Du verkar tycka det var roligt att kicka grime. Trevligt, eftersom grime enligt mig är den skönaste sortens musik om artisten ifråga är duktig på det. :) Introsaken/refrängen tyckte jag inte om. Tycker det låter för dåligt och inte har någon speciell humor för att kompensera det heller.Prendel Din vers var bättre lagt än den förra grimelåten tycker jag. Kan bero på att detta beatet är lite lättare att få till ett bra flyt på eller kanske känns det lite lättare när man gjort det innan? Hur som helst, attitydsmässigt och flowmässigt gillar jag det. Vill höra mer grime och mer utveckling i stilen!UltraPer Nej, du var inte på långa vägar lika bra i denna som i den förra. Det är ju synd, men alla har ju ups and downs. Flytet är helt okej, rätt bra stundvis, men inte så jättebra. Hade velat ha lite vassare attityd från din sida och kanske en skönare mix. Men fortsätt, vill gärna höra utveckling! Ditt outro var dock väldigt tråkigt, kunde ha skippats. Beatet är riktigt bra tycker jag! Skön takt osv. Fortsätt gärna kicka lite grime båda två.Sellish Har Prendel inte lagt upp en nedladdningslänk betyder det att han inte vill att folk ska ladda ner den. Svårt att fatta?
Wazaaaa