I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Melvin - Contra Diss no2

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-20 09:50
Jag förstår mig inte på varför alla hela tiden ska mötas o mötas. Och varför jämföra Boxholm och botkyrka mannen? Helt fuckat asså.

Och ordet mammaknullare varför änns säga så där? Varför änns använda sig av det 80 - 90 tals snack om mamma grejen? Kanske det har något med din disiplin och självrespekten att göra? ja svär vid allt asså. Det är fjolligt walla.

Och tillsaken att jag är i sthlm from time to time. Yes det stämmer helt korrekt asså. Vad har det med saken att göra? Bara för att min bruds morsa o bror och syrra bor där får jag inte åka ditt eller vad är det som du försöker komma fram till? Men om du vill mötas så har jag ett förslag. GÅ PÅ NON I DIN EGEN STORLEK DIN FUCKADE PAJJAS. Ge dig inte in i leken om du inte kan leka klart den. Jag varnar dig en gång nu killen.

Alla har kontakter! Finns ingen som har ``Värre´´ kontakter.
Kan lova de du kan fixa det fixar jag med. Det kan Contra med fixa. Det kan alla i denna tråd fixa. Vi levererar hiphop. Leker tung gatan alihoppa. Vi har typ the same shiit förståru?
Du har en del av din kaka uppe i sthlm och jag har en del av min. Sluta glappa via datan nu istället.

Frågan är varför alla ska vara så där asså. Varför inte allihoppa vara homieboys med varandra o så, Softa hitta på not. Krog resor, Softa på hiphop jam, Skapa hiphop jam osv? Istället för att sitta vid en data o bara jiddra med någon man inte vet vem det är?
Ni vet inte om er överman sitter bakom datorn? HAR JAG INTE RÄTT?

tagga pz
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 ||
Studio 013

2009-08-20 13:47
Bry dig fan inte om folks negativa kommentarer om din röst, den är underbar. Den är speciell och därmed intressant att lyssna till. Contra hade iofs bättre rader, din diss var lite enformig men helt ok. puss
Borgan ..

2009-08-20 19:18
Varför jiddras det om kontakter och vem som kan "fixa folk" haha fan man får väl lära sig stå på egna ben vafan, vad ska du annars göra den dagen du står nånstans utan någon bakom dig?

Melvin du vinner denna! som sagt bra låt men lite enformig =)

Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-20 22:20
Dulle P18 nu gör du mej riktigt förbannad på riktigt... DET VAR DU SOM BÖRJADE SNACKA VÅLD EMOT MEJ I TRÅDEN, IDIOT!! inte tvärt om så ta sitt jävla snyftbrev å kör det upp i ditt jävla rövhål, så långt du bara kan din dubbelmoraliska fjolla. det enda jag gjorde var att bjuda över dej,,, "nocka han" "`Tysta den lilla horan.´" osv, skrev du va?!...

och btw

"Varför änns använda sig av det 80 - 90 tals snack om mamma grejen?"

varför tror du yo mama blev en hit på mtv för typ 2007 eller vare va? hah mkt 80 90 tal över det.

www.myspace.com/melvinjunkyard

2009-08-21 01:57
haha! contra vann, tja!

2009-08-21 02:16
Kan säga att jag gillar ingen av er speciellt mycket =( men tycker melvin gör det bättre, fast hans första va bull.

stört mig länge på det nu, det stavas inte not eller nåt utan det stavas något. Not = eng. inte. Nåt = ingen aning faktiskt, finns nog inte.

peeys out
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2009-08-21 14:38
Ey mannen, jag diggar din röst som fan! Det låter fett. Jag tycker inte att du ska bry sig om vad folket säger om rösten.. Big up.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-23 18:00
jag tycker melvin kamma hem segern.. refrängen var fet och understämman under hela låten var behaglig som fan :) bra slaktat..
Jag tror på sanningen och må sanningen finna rättvisa.

2009-08-24 03:12
sluta tjaffsa i tråden, håll er till topicen. Ta skitsnack i gästbok eller meddelande!

/ Mod

(Inlägget ändrat av Vanskapt_ 2009-08-24 03:12:46)

2009-08-24 10:01
de är såna här speciella röster folk kommer ihåg, tyngt shit..

2009-08-24 14:33
att folk klagar på att din röst är "pipig" är ju fel, den e mer gnällig. Både bra o dåligt, Din lyric är klockren mannen! Dock har contra fetare attityd!

2009-08-24 14:38
Du är långt över whoastandard.

Hur är då dagens standard över whoa?..
i den här låten bevisas inget om en sådan skill tycker jag.
Fortfarande inte dåligt, tycker det står ganska oavgjort till här.

2009-08-25 17:31
FLER BATTLES!!!
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...

2009-08-25 17:33
Du borde höja rösten och mixa in lite mer bas för att få lite tyngd...

Du borde haft ett bättre beat, skittråkigt...
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...

2009-08-26 01:08
alltså contra suger kuk, melvin man vann dehär

2009-08-26 15:14
Seriöst? Nu ska jag inte lägga kompish probbs för min bror contra men lyssna här. Seriöst det är skit dåligt. Jag vet att jag inte är bäst. men jag tycker jag är bättre än dig helt ärligt asså.

Detta var enformigt, Sedan låter det som du är 10 år.

Vadå mamma knullare?

TYST man. Säg aldrig not jag vet att du inte skulle våga säga öga mot öga. Tyst. Jag vet att det finns folk här som inte har någon mamma PGA olika anledningar.

`Tysta den lilla horan.´

Schhhhh

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOCKA HAN.

@ DULLE

Senare i tråden säger du att folk leker hit o dit o alltid ska va "så där"... men ärligt talat du tar TON mot nån som du inte vet vem de är alls, "inte skulle våga säga öga mot öga" vafan vet du om det, känner du han eller?! finns en hel del som inte har en mamma, pappa, bror, syster, kusin, närstående överhuvudtaget - spelar ingen roll, han sa inte att nån knullade nåns döda mamma eller hur? är du 18 eller 12? haha.. heey

2009-08-26 15:15
Och förresten.. jag känner varken contra eller melvin :-)

2009-10-03 14:46
kan någon fiksa en ny länk?

2009-10-03 17:18
stackars liten. FIXA stavningen nästa gång HAHA... :)

2009-10-04 14:28
har alltid tyckt om melvin och har aldrig tyckt om contra, där har vi min röst :)
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396

Copy/Paste if you still listen to real hip hop

2009-10-04 19:17
Biigii haha språkhitler. horunge asså leker skön