I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

N.M.E - Who Dat´ Netplay

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-25 03:39
laddar ner nu .. komentar kommer snart mayn ! :)
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!

2009-09-25 04:04
intro: beatet är ju tvärtungt.. annars var det väl inget vidare! denci la några tunga rader ..

all i know: hooken är tung, fast mixen låter sjukt konstig? din engelska brister lite ibland, men du är absolut tung mannen.. första versen var bra, men jag digga andra versen mer! beatet var inte så bra..

tough act to follow: beatet är typ sådär! gillade ibland, men där är liksom ingen bas i den! och du är heller inte så bra i denna man.. du har gjort mycket bättre!

got me twisted: beatet suger, ursäkta språket ^^ :P gilla inte det alls.. bull att det gick så fort, känns som du inte hinner med ibland! men den funkar helt klart, men du har gjort bättre! ibland sitter ju flowet nice som fan här..

number one: beatet är nice, fast gilla inte den stirriga haihatten! din attityd är galen här, och en utan tvekan tung text! du flyter nice här också .. du kör över det stirriga i beaten, så det är sweet !

turn the lights off: njäää, gilla inte alls!

can´t take it nomore: beatet är riktigt tungt.. du dödar den rakt igenom, helt klart! ingenting att klaga på här mayn..

who dat: beaten är en banger.. lagom tempo, och hör inte mycket fel här iheller! hooken är tvärtung.. jag gillade speciellt mixningen rakt igenom hela låten! det gjorde nog lite av den också.. fortsätt såhär mayn!

jag komenterar resten av låtarna senare, för jag pallar inte mer nu! hojta om du vill gästa min nästa mixtape man..

Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!

2009-09-25 13:52
Klart jag gästar Sleez fan de va ett tag sen nu! Tack för kommentarerna :D
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-09-25 15:54
1 duglig låt av alla
Vår musik och blogg hittar du på - http://www.smsmusic.se