I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Helno - Day 7 (Slaughterhouse - The One)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-21 15:35

[Audio] Helno - Day 7 (Slaughterhouse - The One)

Sjunde dagen är kommen!

Såg att par stycken var nyfikna att höra Helno på ett rockigare beat, and here it is!

Sista dagen för denna veckan, denna veckan kommer mixas ihop och släppas som ett mixtape med en trevlig bonus inom kort!

HELNO - DAY 7 DOWNLOAD

Hooolla!

Kings Club

I got more kicks than Jackie Chan.
Producent

2009-07-21 15:40
Sista dagen gav den fetaste dagen också. hehe jag gillar dialekten.

this is hubbz0r all over.
Sångare

2009-07-21 15:48
Låter riktigt bra man! Men skulle nog inte kalla de rock beat, skulle mer kalla de oldschool som fan :P men de kanske bara e min smak på beat :)

9/10 av mig, de blev inte 10 pga när du kör typ blablablablablablabla :P
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Producent

2009-07-21 16:33
din smak och vad det är verkar inte riktigt gå ihop iallafall. klart det är ett rockigt beat, hör ju vem som helst..
Moderator

2009-07-21 17:27
Fyfaen vad feta låtar det blev igår och idag! Snacka om att avsluta med klass, helt av kroken måste jag säga. Speciellt nu sista dagen, bland det skönaste jag hört på länge. All cred till Helno, sånn jävla klass han visar! Blir sjukt glad av detta :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-07-21 18:42
Asså helno! Min önskan gick in att du skulle köra på ett rockigare beat, Det här var överfett! Du levererar varje gång du släpper något som jag sagt tidigare. Den här dagen var fetast av dom släppen i veckan! Riktigt bra gjort man! 10/10 denna vecka! längtar tills videon! Kör hårt!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-07-21 22:58
Tack för denna! Kul att se att en del önskningar/förslag förs vidare till Helno. Roligt att se att Helno klarade "utmaningen" och dessutom såpass bra som han gjorde.

Sjunde dagen var min favorit av alla studioleaks och därefter Day 5. Helno på ett rockbeat var precis som man hade velat. Rappmässigt har han den skönaste leveransen och känslan av svenska rappare tycker jag. Han visar vad han går för i denna låten samtidigt som man vet att Helno kommer göra det även tio gånger bättre i framtiden! Det är trevligt när Helno använder rösten lite som "sångmaterial" också emellanåt, så som han gjorde vid slutet.

Beatet passar ju Helno hur bra som helst, såklart. Skulle vilja se lite mer åt det här hållet någon gång i framtiden.

Kommer man få se något mer Spitbull Miztape förresten?
Wazaaaa

2009-07-22 00:29
Chub Jävligt kul att läsa det! :)

Absolut, det kommer faktiskt liknande rockinfluerade låtar producerade Godspeed , som sagt är det en jäkla massor av saker på G men den som väntar på något gott..så ha tålamod hehe!

Tyvärr, inget mer Spitbull mixtapes. Det finns absolut ingen tid för det längre!
I got more kicks than Jackie Chan.

2009-07-22 01:57
Detta är så jävla bra, varför kör du inte alltid såhär?

Skippa techno/autotune-skitet och kör på i denna stilen istället, mitt råd, mitt tycke.

KEEP EM COMIN, TVÅ!
Producent

2009-07-23 13:38
redigt fet
beatguru

2009-07-23 16:47
Så sjukt jävla tungt, precis min stil!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx