I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spades - Doggsan är din hund, du min bitch! (Atle diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-23 16:31
"Beef".. Ni tjafsar över bilddagboken.. Vad händer med svensk rap egentligen

Låten var skitdålig den med. Dålig mixning, tråkig text och ja.. Typisk bilddagboken-beef, haha!

2009-11-23 17:05
Nu blev jag nyfiken.. vad är en bilddagboken-beef?
Groupie

2009-11-23 17:58
Skulle nog säga att minst 70% som hört dig säger KEFF!

Vart har du hittat den statistiken? om du bara säger det så tror jag dig & sväljer min stolthet. men om du säger i trådarna på whoa s skrattar jag bara åt dig ;)

Och om jag är "keff" vad gör det dig till då? du skulle nog andänvda dina ord lite bättre. tex gb du är inte keff på att rappa du är inte lika bra som mig helt enkelt. skulle jag säga att du var "keff" vad skulle jag då säga till dom som är ännu sämmre än dig? "jätte keffa" eller?
Du är bara en typiskt whoa rappare som skriver att jag är keff för att du har dåligt ordförråd & har ett personligt agg mot mig.
jag kanske inte faller alla i smak med "keff" är jag då inte ;)
Självinsikt kallas det;) däremot vet jag att jag har mycket kvar att lära till skillnad mot er här på whoa som tror ni har kommit någonstans med musiken bara för ni får kompis propps i trådarna!
hahah tillåt mig att små le ;) Puss på dig
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-11-23 20:56
Gb P17

Rövslickar jag min egna homie om ja tycker han sa nått roligt?

varför sitter du då o runkar till alla atles trådar o sitter o instämmer med vad små luffare har sagt??

Det kallar jag antningen rövslickeri på folk du inte känner som du vill lära känna för att ha nån gemenskap med några på ett internet community för att du inte har någon gemenskap med någon i verkligheten (förutom den andra killen atle visa på bilden förut)

ELLER så sitter du som ett mobbat barn o ger lite kompis propps åt dina INTERNET kompisar.

70% gillar inte hans musik, det låter som en siffra tagen ur luften? skulle du våga stå för det du säger och våga kliva in i ringen skulle du säga typ 95% för att visa att alla utom hans vänner hatar på musiken.

Om det skulle vara verklig statistik kanske det skulle stå 30 - 40% gillar inte själva musik stilen o kanske 5 % hatar hans musik... låter inte det mer rimligt?

Sluta leka så jävla viktig asså....

2009-11-23 21:01
Gb P17

btw, i din låt till din morsa så gav jag dej utförlig kritik även fast jag tycker du e skit keff ;)

ändå ska du börja tuffa till dej mot mig här??

Det du som alla andra säger att atle gör, (hatar på dom som ger kritik) precis så gör du sj gubben ;)

Förresten om 70% som hör atles musik säger att han e keff, undrar va folk tycker om din musik då......................................

Spades nu har ja uppat din tråd =)

pz

2009-11-23 21:05
doggsan : Du är en pajas..

ELLER så sitter du som ett mobbat barn o ger lite kompis propps åt dina INTERNET kompisar.

Är de inte de du gör med atle då?
Riktigt Brutala <3

2009-11-23 21:24
Doggsan, du dissade han för typ en månad sen, där ser vi en hypesökande fittunge alltså. Och atle, du har nog rätt i det du säger, så jävla sämst är du inte, men du är låååååångt ifrån så bra som du tror att du är. Sen orkar jag inte tjafsa mer med dig, har redan sagt i många trådar vad jag tycker, och jag har inget särskilt agg mot dig, tycker bara att din stil e fuck'd up och att du är helt dum i huvudet som säger att man inte behöver kunna rimma. RIM ÄR ETT MÅSTE :D. Iallafall i slutändan. Och åter till doggsan, du är den största rövslickaren jag sett :D. Och dig kan man faktiskt kalla för keff, sry mate :/.

Kommer inte svara mer här inne, kommer troligen inte ens kolla mer i tråden, så vill ni komma med mer tuffa svar, gör det i gb'n, det är Spades tråd detta, inte våran ;).

2009-11-23 21:48
denna var keff
och atle.. sluta leta hype

out..
Think of a colour you've never seen.
Groupie

2009-11-24 00:42
Jag behöver ingen hype lilla gubben ;)
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-11-24 10:03

beatet är Ashanti - only you, för er som undrade.

2009-11-24 10:44
Jag är relativt ny på den här sidan & jag blir chockad nu. Hur i helvete kan folk tycka att det här var bra? man hör knappt vad han rappar & det man hör är ju simpelt som fasiken. detta var ju uruselt & om jag hade varit rappare & fått den här dissen emot mig hade jag inte ens svarat. jag har lyssnat en del på atles grejjer nu & försökt fatta varför ni tycker han är så dålig. halkade in på lite gamla låtar han har ute på youtube & dom är ju inte världsklass dirrekt men allt nytt är ju bra mycket bättre än det flesta som släpps på whoa ?!!! sluta söka hype p12or!! trodde det här var sveriges seriösaste hip hop community

Det sannaste som blivit sagt på whoa nånsin!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?