Beson - Robin & Filosof diss
Då har jag äntligen fått internet till min lägenhet. Låten är mixad av mig och jag vet att jag suger på det. men men blir mer seriöst om det blir rond 2.Länk till http://www.myspace.com/besononline
Http://www.myspace.com/besononline
vet inte vem robin är men rätt säker på att filosof tar det här på egen hand
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
tyvärr grabben, de där knäcker inte filosof!
Bortglömda crew, PEEEAWCE ;Z
Nej, det här var inte bra alls.
vad har Simon med det här att göra igentligen? men visst vill du ha det så. För er som inte vet varför det blev beef så haffade han min text jag skrev till mitt ex och lirade över samma beat.. pinsam kille! skojjare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ännu en smashhit rätt ner i skräpkorgen.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
både robin å filosof äter dig beson, robinsstil är inte dissar men han plockar dig ändå, å filosof skulle plocka dig i sömnen, PÄJJS !!!!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
haha ställer du dig upp mot filosof? bäst du sätter dig ner ganska fort, han äter dig när han vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
visst du lägger de helt aiit mannen. men du tar inte filosof mannen. du är rätt dum och ställa dig upp emot han. visst förstår att du lägger rader till robin men filosof? hype sökande? gör en längre diss nästa gång. Puss
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
vadå rond 2, jag sa till dig att inte ens nämna mig, tar du mig för tomma ord? du har gjort bort dig.. du vet själv att jag knullar dig i allt så varför trycker du upp dig mot mig för? jävla snorunge jag kommer ge dig en sån jävla skalle som sitter å hånar mig över msn, skiter i beef vill läxa upp dig på riktigt, alla kan mäta kukar å din måste vara jävligt liten hyperyttare. filosof-katastrof haha sämsta jävla skiten jag hört.. ta mig inte för tomma ord fjant
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
hahahahahahaahhhahhahahahahhahahah,,,, va de inte beason som snodde beatet och hela texten från robin ?? :)
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Battlerappare
2009-09-09 16:05
att du ens kunde komma på egna ord till denna diss XD
JoaquinRoyale
haha, han försöker iaf^^
Great som Tony Tiger!
fyfan va kefft, lägg ner förfan....
satt du å letade efter okända lunarstorm-rappare å tog lite av deras texter till denna med?..
hahaahahahah boysen minns beson hahahaah <3
Battlerappare
2009-09-09 16:22
a lot of hatin you know, du utvecklas, men borde suttit och slipat denna mer bless bro
Förstod att tråden skulle se ut som den gör. Och anledningen till att jag har med någon rad mot filosof är endas för han var med på robins diss. Fortsätt hata:)
Http://www.myspace.com/besononline
Battlerappare
2009-09-09 18:19
asså ditt flow e fett kefft förstår inte varför du kallar dej nummer ett i dissen?
JoaquinRoyale
Toastare
2009-09-09 18:28
oh shit, folk snackar som att filosof är världens jävla rap guru, tagga ner för fan, han är ingenting speciellt själv. nog om det; låten var bajs, sorry men det var den. och det är inte konstigt att du blev dissad då du snodde en hel låt. att dissa tillbaka var bara onödigt, du har inget att försvara dig med. vi vet redan att du snott hela texten, beatet, allt, så varför ens dissa? det var ju det hela grejen handlade om. ta det som en man, du fuckade up.
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
"Ser ut som CS nördar" "Jag har ett extra liv" ???
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Ne, sorry .. Som änglaliik sa, du borde slipat mer på den .. bett någon mixa åt dig, tills du fått ordning på talangen där :) Öva mer på flowet och röstförändring .. Så du får lite mer känsla och attityd !
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
UPP TILL DÖDEN PÅ BÖGSON !!!! ( BESON ) !!!!!!!!!!!!!!!!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
verkar inte ha whoa på din sida ,inte mig heller
cMc musiken du inte glömmer....
fyfan vikken gahba hahaha
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
hahahaha cMc Langa hennes msn då!
att beson baita var riktigt kefft gjort, men det du gjorde nyss cMc, det var dock mycket värre. låt hans nära å kära vara å blanda inte in dom eller sånt, bara sjukt kasst gjort av dig
cMc för satan skärp dig... Lägg ner med sånt där! Dissen var inge vidare alls tyvär! Filosof är ingen Rap guru imo! Många bruna tungar här på whoa som får honom att framstå som det. Han kan sin grej, Men inget mer! Krävs betydligt mycket mer från din sida dock Beson att sänka Filosof! Nog sagt! Simma lugnt! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
hahaha jag hade henne redan!!!!
HAHAAHH vilken keff snubbe ^^
haha sämst
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
K-A-T-A-S-T-R-O-F DISS !
Graffare
2010-07-30 16:34
hubbla Du är nästan ett år efter....
-
Kan någon lägga upp länk som har den ? :)
alltså.... måste folk uppa trådar som är flera år gamla ?? kan dom inte bara va döda ?
sorry men vill höra den
säger som dom senaste. Kan nån länka den? tror beson blev för paff så han radera dissen ur sin spel-lista. Men måste verkligen höra den, efter så många dåliga creeds så vill jag få mig ett gott skratt nu när man sitter här och är sjukt sjuk. Puss ;)
varför ens dissa filosof han är ju bättre
15 bast inge fjortisrapp hah