släpp själv NU fan du ska väl inte sitta och behöva vänta på att han ska logga in...
Stay strong
Era galna whoa-niter, ta det lugnt.. Jag har tyvär inte haft någon som helst tillgång till internet på hela dagen idag och dem som står för mitt bredband har inte haft någon aning om varför det har lagt av. Iaf, det kommer upp en snippets tråd om max 10 min så var tålmodiga :) I och med att internet inte har fungerat så är tyvär inte intervjun färdig men den kommer så fort jag har fått tag på asma. Bara kärlek.
jag är en av dom som börjar gå loss på " grizzly's " beteende & attityd!
detta kommer ju bli fett, kan inte vänta!
Jag är också en av dem actually. Du borde hålla dig lågt björn..
Den dagen någon som jag respekterar eller som har en åsikt jag värdesätter säger något sånt så ska jag ta mig en funderare. Men så länge det är nobodys som jag skiter i så kör jag mitt race, det borde ni med göra. Sluta smutsa ner tråden mer nu, vill ni mig nått så ta det i gb eller nått.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Grizzly, varför skrev du först en sak och sen tog bort det och skrev annat?
okej, såg att du skrev ett annat inlägg först, sen ändrade. men iaf, okej vad har du mot oss? har vi haft en horig attityd som du har haft? problemet är att du svävar grizzly, du tror dig vara mycket bättre än alla andra, men i mina ögon & öron så är du som vilken rappare som helst här inne, du är shiden 2pac. och hade du inte haft med öris i den låten, tror jag inte videon hade excisterat på whoa's framsida, + hur länge va den där? en dag, sen la dom in en intervju med laaze ist. PUSS!
fuck grizzly. låt han tro sig - han kommer få äta upp det sen, höhö - jag tror på karma :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha sikken hater tråd detta blev... ännu en gång, big up för mixtapet, och fuck grizzly :) ...och jag säger det björn, för du skämmer ut dig här, precis som du gjorde på msn mot josh.. om du inte fattar, do the puzzle! har inget emot dig, förutom att du är allmänt skämmig. det är inte enbart vad jag tycker, thats a fact. kom ner på jorden man peace folks!
http://www.myspace.com/daaddict
seriöst, inget hat eller ngt, men fuck dig björn om du fortsätter då svär jag att jag kommer köra asma hem till dig så få vi se om spydigheterna kommer fram, pallar inte se hur fan du skriver mot ngn som står mig nära det slutar bara i katastrof annars, varför va du inte lika spänd mot äkliga hor "notten" när han droppade en diss på dig? så vitt jag minns så va du för feg för att gå imot honom medans vi andra va på, så sitt inte och lek ngt i dag för tror inte du har fått mer stake i dig sen den tiden........
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
och gå inte imot ngt du inte klara av, både i rl och musiken.....
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
btw gief mixtape!!!1
hahahaha smale jag älskar dig, nohomo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
@ Smale och addict: Låt asma och Grizz sköta detta själv.. er insats är menlös och onödig! Detta började som en grej mellan asma och grizz, låt det förbli och avslutas som en också! Låt denna dö och koncentrera er kärlek i tråden som faktiskt handlar om tapen!! Im out!
shit vad hetsigt det har börjat bli i denna tråden då. Men jag håller med anta, låt asma och grizzly sköta detta själva, och tEmy_MK P20, dra inte in öris, mig och vår musikvideo i diskussionen, tack.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
jag hade nyss diskussionen med anta över telefon. att mina grabbar står bakom mig och sen uttrycker sin åsikt i situationen är väl befogat? varken mark eller smale sa att dom skulle dabba herr björn, bara gjorde det klart att dom störde sig lika mycket på hotshot attityden som jag och att dom finns på min sida om det skulle behövas. jag vet om att det är så, men det kan ju vara något att fundera över när man sitter och leker på internet. slutdiskuterat, faktum är att det inte finns mer att snacka om alls.
@ asma: True, du har en poäng där määän.. Vill bara klargöra att jag står utanför i hela grejen och att en grej som är mellan 2 personer kan stanna där och inte få fler involverade! thats it! Feel the love, not the hate! im out!
to make things clear : anta : inget hat från min sida, uttryckte helt enkelt vad jag tyckte om björn och hans attityd. sa varken det för att understryka josh mening, eller för att lägga mig i som så. men josh är en close friend, och precis som mina andra close friends, tar jag det personligt när någon ger sig på & leker för mycket. känner förövrigt inte björn så pass bra, men vad jag har fått för intryck av honom är att snubben har jävligt mycket luft & en onödig spydig attityd. tror säkert han är helt okay dude, men han borde inte tro sig så mycket som han gör. och ärligt, skulle nu detta eskalera (vilket ofta lätt kan hända), har jag min boys back. inget hets, bara så det är. tror dock inte direkt att detta är något varken josh eller björn inte kan lösa själva. fuck hate, its all love :) och btw.. tanka stay silent!! upp
Word mark. Och anta om ngn knullar mitt umgängets krets. så knullar jag dem, seriöst. sen och andra sidan hade ngn sagt ngt i din tråd hade jag skrevit det samma,men kanske lite svårt i just din situation som är homes med alla typ :S fattar det men det är chill. han skall bara veta att lek inte med Fel mäniska finns folk runt den mäniskan som kan göra skada. Peace
I feel ya both! Det är tråkigt med hat bara ;D Feel the luv, och jag hatar inte på att backa sina boys! God knows jag gör exakt samma ;P fuck it! Låt tiden sköta resten! Feel the luuuuv ;D
Jag ladda mixtapet i från Hoodrap nu. Fyfan vad fett detta är. Asma & Helno är det enda folk kommer pumpa om nått år ;) BIG UP ASMA!
Just for fun.
Kul att se ett sånt här släpp med dig. Ska lyssna igenom
det är fan vad du ska vara kärleksfull danne ;D
addict: de e jag som fått in danne på kärlekens bana. vi älskar helt enkelt varandra och har bestämt oss för att bygga ett liv tillsammans <3
Detta är min forumsignatur
Asma ska vara rak o ärlig mot dig. Läste genom hela denna tråden och såg att det är inte bara bearC som har kass attityd. No offence.. Om du verkligen inte bryr dig om han varför sitta o jiddra med han på nätet? Drop the shit och låt det flyga iväg istället. Det bevisar ju att det inte bara är bearC som leker tung på nätet (du har stor del av det också). Inget illa menat, men säg inte till folk att dom har kass attityd eller dom är "stora" över nätet. Du hjälper dom ju att fortsätta jiddra.. Över till det tråden egentligen handlade om: Tycker det är överfett hela skiten.. du lägger det alltid bra enligt min åsikt. Jag vet inte men kanske är bara jag som tycker att själva låten "stay silent" låter lite eminem stuk.. i alla fall detta gillas. Peace out!
Lex: hahahahahhahah! cp barn! Addict: det vet du om ;D
P-lex; jag trodde att det var du och doktor död. min respekt för anta försvann precis. höhö phuckphase; jag orkar inte förklara mig. det är roligt att du har en teori gällande min & herr björns diskussion, men eftersom du inte känner mig - eller björn och vet vad som ligger bakom är din åsikt inte relevant. att vi snackade här var för att fjanten blockat mig överallt, dessutom tror jag att han kommer hålla sig undan när det snackas om att ses irl eftersom han bara kan vara spydig bakom skärmen. jag & björn är inte främmande för varandra irl, det är det som är grejen - hade han varit random internetpajas hade han ignorerats. skitfett att du diggar rappen dude! det uppskattas att du låter mig veta. jag tycker att du ska skriva ett par rader i mixtapetråden för att låta mig veta exakt vad det är du diggar. be cool people!
Anledningen att jag blockat dig överallt är helt enkelt att nu äntligen känner jag inte att jag behöver ha något med dig att göra för nån annans skull längre. Alltså finns det ingen som helst anledning att ha dig på msn, på whoa, ha ditt nummer i telefonen osv osv. Det är slut på att spela spel liksom.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
det är definitivt slut med spelen björn..
jävligt schysst coverbild faktiskt
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
asma: doktor död? hur kan jag kopplas samman med en sådan skojare? Anta: kalla mig inte cp-barn. du kan hämta dina grejer och aldrig mer höra av dej! de e slut mellan oss faggot. (nohomo) Grizzly: Känns som den egentliga "anledningen" till att du har blockat honom överallt är för att du inte vill konfronteras då du kanske känner att du gjort fel? spekulerar bara, men jag tänkte som så att om du inte instämmer med det som sägs om dej så borde du vilja ta en konversation för att reda ut eventuella missuppfattningar? Det skulle iallafall jag göra om folk stör sig på mig och jag inte förstår varför! förvrigt så är "count the days" klart fetast på hela tapet. diggade även skarpt låten där du klippt in Jigga och biggie, riktigt bra. min bilstereo drabbades av en as(t)ma-attack hela vägen ner till falkenberg. (bra där) fridens Anta: call me!
Asma, jag ville inte blanda mig in egentligen, men var tvungen att säga min åsikt.. peace.. Okej det ska jag göra :)
haha jag visste att danne var bög, men p-lex, är inte du kristen? bestrider inte homosexualitet din religion? ... just wonderin ^^ peace
haha björn björn björn :) varför inte vara uppnosig mot mig eller mark och bara josh? hmm man kan undra ^^ btw att ha den attityden mot josh, är som att ha det mot mig eller mark, Vakta tungan och tänk på vad du skriver nästa gång. för björn, i mina ögon hade jag inte haft ngt problem med dig tolkas hur det vill :) fuck detta nu feel love love love
addict: haha yessir, det är därför vi vill hålla det "lite hemligt" för att bli seriös för en sekund, det är nog inte bara inom kristendomen som homosexualitet tolkas som en grej som "avviker från normen" för alla förstår ju egentligen att två parter av samma kön inte bör ligga med varann. Det är lixom skapat som så att penisen skall trängas in i vaginan om man ser till ett fortplantningssyfte, det är med andra ord INTE tänkt att penis skall möta penis eller röv osv, för om alla va gay så skulle mänskligheten tillslut att dö ut. hahaha missförstå mig rätt, jag hatar inte på homosexuella, men YES, jag tycker det är fel, och jag skulle t o m våga säga att det är en psykisk sjukdom. och innan nån hoppar på mig så vill jag förklara mig! Alla sexuella läggningar som avviker från det "normala" är en form av störning. Pedofiler tänder på barn Nekrofiler tänder på lik som folk utövar tidelag tänder på djur bögar tänder på män förstår du min poäng? det är nåt i huvudet som har gått fel då de från början var menade att tända på motsatt kön (i detta fall kvinnan) men nåt har gått fel och deras läggning är därför inte "som den ska" (enligt mig) God created Adam and Eve, not Adam and Steve :D ---------------------------- haha varför skrev ja ens de här?? jag fattar att du bara skojade men ja blev sugen på att föra upp ämnet (om än i fel tråd, sorry asma) så please, måla inte up mig som en bög-hatare, jag tycker bara inte om vad de sysslar med, annars har ja inga problem alls with it. kramar (nohomo)
smale - Jag har inget otalt med dig så varför skulle jag vara uppnosig mot dig?
Lex du är en homohatare! lek inte annat ;D Addict du är dansk och homo! 2 anledningar att ta tåget tillbaka över bron ;D