sorry dubbelpost Alla låtarna är hur feta som helst, kan nästan inte välja nån favorit, men top of the world var underbar, All i know, och Tough act to fool var feta oxå!!! Bara kärlek filip!!!!! SVERIGE VAKNA, TANKA, OCH KOMMENTERA FÖR FAAN!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shieet tack simon det gjorde hela mitt år ja svär :D riktigt tacksam !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Lugnt mannen, bara 100% sanning i mina ord! Vill aldrig sluta lyssna på dej, så fortsätt leverera din udnerbara musik mannen Love
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänkte jag väl ta o slänga lite kritik till dig med valdemar! Eftersom jag mixxat de mesta på netplayn så har jag lyssnat en hel del på alltihopa och fått en uppfattning på hur mkt tid du egentligen lagt ner på de här!1.Intro : Tycker att beatvalet var lite tråkigt, kunde hittat nåt fetare som får igång folket för att visa folket hur mkt tid du lagt ner på netplayn! lite för mkt mellanrum mellan varje grej liksom, men fortfarande en schysst presentation!6/10 2.All i Know : Beaten är sjukt uppåt, och får en på humör så fort man drar igång låten! och som du redan vet är jag inget större fan av auto-tunes, men har valt att använda de i din musik, pga. att din röst gör sig jävligt bra i de, jag vet att dina refränger kan bli jävligt softa utan de också, men eftersom hiphopsmaken i sverige är sjukt delad så känns de ändå soft att du fick med en auto-tune stuk låt! i helhet så är lyriken riktigt soft, och man blir verkligen glad av låtjäveln!8.5/10 3.Tough Act To Follow : Hell yeah man, detta är nog en av mina personliga favoriter! beatet är sjukt djupt, och lyriken du fått fram är liksom " Straight to the heart" Deliveryt i reffen gör så sjukt mkt i denna låten!, och alla verser sitter som en smäck!!. Jag tror många kan relatera till vad du säger i den här låten, därför diggar jag den stenhårt!10/10 4.Got me Twisted : Fan jag har sett många som små-hatar på denna låten litegrann, men jag tycker fan det e soft även om det är en free-beat med färdig " hook " liksom. Tycker låten sticker utifrån tapet och bjuder på något annorlunda jämfört med de andra låtarna!, Flowet i denna låten är verkligen skönt o lyssna på! Lyriken lyckas du precis som vanligt jävligt bra med!! Du kanske kunnat lägga ner lite lite mer tid på den, men fan, soft låt!7/10 5.Number One : Hooken gör sig sjukt bra på denna beaten, här finns fan inte mkt o klaga på alltså! Du har en liten tendens att få dina refränger att låta likadana i många låtar, men på något vis så lyckas du ÄNDÅ få dem att låta riktigt jävla bra!! Och de aggresiva deliveryt och ärligheten i lyriken ger gåshud!!9/10 6.Turn The Lights Off : Riktigt fet party banger!, hade lätt kunnat pumpa denna på jobbet, tror folk hade kommit igång av den!, direkt när jag fick materialet till att mixxa denna så visste jag om att den skulle bli bra! Hooken lyfter upp låten riktigt mkt!, du är jävligt kreativ wolters!!8.5/10 7.Can't Take It Nomore : Här måste jag faktiskt klaga lite lite!, i många av dina låtar som liknar den här så traggar du ganska mkt om " Att du ska inte ge upp" " Att musiken aldrig kommer ta slut för dig ", om du förstår vad jag menar, själva temat över t.ex Top of the world,All i know och den här är i princip samma! Men annars tycker jag denna är riktigt soft aswell!7/10 8.Who Dat´ Det finns bara 3 bokstäver som beskriver den här låten på ett bra vis.....OMG , för den här låten har du lyckats med riktigt bra!! allting är SJUKT bra, fett drag, fet lyrik,fett flow! också en av de bättre låtarna på netplayn!!10/10 9.Get with me Okej, mixxen på den här tycker jag inte ALLS om! men eftersom jag inte är inblandad i den så ska jag inte hata för mkt! om jag nu förbiser mixxen, så tycker jag ni båda 2 gör ett bra jobb, och Junior du gör dig bra på engelska faktiskt!, fortsätt kämpa med uttalet! kan även nämna att refrängen var faktiskt lite tråkig :(....eller riktigt tråkig..förlåt:(5.5/10 10.Higher Nej nej nej och åter nej :(, Beaten: Hur tråkig som helst! Det enda som räddar denna är din vers valdemar!! Jag tycker Dizzy kan göra sååå mkt bättre ifrån sig, det vet jag att han kan! och kvaliten på hans mikrofon försvårar arbetet i mixxning jävligt mkt! Det finns inget värre när det är en låt med 2 pers som har olika ljudkvalite!3/10 11.All Around The World Jadu, denna beaten är ganska unik, och jag vet ärligt talat inte om jag ska hata eller älska den, i början så lyssnar man o tänker " Hmm ", men när din vers varit igång en stund så börjar man digga med på något vis! Alex soul, du gör ett bra jobb, refrängen lyfter upp sången, och man slutar tveka på att det inte är något större fel på beatet! Soft låt!7/10
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
12.Baby Baby : Notera när jag säger att det finns INGEN i sverige som har Damians stil. Den är SJUKT unik, och den är verkligen en blandning med Old school och något annat jag inte lyckas sätta fingret på! Ni 2 gör er sjukt bra tillsammans på beaten, och denna är nog också en av de bättre låtarna på netplayn!!, sjukt bra jobbat grabbar!9/10 13.Top Of The World : Hooken på denna är galen!, sjukt sjukt sjukt skön lååååt! riktigt kul o mixxa denna, fet lyrik, men som jag nämnde innan, lite traggigt tema i ett flertal låtar som efterliknar varandra! men fortfarande sjukt sooooft!9/10 14.It's Okey Beatet: Herrejävlar Delivery: Herrejävlar Lyriken: Herrejävlar Flowet: Herrejävlar Refrängen: Herrejävlar!! Betyger: HERREJÄVLAR! ( 15/10 )15.Stick to this : Hell yeah denna är riktigt skön med!, ni båda 2 lyser upp beaten riktigt bra! härligt flow och du lyckas med lyriken i även denna! Trofast på engelska låter ju sjukligt soft!, ni 2 borde göra mer musik tillsammans!8/10 16.Rollin Beaten är ju sjukt tung, men tyvär så är acapellorna ALLDELES för låga. jag skojar nog inte om jag inte hör någonting :(! eller jo...man hör ju, men de känns alldeles för lågt! Annars så är låten riktigt soft, bra attityd från er båda D Dominus in tha house!8/10 17.Keep Livin : Rocky Balboa räddade den här låten! Haha nej de gjorde han inte!! Fyfan vad sjukt bra den här låten är!!!, Jag hade tur som hittade rocky dock, för han gjorde fan ett schysst intro till dig!, verserna är feta som min lillebror, och allting sitter precis som de ska man!10/10 18.Bonus session med mig : Macke: Jag är söt Damian : Han är söt Prins M : Han är också sötHelhet: Sjukt bra jobbat mannen, jag har verkligen lyssnat igenom alla låtar, och man vill inte byta från någon låt, för de finns något i dem alla som gör att man vill lyssna klart på den! du har verkligen lyckats med de här släppet, och du ska definitivt fortsätta göra din grej!!!! Jag fortsätter gärna mixxa alla dina låtar, för vi VET att dem blir bra! Hela netplayen får 9.5/10, den sista 0.5:an får du inte för att det fanns några brister som kunde gjorts bättre!, såsom mixx på vissa låtar, och kanske lite traggigt tema på några st!Topplåtar: 1.Who Dat´ 2.It's Okey 3.Keep Livin 4.Top Of The World 5.Tough act to follow Tack för mig!! Fridens liljor!
Cheea... UPP Mufuccas!!
Lätt bästa Netplay som jag hört utan tvekan riktigt grym är du på din sak shit du är fan min förebild och jag är seriös
Tack alla grymt kul läsning Macke och tack sanna :)
Det är grymt mannen! KEEP IT UP! <3
Moderator
2009-08-02 16:38
Förtjänar verkligen Veckans Guldkorn!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Så jävla fet platta
myspace.com/rockduden
Tackar för guldkornet riktigt kul detta och tack till alla som lyssnar och ger kärlek Peace!
Har missat dig totalt, detta var riktigt tungt! Tycker dock du ska göra nån låt på svenska, det skulle va galet nice, Bästa på länge..
släppte en svensk förra veckan "på andra sidan ft.Marius" finns här på whoa ligger någonstans i audio video ! tack man !
Gratulerar till guldkornet mannen! well deserved!
håller med simon1986, detta var det bästa jag hört på länge och detta kommer lätt in i Mp3:n och kommer spridas tills upphovsrättslagen tar in och försöker stoppa mig! detta måste spridas vidare och ingen får missa din talang, säger dom "naah han e väll okey" så lovar jag att jag kommer sitta på dom! Stay On The Microfone Fou show!
står för mitt ord, då bilden blir för överdriven
Producent
2009-08-03 09:37
Thx macke Valle och lvs kul som fan !!
Grattis fille din jävel, kuuuuung
Stay strong
Länka så man kan ladda ner ?
Som jag skrev på msn! Grymt släpp! Ett flertal av låtarna pumpas 24/7 i mina speakers! Bland annat Top of the world <3 Keep up the good work! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
Så där nu har jag noga lyssnat igenom din NetPlay. Jag måste säga att jag e djupt imponerad. Din utveckling är otrolig, varje gång jag hör dej spotta över ett beat så hör jag en utveckling och en mognad. Hela netten visar en otroligt mognad inom rappen, fortsätter du att utvecklas så får jag leta i stjärnorna nästa gång jag vill snacka med dej. Alla låtar på netten är bra men de finns några låtar som smög sej in i mitt hjärta och stannade kvar där. Keep Living. Rollin´ Who dat. All I knowe. Tough act to Follow dessa låtar är bara så jävla underbara, träffar rakt i själen. Mycket bra jobbat är lite tappa hakan förvånad, jag vet att du kan leverera men de här va sjukt bra. Fortsätt vandra håll huvudet högt va rak i ryggen, tro på dej själv så ha ögonen mot målen så ska du se att de inte tar länge innan man hör NME på radion. Bra gäster fast diggar dennis bäst hans vers visar exakt hur jävla bra den grabben e. Mixningen va helt ok, stabil mixning, men hade velat ha lite mer effekt lekande i vissa låtar. man måste låta låten prata till än å säga vad den vill ha för mixning. då blir mixningarna jävligt tajta till själva låten. men det e lätt att falla in i ett mönster när man mixar. men en helt okej insatts. Nu drar jag till örebro och kolla fotboll höres hade. ///Mats\\\
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Tack J.L och mats tack fan blev riktigt glad när läste det där :D
fan, grattis till guldkornet ! välförtjänt! top of the world verkar va på allas toplista asså! du borde kicka video på den?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
SJUKT JÄVLA BRA MANNEN!!!! // Froody
Riktigt fett mannen!
Http://www.myspace.com/besononline
Länk ?.. är ej medlem på megaupload..
Länk ?.. är ej medlem på megaupload.. sen när behöver man va medlem för att ladda ner på megaupload?
har aldrig varit de och de går lika bra varje gång...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hehe har inte lyssnar på hela men bara nån låt... diggar din röst... låter lite som Nipsey Hussle
Detta var FETTTTTTTTTTTTTTTTTT and you know it! Keep this shit up bro, keep it UP!
The only time you feel alive is when you're dead
Ricky ross va bara tvungen att kolla vem nipsey va har aldrig hört han och gjorde de och måste säga fan shysst att låta som han haha ! Tack ryder homie kul att du diggar och JonaZ du borde fan kunna tanka från megaupload asså vet inte vad som kan ha gått fel sen tack dizzy och beson !!!
och froody såklart haha kul att du tycker så !!
blev överraskad trodde detta skulle va kasst haha men du behöver träna på känslan asså mer power i rösten , då kan du bli tung diggade 8.Who dat´ hittar inget fel här , galet man 12.Baby Baby(ft. Damian) shit Damian du låter nästan som 2pac shit DU ÄR ÖVERTUNG sån reffe du la fetaste.se inget fel på dig N.M.E i denna men rå digga Damian i denna 13.Top Of The World denna reffen är crazyyyyyyyyyyyy and verserna oxå , GALET MAN 15.Stick To This(ft.Trofast) reffen blev ej så bra , inte lika bra som verserna , trofast ägde denna låten Bonus Session; haha macke shit du är galen i denna damian fet oxå diggar ej den där prinsen hahahaha lät bögig
fett najjs,, nån som vet hur man packar upp rar i olika filer???
Denci är grymt fet i introt hahaha! bara älskar det!
tänk om alla va som han hon eller den?
Så jävla välförtjänt plats på Veckan guldkorn!! Det finns en rättvisa i våran värld heeh;). Nä, men allvarligt talat, kan inte sluta lyssna på denna netplayen alltså, känslan man får när man lyssnar på den är fan bättre än när man har sex allvarligt haha! Asså din engelska är ju hur jävla grym och klockren som helst, asså måste fråga är du helsvensk eller eftersom du har så flytande engelska, hörs ju fan inte ens nån brytning på svenska som det gör på dom flesta! Jag är fan in lööv i detta netplay asså, kommer aldrig aldrig aldrig raderas!! Och som Dizzy89 sa: du borde göra en video till top of the world, ser framför mig hur jävla grym den skulle bli isåfall!! Käärlek// S
Fett netplay ! mina favoriter är nog All i know och top of the world
Drick upp din läsk o dra
bläddrade mest igenom netplayen, hittade en låt som jag fastnade för kraftigt, top of the world är nog den bästa låten i år, då inte bara på whoa utan överlag, tur att sommarn snart e slut så sommarplågan för min del inte varar för lång ;D
www.samyprod.com
fan tack alla ni är underbara verkligen ! :D
Har tagit mig tiden att lyssna nu, det var klockrent (Y)
Hej, Träffat Jacob?
Tack Jacob!
grym netplay grymt flow grym engelska grymt helt enkelt
så jävla fett NetPlay <3 loveit : D 10 / 10 enligt mig ^^ Päjjs / Jontääh !!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
fan kul att den lever Look Out For N.M.E & Denci - Swenglish Mixtape!
Älskar Daimans röst... I överlag ett bra mixtape