligt.
typ, eller?
de här va för dåligt för att ens kommentera (jag kommenterade)
David langa fet sång, flowade galet. Du försökte också sjunga lite, och rappa snabbt.. du gjorde det sådär helt enkelt. Rätt lik uppbyggnad med sånghook och ditt försök till att rappa snabbt. det höll helt enkelt inte. Blev dock överraskad, bättre än vad jag trodde :)
ingen mer som säger nått? haluu
Den här va ju mera "diss" än sircuz som någon sa.
puhuuukk
Riktigt onödigt grabbar =/
Tycker Sircuz är mycket bättre på micken än vad Tony är. Så vet inte varför han klankar ner på Sircuz med tanke på att ha själv är sämre. :p För att inte krångla till förmycket: Tonys låt var mer en diss, som i det hållet är bättre. Men Sircuz låt kändes mer som en sjungut-låt som senare tog sig till en disslåt. Och Sir håller många nivåer högre är Tony.
Woot woot? Är Tony Rissla kvar i tråden? :S Han blev ju mördad av Sircuz! :O Njae, Sircuz låt var lite overkill jämfört med din. Basilusken, du skulle stannat med det namnet din basilusk!
Producent
2009-07-08 20:54
låten e bra , men sircus tog det iaf
:)
förvånad att det är just sircus men men. gillade låten som fan som jag sa på msn du har blivit riktigt duktig! förtsätt droppa tung mannen! peace
www.myspace.com/friphmusic
yeah yeah!
jag ska dissa min mamma för att jag inte fick mitt lördags godis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
#Juiz.. HAHAHAHAHA! WORD!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Jag anser iaf att det va grymt jämnt, visst, sircus hade mer känsla i sin och mer variation, men diggar även risslas flow och inlevelse, så enligt mig blev det tie :P och rissla, skit i vad alla säger, kör din grej så kmr du långt :)
www.soundcloud.com/knotan
Synd att det blivit såhär. Ni gjorde bra låtar ihop helt klart.
Http://www.myspace.com/besononline
din låt är verkligen inte dålig, men som sagt. sircuz spelar i en annan liga..
hets, stress, fest!
Ska skriva va jag tycker! Jag är opartisk till o börja med, men jag blev besviken på båda för valet av beatsen, öhh, Sircuz sjöng bättre än Tony iaf, Sircuz hade vassare rim än Tony, tyckte Sircuz hade mer tekniskt flow, Tony hade däremot lite vanliga punches men är inte insatt så vet inte vem som svider mest, som sagt, på ytan verkar Sircuz vara duktigare men.. Don't know!
John & Tim - JT http://www.znapmusic.com/jt/
yeah! sircuz är inte i någon liga alls. han är en vanlig jävla hobby rappare som inte kommer någon stanns! jag har kommit längre änn han... tro det eller ej men jag vet sanningen!
det här är som The Game vs. Fifty cänt !
100procent
basilusken ni ska inte vara ovänner:(( Du,ampull & Sircuz gör det bästa inom rapp! Vill höra mer från Sanna Kungar <3
Synd att det blivit såhär. Ni gjorde bra låtar ihop helt klart. Word!
Grinigare beef får man leta efter.
jag hör inte vad du sjunger?
sircuz är inte i någon liga alls. han är en vanlig jävla hobby rappare som inte kommer någon stanns! jag har kommit längre änn han... tro det eller ej men jag vet sanningen! asså sånt där snack är ju bara patetiskt. Vart fan har du kommit om jag får fråga? Har inte hört dina singlar på radio eller sett dina plattor i skivaffärer. Att få artiklar/inslag i lokaltidningar/nyheter är tveklöst en bra början, jag försöker inte pissa på det du gjort, men det är just bara en början. Du har, precis som 99.99% av oss andra här i whoa's audioforum, inte tagit dig nånstans.
Om du nu är så mycket bättre än honom (vilket du inte är) så bevisa det genom att göra bättre musik istället för en massa tomt snack och äcklig attityd.
snälla du, nästa gång kan du ju klippa bort när du andas in i slutet på varje bar... annars tycker jag de var tight, men kan inte avgöra vem som är bäst
mm........
Sircuz soppade gatan med ditt huvud mannen -.- Du hade inte direkt bättre beats än Sircuz.
nej kasnke inte det gubben
Basilusken/Tony rissla eller vad du nu kallar dig!!! varför är du så jävla dryg i tråden för? shit man bara för du gjort/ska göra låt med petter betyder det inte att du kommer slå och bli kändis!! divor blir alltid bortglömda, remmember that!
vem har nån gång sagt att jag kommer bli kändis för det?? HAHAHHAHA de va de dummaste ja hört i hela mitt liv!!
´ja tycker att tony rizzla va bättre, och sircus låt va på tok för lång.
naj detta låter inte som en diss äns :( mer en disco låt med lite hat i :S sircuz va bättre med hans "kärleksbeat". peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
pinsamt
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Jag hade också blivit dryg om 90% av de som skrev i min tråd tyckte att min "motståndare" var mycket bättre än mig... Klart det är jobbigt för Tommy att få det svart på vitt.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Länge sen jag var inne på sidan men, ": D" händer det saker.. Tycker Tony rizzla är en riktigt tung rappare, Hanns låtar är är riktigt bra.. Dock inte alla som faller mig i smaken men.. Samma sak med Sircuz.. Sircuz ligger nivå över "whoa" helt klar.. Jämför inte med vem som kommit längst.. Hobby rappare eller ej, musik är musik. Ser Rizzlas namn i media mer iofs.. Vill seriöst höra Rizzlas låt med Petter om det blir någon? han har skills att gå långt.. Låten i sig var riktigt tung.. Vill inte avgöra någon vinnare men.. I mitt fall var Sircuz text mer känsla och din mer diss? smaksak.. Båda bra.. Sircuz låt satte sig mer på hjärnan, men..
NS
Förhelvete Basse och Cirkusstjärnan varför kan ni inte bara softa och inte slänga skit på varann genom whoa. Ni bor ju nära varann varför inte gå ut o slåss eller så kan ni hångla eller något för det brukar vara bra o göra när man bråkat. Förstår inte hur 20+ killar eller vad de är kan försvara sig genom dissar på whoa hade varit en annan sak om nån av er bott i skåne den andra i norrland. Men fan grabbar ta tag i er telefon ring ut den andra sen kan ni hångla som satan, jag lovar er de e asskönt. Vad säger ni grabbar är ni på eller?.
Geni
Producent
2009-07-10 01:35
Rök en joppe, hoppa studsmatta o lev rövare!
Flyger fritt, landar platt
måste kännas hemskt för dig att bli dödad över ett "kärlek beat"... detta va inget bra jämnfört med Sircuz.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Om en månad hänger dom med varandra, festar och är bästa polare. Beeeef!
soundcloud.com/brormusk/sets
yeah! sircuz är inte i någon liga alls. han är en vanlig jävla hobby rappare som inte kommer någon stanns! jag har kommit längre änn han... tro det eller ej men jag vet sanningen! Ok... vad är sanningen då'rissla?
att du vet att du inte klarar dig utan sircz?
Torka dig bakom öronen mannen
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
och att säga att han inte är i nån liga alls är bullshit, han knäcker dig på'EXAKT vartenda plan, attikulation, delivery, flow you name it!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
nån mer som vill kassta skit eller ge mer utförlig kritik?