Båda dom här var jävligt softa, men Sircuz har lixom mer ''talang'' Asså, om du fattar. Det var nån häruppe som sa att du inte kunde rappa snabbt, det kan du fanimej, det har jag hört i andra låtar med dig. Men ja, Sircuz tog hem detta.. Pejs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har inte hört sircuz men detta va inge bra :/
Vice Versa!
sircuz är inte i någon liga alls. han är en vanlig jävla hobby rappare som inte kommer någon stanns! jag har kommit längre änn han... tro det eller ej men jag vet sanningen! (än*) (någonstans*) (hobbyrappare*) Fila på din svenska om du ska komma långt inom rapp. HAHAHAHAHAHAAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHA. Ja du har kommit skitlångt. Uppträtt på lokala tillställningar i den lilla staden Karlstad. NICE mannen. Och.. vad fan säger att man är bra för att man kommer långt? Jag säger Mange schmit och fronda. Du kanske kan bli nästa? :) lycka till
kasnke det mannen:)
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
nu har ja hört sircuz och det är så stor klass skillnad så ja kunde inte fatta att det var samma beef ! sircuze e waaay över dig
Vice Versa!
Alltså. Jag känner inte dig, men Sircuz målar upp en bild i låten och man kan väl säga att du nu har bekräftat att den bilden stämmer rätt bra. Att du ens svarar? Att du tror att du, om du nu är seriös när du påstår det, är bättre än Sirc så visar det ganska tydligt på vilket big head du har blivit. Och på vilka grunder? Du har aldrig släppt något som har varit bättre än "aight". Var det bekräftandet av steget från värdelös till aight som fick dig att tro att du är på väg att erövra världen? Vad trodde du att du skulle åstadkomma med detta? Klaga på Sircuz beatval? Han målar upp en perfekt bild. Han skriver en låt där han berättar vad han känner och hur han har upplevt olika situationer. Pricksäkert som fan får han dig att framstå som världens kräk (Ur den objektive betraktarens öga, might I add). Lyssna på "Eminem - Bully" eller vad fan som helst, liksom. När det finns en historia bakom "beefen" att berätta så känns det ganska mycket fetare än att köra ditt koncept där du bankar igång något svängigt "Whoabattle för nybörjare"-beat och börjar spotta dåliga punchlines. DÅLIGA PUNCHLINES. "Flyter som när rullstolsbunda springer", "Näsa bred som en landsväg". Du fullständigt sprutar ut substanslöst skräp tills du fläskat in dig in i mappen för "töntiga disslåtar på whoa.nu", grattis. Hade du svarat med att berätta din sida av historian genomgående, så hade du förvisso varit en fruktansvärt mycket sämre rappare än Sircuz, men det hade inte varit pinsamt på samma sätt."Jag har kommit längre än honom" Hur mäter du det? Sircuz ligger en mil framför dig rapmässigt och skriver dessutom texter som är värda att lyssna på. Bara en sådan sak! Hur mycket du än utvecklas som rappare så kommer du förmodligen aldrig skriva en bra text i hela ditt liv. Det skulle jag påstå att det är det viktigaste av allt och sånt kan man inte träna sig till. Om du menar framgångs/karriärsmässigt så har ingen av oss kommit någonstans. Det spelar inte så stor roll vem som spelat mest på UNO, UKM eller Värmlands stenbros 30års-jubileum. Varenda jävla kille ska ju rappa nu för tiden och jag tror säkert att det bor någon jämbördig motståndare bara ett stenkast bort som du kan mäta kuk med. Det här blir ju bara löjligt. Jag känner inte dig och det var inte min mening att spy galla över dig, men jag tror du borde ta en vääääääääldigt kall dusch och återvända till verkligheten.
fuck vad långt det blev, haha
sircuz vinner alltid ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Subdominant_ du behöver inte ens lägga ett beat och spela in för att äta Tony. Tack för texten, fick mig ett par sköna skratt. Och allt du skrev är så jävla sant.
hahahaha Värmlands stenbros 30års-jubileum, jag hoppas verkligen det var ett exempel hämtat från verkligheten...
jippi:)
Rätt så najs, men tycker ändå att Sircuz tog hem den här.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
yeapp
Du har en sån sjukt tröttsam röst, fy.
Good Times Studio*
Bajs i luggen! han säger att han vill ha motstånd! va fan är det här
ah jag losa fett! bryr mig inte om de här helt ärligt! 2 låtar lixom.... kan nån låsa tråden eller nått? ta bort den
fast den var ju iofs inte speciellt dålig heller.
ajja sircuz tog hem denna garanterat .
nu slutar vi hacka på killen och låter tråden dö
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Innan tråden dör ut måste jag bara få droppa comment..
Har följt kommentarerna sen jag lyssnade på låten och när Tony blir sågad skriver han:
ah jag losa fett! bryr mig inte om de här helt ärligt! 2 låtar lixom.... kan nån låsa tråden eller nått? ta bort den vilket bara bevisar att han inte tål att höra att han är sämre än Sirc.
Men egentligen borde du faktiskt anat att du skulle bli sågad om du inte drog en lika tung text och lika tung låt som Sirc?
Folk har redan, indirekt, sagt det här, men jag skriver som jag skrev i Kiss inte Piss eller vafan killen heter, i hans senaste tråd, så fort någon lägger upp nåt på Whoa och blir sågad börjar bortförklaringarna komma, som det Tony nu skrev..
Aja, jag håller med markulinen, låt tråden dö, kan man inte ta kritik utan att lacka ur och be någon ta bort tråden osv så ska man inte ens lägga upp sin musik..
Och kom inte med nåt som "Jag är bättre än dig", för det vet jag redan, skillnaden är att jag vågar stå för det.
Aja, bless!
/ W
jag vill bara klargöra en sak rissla: Du är otroligt begåvad MEN, Sircz tar dig ganska solklart. faktist så tar han varenda rappare på'whoa jag hört ganska överlägset, så att han knäcker dig är väl inget konstigt? bara medge att han är en bättre rappare än du, då'tror jag att många mer kommer ha respekt för dig. men som sagt, du är ganska långt över whoa standard. fick nyss höra det där om att du rappat med petter, men enligt mig är han en ruskigt monoton rappare, bästa låten med honom är ju dock "sopptippsvärld" anyway, du kan säkert ta dig till toppen, men i denna låen känns det som du stressat dig fram med att skriva en diss tillbaka. du var bättre i den låen du framförde i tv2 för ett tag sen. kort sagt; sluta stressa och börja skriv genomtänkt material, sätt dig gärna och lyssna med en kompis på och lå han hjälpa dig bedömma. för du har talang, de har du. tänk igenom allt noga innan du släpper bara, aight? just love, NU kan vi låa tråen dö :)
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
jag är inte sne eller något om nån tror de!? men det är heller itne kul och höra i en tråd hela tiden bara för sirc är bättre eller va ni skirver.. du är en fitta. du är sämst.. du är ingen ting? men men! Peace OUT! och vänta till min skiva kommer! HÅLL KOLL!
Jag personligen har aldrig sagt att du är en "fitta" eller att du är "sämst".. Och dom som säger det skulle behöva en Svensk ordbok så de kan komma med något vettigt.. Men ändå, man kan inte förvänta sig så mycket mer från Whoa, ta det med en nypa salt och bevisa att du varken är en fitta eller sämst, eller vad de nu säger.. Det är ju helt upp till dig hur du tar det, säger nån att jag är sämst så skiter jag i det, det är deras åsikt, bara för att en tycker jag suger behöver inte alla göra det, right? Aja, vill du snacka mer kan vi ta det i GB'n, ju mer vi väcker tråden desto fler omogna snubbar kommer komma och skriva liknande grejer. Bless! / W
Hahaha jonas tog hem de,inge snack om saken ,Wiiiiiiiiii
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!