Villy var ju många nivåer över Metra. Metra la det helt okej också, men ingen jag kommer ha så mycket koll på direkt.Villy Tycker du mestadels har bra rim. Gillade "bok och så - motorsåg" och det lät skönt när du sa att du har "damp och skit". Har hört någon/några låtar med dig innan. Du har utvecklats, tycker du har nice attityd och skit i låten. Flytet är det inget fel på heller. Din text var i övrigt ganska rolig att höra första gången och bara allmänt skön att lyssna på andra gånger. Du låter lite som Ainac fast snällare i rösten, eller påminner mig om honom iallafall. Rösten är skön. Refrängen var helt okej, men rätt tråkig efter ett par lyssningar.Metra Du är inte lika bra på rappa som Villy, du har inte samma känsla/attityd osv. Men du rappar helt okej, inte dåligt. Flowet är ganska bra, men känns lite för segt ibland eller att du stannar upp efter många rader. Dina rim är ganska bra rim och rätt bra text i allmänhet. Gillar rimschemat i början lite. Beatet var riktigt bra tycker jag. Villys röst passade in bra på det och Metra gjorde det helt okej på det. Tråkigt namn på låten förresten.
Wazaaaa