Piss inte kiss, våran homie kärlek till dig brorsan du är bra, som en porrfilm ^ Dog av skratt, helt klockren. Annars, mja kunde nog varit lite mer tidskrävande om man ska putta ner någon från bron.
The thing is, we cant separate our feelings..
Ah ängla vi kör hahaha
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
n.m.e mörda dom nu bara , börjar bli överdrivet med deetta snubbarna vet inte ens vad musik e ! skojjare
Vice Versa!
tack tack för kärleken alla! :)
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
aight försöker släppa innan inatt :D
kill em' nme n´ ängla, förövrigt var den bättre än den första
du behöver inte döda oss ju, vi vill ju höra låten :] några gånger<3
nme kan du sjunka lägre? Inget negativt alls, men jag trodde faktiskt du höll en högre nivå än att ge för dig åt en sådan här sak. För det första så är redan nivån på Whoa jävligt låg tack vare sådana här skojare, för det andra så ska man inte uppmuntra sådant här skit för då blir det bara mer och mer. Whoa's audio/video forum går käpprakt åt helvete kan jag tycka.. Två!
måste säga att de ni håller på me är rätt så löjligt
Därför jag sätter dom på plats sen fuck dom låt dom släppa vilket skräp som helst, plus att det är kul att dom tar sig vatten över huvet... Fan va jag skriver i denna tråden ni borde tacka mig fan
Och dom kommer ju ändå fortsätta, som du sa själv.. så vad gör då din diss för nytta? Jo, dom får hype. Vill vi att dom, och andra i denna stilen, ska få hype?
De skriver att de gör dig kända... tror de är lite tvärtom, NME, du gör de ju kända med denna "beef". Alltså, de är bara snorungar... de bör mördas verbalt, o analt
The only time you feel alive is when you're dead
bra text, men ni flyter inte så jätte bra
http://www.znapmusic.com/myntah/
asso vafan är detta? haha om inte whoa redan är dåligt som det är behövs inte fler keffa "rappare" i detta forum! kan inte göra mer än att skratta år er!
Maajidee!
Var ju ganska kul ändå hahaha :P en tystnad ----------- och sedan bryta ut i tokskratt för N.M.E är sveriges svar på TUPAC! (PANG!) lite för... ah ;P näe jag vet inte... ändå bättre än många släpper här men N.M.E och ängla är ju ganska så mkt bättre;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
n.M.e var hittar man ditt svar på den första? kan du skicka länk eller ngt ? / L .
tyckte att denna låten var lika bra som 1:an:P eller nej denna är nog ett snepp bättre^^
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Haha man får sig då ett gott skratt iaf! Alltid kul med lite humor
ahahhah jag somnade efter 4 bars!
http://alexsoul.com
Alexsoul Skrev du de där i sömnen? :O eller vakna du kanske precis..
Skojjare!! vad händer?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sorry men sanningen svider!! n.M.e mycket mycket bättre än piiinanaa
ok ärligt nu. de är rakt av cp att göra en sån här låt, varför kan ni inte dissa svenska hiphop eliten också på en gång? och jag tycker änglalik är rätt så bra(går att lyssna på iaf) men sen n.M.e har lagt bra någon gång, men inte mer. han är lite överskattad. men som alla andra rappare har han sina stunder som i mass sessionet. o låten är bara sjukt "sveriges svar på tupac" menar du att han är överskattad eller att han är lika bra som tupac, isf ser jag detta som en kärleks låt och inte en diss ;)
shit va ni skriver som om ni vore 12 åriga på lunar eller något likande.. "pUsSselsKarR deEeEEj<333" , lägg ner, och N.M.E är bättre
soundcloud.com/jerrones
haha hu fan ska ni kunna vinna om ni är så jääävla dååliga? :) /käääz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
ngn som kan skicka länk med n.M.e svar? på den första..
Asså, hypesökande horor jag stör mig så enormt
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
komigen med svaret snart, döda asen.. så jävla less på dom.. Päjjs !! / Jontääh !!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Lukaz vet knappt själv vart den är fan sök i audio & video på n.M.e bara så hittar du nog !
n.M.e - Om du svarar på en sån här grej så bevisar du ju helt själv att du bara är en jävla nolla till whoarappare precis som dom säger?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC Vrf det???
The only time you feel alive is when you're dead
Jag vet vem jag är skiter la i vad dom säger grizzly men fattar vad du menar
Änglalik och NME kommer äta era levande. Punkt slut.
faan skit i om de e fjantigt å svara... gö de bara !!! så man får slut på dehär nån jävla gång.. jävla fjantar.. päjjs / Jontääh !!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
har följt den här tråden och förra och jag tycker detta är som små kul förstår inte folk som gnäller över "hypesökeri grejjen" vafan låt grabbarna försöka söka den hype dom vill genom låten , de är ju tack vare alla som skriver här som lyfter doms "hypegrejj" Förövrigt så vet jag som inte varför du droppar en sån här låt Luffarn när jag vet hur bra dina andra låtar är , du kan din sak och de har jag sagt så jag hoppas detta bara var för skojs skull äh har inget mer att säga peace
tack för att alla älskar oss! <3333 :*pusss
aleksaken du ägeR !!"!!!!! <3looove
Joshan knarkar du? Hahaha!
lyssnar inte på låten diggar inte beefs direkt..
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Haha, skönt =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Meriton : Sorry men sanningen svider!!n.M.e mycket mycket bättre än piiinanaa piiinanaa är inte värd att jämföras med n.M.e...
Snart ser man reklam för Frizon här med ...
hahahaha, dom slaktade er.
Joshan knarkar du? Hahaha! lyssnar inte på låten diggar inte beefs direkt.. haha, ja tyckte me de va för jävla roligt ^^
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
HAHAHA roliga killar synd bara att ni inte är i närheten av nme..
haha, den var gullig minsann^^ lite för seriös dock...
Great som Tony Tiger!
denna va fet fan, vad e de med er alla :O
Sjukt dålig text, ingen attityd, tråkigt & osäkert flow, dåligt mixad. Att ens kalla sig för Piii & Nanaa är pinsamt i mina ögon.Rader ur texten - för grabben du är kass, kass som ett kasstspö - för du är lika kass, som en soppåse - för N.M.E är lika rik som en Taj- Ländar (ähhh) - och att vi är bäst? japp! det står signerat på din stjärt! - lär dig mixa dina adlips!-------- (fett mycke echo) Tycker ni själva att det är feta punches 'för grabben du är kass, kass som ett kasstspö'? Nu valde jag ut några rader som jag värkligen inte diggade.. & det lustiga är att resten av texten inte alls är bättre.Nanaa katastrofalt!! du är lika lugn på beatet som en mamma med barn och hela du är jätte tråkig så jag zappar kanal så bäst du backare bak, jag fackar din stad du är en droppe i vattnet och jag är ett helt hav Med dem 4 raderna bevisade du att du inte kan bygga upp en text. Du hamnar ju i baktakt så att det skriker om det!! Asså NME är bättre en er på alla sätt.. Han skriver skönare dissar, han flowar mycket säkrare, har en grym attityd, han kör både på svenska & engelska, han har en skönare röst & han mixar sina låtar tusen gånger bättre en er. Ni som skrivit att dessa killar är bättre en NME ni måste allvarligt talat sitta & driva.. Men så är det alltid med Whoa folket, dem fittar sig & vägrar lyfta fram vinnaren. Min röst går till NME & grabbarna.. / Robie
Robie vem kissade i dina cornflakes? :)