Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
besöker västerås? fail tung diss, reffen var inte bra
det är närmare från västerås än sthlm å reffen är skriven på 20 sek
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Battlerappare
2009-09-09 17:50
tung diss, nice å höra den här typen av samzon inte hört något sådant innan, big up
JoaquinRoyale
My Boys! Nu sitter han ner!!!!!!!!!!!!!!!Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-09-09 18:08
Tung låt faktiskt, knäcker han totalt!
reffen är skriven på 20 sek Hatar dock när man skyller på detta, och vill inte ha ett svar om att han inte är värd mer tid heller.
time isn't wasted when you're getting wasted .
visste inte ens om jag ville ha reff överhuvud taget det vägde åt att skita i den men lät det va kvar med en accapella oxå dock
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
älskvärt att få höra sånt här med samzon! ja ni tog ju detta hur lätt som helsT! :)
första snubben dödade !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2009-09-09 18:37
SHIT NI MÅSTE VARA VÄRLDENS JÄVLA RAP GUDAR !!! EN REFF PÅ 20 SEKUNDER OMFG !!!! nej blää, detta var skit trist. gå och snyt dig ni vann dock
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
ASSÅ SHIT DU MÅSTE VARA DEN BÄSTA PÅ ATT DROPA KRETIK!! nej blä, du var skit trist.. gå och häng dig! tack! :)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
redan i introt dog han ! beson är fäääkkad !!! ingen idée han öppnar käften igen ! VUNNEN BEEF !! Päjjs / Jontääh ?!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
första snubben var helt okej! den bättre på låten. borde dock försöka "leka" med rösten mer för det blev tråkigt i längden. reffen.. Nej. andra snubben var också helt okej, inte mer än så. dock mer behaglig röst att lyssna på. attityd fanns väl hos båda iaf, + . var ingen speciell hög nivå på låten men antar att ingen speciell tid var offrad för låten.
tung låt my bros :) han e plockad lätt o snart klipps han fingrar
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
mord! håller med mhhk, kul å höra samzon i denna låt. filosof lägger de galet som vanligt.! peace
HAhahaahah klockrent! Samzon ASSÅ SHIT DU MÅSTE VARA DEN BÄSTA PÅ ATT DROPA KRETIK!! nej blä, du var skit trist.. gå och häng dig! tack! :)
Första killen hade en jobbig röst, för ... "samma" hela tiden .. Kommer inte på ordet för de :P Refrängen skulle ni faktiskt ha hoppat över .. Fanns ingen "logik" i den :P Kom liksom att tänka på .. "västerort" .. ni vill säga vart ni kommer ifrån, vilka ni är.. å så vidare... sen ber ni folk ringa polisen?? Skulle då aldrig hända i Eskilstunas "västerort" .. Men men .. Alla ställen är väl inte samma lika.. Andra killen la de nice, ingenting att klaga på där faktiskt .. Peeys
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
UPP ?!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
det skulle nog hända i besons bostad..
Besons hemstad är dock Eskilstuna .. så nej .. Fail på den;D
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Tung låt pojkar!
Vi är överallt!
va snackar du om? jag vet vart han sitter å skiter nånstans.. att jag nämner v-ås är för att det enbart är närmare.. herregud va trött jag blir
"fail" haha fulaste ordet
Haha .. de ja snacka om va att de inte alls e så i dom delarna vi kommer ifrån i Eskilstuna.. nämnde ingenting om Västerås?!? Du som failade den ..
haha jävla diskussion.. aja fortsätt tanka och skriv!=)
eskilstuna förort e väl som östermalm haha
stackars beson
Great som Tony Tiger!
riktigt bra gjort boys. Filosof lägger de riktigt tungt , rösten är inte jobbig den är töööng. Samzon du lägger de riktigt fresh oxå. Ni sätte honom på golvet. tungt tung
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
kom igen den här låten borde få mer kommentarer!!!!!
Producent
2009-09-10 00:01
Helt okej, inget att dra in på mp3n dock.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
har redan sagt vad jag tycker om själva beefen så jag kommenterar låten istället. tycker beatet är rkt skönt, simon la det bra. skön attityd och det är väl det viktigaste i diss låtar, vissa ord tycker jag atty du drar ut på men det lät ändå bra. Samzon gillade jag inte i denna, men gillar hans stil annars. Simon tar hem det men Beson tar Robin. Sagt va jag tycker nu peace out Hank
bättre vara ökänd än okänd
Okey! Thanks för att ni lyssna boys
SmaZk P21 Skillnaden på "Eskilstunas Västerort" och Riktiga Västerort är nog ganska enorm inom alla ramar.
eskilstuna förort e väl som östermalm haha haha, you made my day! ;).
SYND bara att jag redan kört på beatet.. Den första schnöbben hade en riktig basröst, låter coolt. Schysst flow tycker jag, åker stabilt fram och tillbaka. Refrängen drog ner hela jävla låten. :P Borde dragit dubbelaccapellas på varsin sida så man HÖR att det kom en refräng. Märkte inte att det var en reff förrän jag hörde dig sjunga samma sak igen. :P Den andre snubben har också en cool röst, låter soft. Tungt gjort.
Dra åt helvete!
Moderator
2009-09-10 15:34
första snubben va inte bra...inte alls
//TW
Thanks för att du checkade Enter!
fetfet, men ni skulle skippat reffen, det är inte så jävla petigt i en diss egentligen, men fett som fan av båda. kul att det kom upp lite med simon igen här på whoa :)
typ, eller?
jag har skrivit om det redan i din tråd som Simon la upp. så skrev bara va jag tyckte musikmässigt i denna tråd..
bättre vara ökänd än okänd
filosof my man, alltid lika tajt, schmekt beson är
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
tack alla :D
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
Ni tog dom;) Det beatet är så jävla gött! :D
uppp!
Vi finns i varje hörn
tuungt keep it up grabbar !!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Tack boi! keep it up
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
vem har länk??
Vi finns i varje hörn