I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sveriges i särklass tyngsta

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-25 02:59

Sveriges i särklass tyngsta

Sveriges i särklass tyngsta rappare sänker hela min karriär! Jag kommer att flytta om inte den här förnedringen från dessa vassa rappare avtar.. så ha det bra alla

missade nåra men :( orkade inte leta

I always tell the truth, even when I lie
Toastare

2009-11-25 03:09
so? vem fan bryr sig?
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm
till och med kameramannen tar dig i arslet.

2009-11-25 03:11
Var är emilush diss?
www.youtube.com/viggemusic

2009-11-25 03:15
Så du är 28 år... Okej. Dags att göra något med ditt liv, kanske.

2009-11-25 08:55
Va´rför dissar alla legenden?
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-11-25 09:12
eftersom folk fatta att du var ironisk och du inte tog med emils så måste det antyda på att den sved för dig? :)
Think of a colour you've never seen.

2009-11-25 09:49
fedsen: jag tog inte med den för den fanns inte på youtube. Hans va självklart mycket bättre men jämfört med detta säger det inte så jättemycket. Jag tyckte ärligt att hans va rätt dålig. inte skitdålig, men rätt dålig.

Det fanns många jag inte hittade/ eller pallade ta med när jag hade tråkigt i natt.

robin: du är smart. Mycket smart.

Karim: jag skäms över att ha ett andra namn som ditt, på vilket sätt är det omoget? jag gör reklam för deras skitgrymma dissar.

markulinen det e gamla och under en lång period. Vet inte varför dom dissar :)

2009-11-25 10:03
Jag tycker personligen att Emilush suger. :/
visserligen suger dessa dissar ännu mer.
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Producent

2009-11-25 11:16
försöker du visa upp att du fått dissar, eller vad vill du få ut utav tråden? :/ hajar inte.

2009-11-25 12:24
P28? Pinsamt..

Toastare

2009-11-25 13:13
vad gör du med ditt liv egentligen? bara undrar, sitter du och googlar ditt namn "Legenden"(vilket är ett sjukt dåligt artistnamn, btw) och när du väl hittar diss låtar så startar du en sån sjukt ful tråd på whoa med alla låtarna i? förstår inte vitsen, är det här ett sätt för dig att skryta om hur famous du är bland 12 åringarna? du blir säkert het i brallan så fort någon skriver/säger "Legenden" (varesig det handlar om dig eller inte) och tar det som att dom pratar om dig. som någon sagt, du är 28 år, snart 30..... herregud, väx upp.

jag hade förstått tråden om du hade svarat på dissarna och lagt upp dom här, sure, det hade määjkat mer sense, men det här? nah.
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm
till och med kameramannen tar dig i arslet.

2009-11-25 13:49
kan inte mer än att instämma helt och hållet med robinjohanssons inlägg i denna tråd.
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396

Copy/Paste if you still listen to real hip hop

2009-11-25 13:49
Några av dom va faktiskt bättre än dig :D
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Moderator

2009-11-25 16:05
So om han är 28? Vadå då? Det tyder ju absolut inte på någonting.. Fattar dock inte meningen med tråden men vem bryr sig, kul att höra lite musik :') Mohaha ,
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-25 16:38
Kan inte göra annat än att hålla med "konstigt". Försöker du höja upp ditt namn genom att lägga ut "dissar" till dig? Tror det finns större motstånd där ute som skulle kunna ta dig i beef. Diggar din musik, men den här stylen funkar inte.

Freddah signar ut med ett tjut :)

2009-11-25 17:10
robin din lilla pajas jag heter Legenden . det Är mitt namn jag alltid haft och det jag ska dö med. Inte mitt artistnamn, din pissluffare.

Höja mitt namn genom att nåra kiddos dissat mig som kunde hända vem som helst? Nej nu börjar detta nästan bli roligt. Hälften av er har sugit min kuk i mail och nu spelar ni mafioso:=)

jag tror mig inte vara ett skit om jag e störst, bäst eller minst ch suger skiter jag i. i ERA ögon. Jag vet vem jag är och det jag gjort. och INTE gjort, för den delen.
Det va bara en grej att visa lite mongo och lägga ut ngt fult, inget annat. Kunde lagt ut om ngn annan, mindre eller mer känd. Det är skitsamma helt och hållet men sitt inte här och spela allan ballan ni som suger min kuk annars.

2009-11-25 17:41
hype sökande bonde

2009-11-25 17:51
Legenden: var inte så stor i munnen när folk försöker få svar på sina frågor, ok? Anledningen till att jag skrev som jag gjorde, var att detta forum är till för att folk ska kunna sprida sina låtar. Sånt här borde läggas upp i "övrigt" eller nått liknande. Och folk har inte riktat något mot din musik utan mot din personlighet. För det du la ut i denna tråd ses som kränkande, borde tas bort egentligen, men, men..

Freddah signar ut med ett tjut :)

herregud och om legenden är 28 ? det är fan massa folk som gör musik är över 28 ffs LOL :S... fan man får väl vara vilken ålder man vill och skapa musik eller är det en ny regel det med nu man måste vara under 20 elle 21 för att få skapa musik :S... legenden ville väl slänga upp dom för det skulle vara lite irioniskt och lyssna på dessa låtar för vissa kan inte hålla till beatet osv.. skämma ut dom elle liknande .. alla ni mindre som säger att han ska skaffa ett liv han har väl ett liv han släpper inte musik så mycket längre vad jag vet.. om det är så borde ni skaffa ett liv :) gå te skolan elle gå och jobba med er istället för sitta här och säg massa saker.. ^^ istället för sitta hemma och spanna whao sidan 24/7 :)

Fan vad fult att heta Legenden artistnamn eller inte, irrrongiveafuck
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Rappare

2009-11-25 17:52
Tänkte inte kommentera, men heter du Legenden? :S

Kan/får man ens göra det? :P

Just wondering...

2009-11-25 17:54
Och han som säger att folk ska gå till skolan....du borde fan göra det, din text såg ut att komma från en 8 åring med adhd.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2009-11-25 17:54
vrf skulle man inte få heta legenden ? är väl som du skulle döpa om dig till spiken på riktigt :) ? får man hetaa spiken ungefär samma fråga :P

2009-11-25 17:55
jag går te skolan :P .. japp har adhd hur så ? :)

2009-11-25 17:57
Var e legendens diss da ? du blev knullad av den

2009-11-25 17:59
knullad av sig själv? låter fint.

mmh, jobbigt att läsa adhd textar bara. går du till skolan fast du är 20 ? gått om antar jag..smartis där!

2009-11-25 18:01

2009-11-25 18:03
vet du änns vad adhd är ? :) inte lätt vara liten när man inte lärt sig läsa :) ...

jopp visste du inte man kan sånt :O ... finns något som kallas för komvux =)

2009-11-25 18:16
komvux är för sånna som inte pluggade i gymnasiet..om du sagt högskola så okej.

2009-11-25 18:26
inkl sådan som vill plugga upp sina betyg fast dom pluggade i gymnasiet.. finns massa kurser som man gör på komvux du vet

2009-11-25 19:00
mwn snälla whoaister, ge han en syl i vädret, legenden är en artist som vet vad han gör till skillnad från dom flesta som hittils kommenterat denna tråd

2009-11-25 19:03
Och han som säger att folk ska gå till skolan....du borde fan göra det, din text såg ut att komma från en 8 åring med adhd.

Jag har adhd, är det nått fel på mig menar du? sånna som du får mig fan att spy.
Producent

2009-11-25 19:11
med din attityd fattar jag varför det delas dissar hit och dit åt dig.

en pajas alá 28bast som sitter och trycker ner 18åringar på ett forum. damn, du måste vara hjälte i din hemstad.

2009-11-25 19:16
konstigt, du e själv 21

2009-11-25 19:18
konstigt, du e själv 21
Rappare

2009-11-25 21:06
Darkis: Jag heter inte Spiken som vanligt namn?
Som artistnamn, visst, sure, då får du heta vad f*n du vill :)
Men som namn? Asså som ett förnamn till ett efternamn? :S
Spiken är väl inte heller nåt som man skulle kunna heta som riktigt namn, men som artistnamn får jag ju ha det.

Det jag klurar på är att han heter Legenden på riktigt... :P
Finns det inte vissa bestämmelser att man inte kan heta vad som helst? Typ, vadå, heta kungen? ;D "Tja! Jag heter Kungen Moberg"... hmmm..

Aja, som sagt, no hatin´, just wondering :)
Producent

2009-11-25 21:12
markulinen, tack för att du påminde mig. det var snällt.
Moderator

2009-11-25 22:05
Haha vissa är ena jävla idioter asså.. :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-26 01:11
HAHA fan va kul tråd...älskar att läsa sånthär på kvällskvisten :D MER MER
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-26 01:45
Han heter Karim i förnamn :) tack för mig hej då
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-11-26 02:26
Vänta nu här konstigt p21 har en liten poäng. Jag har haft en skitjobbig dag och jag lät det gå ut över nåra här. Jag ber om ursäkt för detta och ska försöka att vara lite mer mogen nu.

Nej jag heter Legenden in real life. Det är mitt riktiga namn och mitt andra namn är Karim. Legenden Karim Leonardo Abbad heter jag. Men åsyftas i brev och liknande till Legenden Abbad.

Vart ska jag börja? MIn poäng va inte alls att visa upp ngt.. och jag tror ingenting men snälla ge mig lite cred för ngnstans har jag ändå kommit med min musik och iaf längre än att behöva söka "fame" genom att visa upp ett par totalt inkompetenta rappare. Det va en kul grej och om ngn av er skulle känna mig skulle ni veta direkt eftersom min personlighet är inte helt ok, jag är väldigt konstig men på både ett positivt och ett negativt sätt. Jag driver mycket, med allt och alla.

Darkis: Även om jag uttryckt mig extremt dumt så förstod du. Tack!

MArkulinen: Tack så mycket.

Konstigt, jag är den mest ödmjuka killen du kan träffa faktiskt. Sen att jag gillar att hetsa, driva och jävlas e en sak. Men det e ganska svårt att visa uttryck, och gester så alla ska förstå online. Som jag ovan menade, min poäng va att göra lite reklam för grabbarna och driva lite med deras fördigheter. Jag kunde, likt vad en sagt, lagt upp mina egna dissar ist . Men det gjorde jag inte eller hur? Så hur mkt reklam får JAG som artist? Det handlar inte om mig eller ngt utan va bara ute efter att försöka vara lite rolig. Tydligen gick det inte hem. Sorry.

L

2009-11-26 02:40
Till sist:

scuumbag som säger att jag söker hype och ngn annan som kommenterade ålder 28. Att påstå att jag söker hype på det här sättet finns ingenting att ens kommentera om egentligen det är skrattretande.

Ja jag är 28, och om det menades att jag är omogen så fine.. låt gå. Jag är ganska omogen. Men om du menade musikaliskt så känner jag att jag kommer göra detta tills jag inte längre kan prata om det så e hela livet. Jag älskar och lever för musik och kanske har fel men anser inte att hiphop är en ålder. Det är fel att jämföra mig med ngn som är 1 miljon ggr större men säger det ändå för det finns en poäng... kolla Snoop vad är han ? 42? Vad är Eminem? Ken? Osv. För dig kanske hiphop handlar om en ung grej när man är 15 och spelar in med en datormick. Men inte för mig.. för mig äre ngt som man lever med och utan det är man inte hel som människa.. en livsstil, en kärlek, en passion. Det, enligt mig, kan aldrig påverkas av en tidsklockan.

2009-11-26 04:01
Många jiddrar skit om Legenden.. Är det bara jag som tyckte att hans dissar är tunga? Visst, rimmen och flowet är lite halvsimpelt, men hans förnedringar är så jävla skojiga.
Dra åt helvete!

2009-11-26 07:51
entertainment: Jag har gjort dåliga saker, och bra saker. Jag har gjort en del låtar med bra rim och en del med rätt keffa rim, jag har aldrig känt att rimmen är det viktiga utan helheten och delivery och att kunna förmedla en känsla är det jag tycker iaf är min bästa sida. Tack för dina fina ord.. men att många snackar skit om mig köper jag inte riktigt.. visst finns det rätt många kids som i beefen valde sida och snackade skit.. men i slutändan de riktiga lyssnar och de man bryr sig om är de som ser musiken för va det är.. dåligt som bra!

Tack för din kommentar mannen!

2009-11-26 09:28
entertainment: jag tycker dom är tunga och ironiska vissa av dom ;P... tex den med bark :P hehe tror jag ska ha mer dissar som legenden ska ha gjort kan kolla upp om jag hittar dom senare om någon vill ha ;).. för jag diggar dom som fan :) .. har följt legendens en del med musiekn och har dom flesat låtarna men inte alla men diggar dom :) fett nice UPPPP skulle jag bara säga till detta med hans egna låtar inkl jimi libra s när ni gjort låtar :)

2009-11-26 09:31
Legenden^ : det är lungt :) no problemo :) varsegod :)

2009-11-26 10:22
Legenden, jag ska vara helt ärlig mot dig.

jag har inget alls emot dig även om jag tror att du la upp dessa för att rikta lite ögon mot dig själv, men ärligt så bryr jag mig inte om det stämmer eller inte.. för nästan alla här har försökt smyghype'a sigsjälv någon gång och det är så, ni vill inte berätta det bara.. ellerhur? :)

på tal om vad den här sidan handlar om... jobbar du på något släpp eller? =)

out..
Think of a colour you've never seen.

2009-11-26 11:51
Fedsen jag respekterar din åsikt men det är absolut inte så. Inte ens lite, jag misslyckades monumentalt här.. Jag tycker snarare att det är ett hån mot mig själv än ett försök att hypa mig själv.. mer negativt än positivt. Det är inte nåra 2pac precis som slänger dissarna.. då hade jag mer förstått. Förstår du hur jag menar?

Jag jobbar på ett par olika projekt samtidigt faktiskt och det ser bra ut:) Jag återkommer med mer info. ha det gott man!

Darkis: textmässigt har nog inte en enda va mina dissar varit ngt att hänga i granen, mer i så fall hur jag säger saker och förmedlar mig själv och det jag vill mena. Den enda av mina dissar som textmässigt varit ok är i så fall denna

Ha det gott,

Legenden

2009-11-26 13:51
Pinsam tråd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-26 15:04
"Sveriges i särklass tyngsta rappare sänker hela min karriär"

Excuse moi om jag missat nåt, men vilken "hela din karriär"?
Du får det ju att framstå som du är en skitstor artist=9
Rappare

2009-11-26 15:21
HAHA fan va kul tråd...älskar att läsa sånthär på kvällskvisten :D MER MER

Indeéd

//
http://soundcloud.com/forsbergmusik