I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prendel & Ultraper (Kanon)- Pangar dig (grime)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-05 15:42

Prendel & Ultraper (Kanon)- Pangar dig (grime)

en ny grime vi gjorde igår/idag tillsammans med några öl.

Låten finner du/ni/han/hon/den längst ner på min znapmusic

Länk till http://www.znapmusic.com/prendel/

Märkte att vi glömde ta bort en sak i slutet. puss

www.youtube.com/prendel

2009-09-05 18:42
kanongänget!
www.youtube.com/prendel

2009-09-05 19:16
En till liten grime!
Detta låter bättre än första tycker ja, men vill höra clean rap av er :)

Ps. Prändel, vill ha nerladdnings länk till Inte sista hoppet ^^

Pöss på er!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-09-05 20:49
Du verkar tycka det var roligt att kicka grime. Trevligt, eftersom grime enligt mig är den skönaste sortens musik om artisten ifråga är duktig på det. :)

Introsaken/refrängen tyckte jag inte om. Tycker det låter för dåligt och inte har någon speciell humor för att kompensera det heller.

Prendel
Din vers var bättre lagt än den förra grimelåten tycker jag. Kan bero på att detta beatet är lite lättare att få till ett bra flyt på eller kanske känns det lite lättare när man gjort det innan? Hur som helst, attitydsmässigt och flowmässigt gillar jag det. Vill höra mer grime och mer utveckling i stilen!

UltraPer
Nej, du var inte på långa vägar lika bra i denna som i den förra. Det är ju synd, men alla har ju ups and downs. Flytet är helt okej, rätt bra stundvis, men inte så jättebra. Hade velat ha lite vassare attityd från din sida och kanske en skönare mix. Men fortsätt, vill gärna höra utveckling! Ditt outro var dock väldigt tråkigt, kunde ha skippats.

Beatet är riktigt bra tycker jag! Skön takt osv. Fortsätt gärna kicka lite grime båda två.

Sellish
Har Prendel inte lagt upp en nedladdningslänk betyder det att han inte vill att folk ska ladda ner den. Svårt att fatta?
Wazaaaa

2009-09-05 21:49
Kul att ni kickar grime nu!
Lyssnar på låten när jag kommer hem!

Prendlusk, vill du ha lite grimebeats så proddar jag sånt till mig själv ;)
bla.

2009-09-05 22:25
hedde, det hjälper väl inte prendel att du proddar grimebeats till dig själv? ): *vitsig*

själv är jag sådär måttligt förtjust i grime då jag tycker det till nittio procent låter skit men med a little touch of kanongänget så blir det ju snäppet mer uthärdligt att lyssna på!
prendel är som vanligt den bättre rapparN men ultraper utvecklas och börjar få in mer känsla i rösten känns det som- tycker annars han brukar låta rätt off och frånvarande, så det är ju ett framsteg!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Moderator

2009-09-05 22:27
Du verkar tycka det var roligt att kicka grime. Trevligt, eftersom grime enligt mig är den skönaste sortens musik om artisten ifråga är duktig på det. :)

Det håller jag helt och hållet med om! Sen lite småsaker av vad Chub påpekar också. Prendel låter helt sjukt överbra på grime, usch vad jag älskar när du gör sånt. Kul att du prövat det mesta av alla olika hiphopstilar nu iår, men tycker du låter absolut bäst såhär.
Ultraper tycker jag ändå la det bra som faen, skön skön rapp av dig. Riktigt bra låt killar!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-09-06 00:29
vill tillägga att outrot inte är medvetet, vi missade bara att klippa bort det.
www.youtube.com/prendel

2009-09-06 02:10
du flowar fett, men inte såhär jag vill lyssna dig!

Diggade inte beatet... lät fel imo, men kul att ni kickar Grime!
Ultraper la det några snäpp sämre än Prendel.
Refrängen passade inte alls in enligt mig

Ingenting jag kommer lyssna på, men bra jobbat!

Hahaha, outrot är kul, bara för att ni glömde klippa bort det :P
bla.

2009-09-06 21:46
Man får väl jobba på då.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!

2009-09-06 22:26
tack så mycket :)
www.youtube.com/prendel

2009-09-06 23:20
prendel, lägg skicka en youtube video till MBFIMG! Dom har ju grime tävling nu! :)
"Visst är det vackert.."

2009-09-07 09:08
sköööön

2009-11-17 20:48
Nån som har en länk på denna? Tack!

2009-11-18 14:15
Bara för mig som länken inte funkar?
”jag vet inte om han är cp ser inte men tror det”

2009-11-18 14:29
Znapmusic funkar ju inte .. .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-11-18 15:26
Vart kan man ladda hem låten znapmusic Funkar inte ! ;(

2009-11-18 23:56
den kommer upp med kanon netplay om ett tag :)
www.youtube.com/prendel