I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Sveriges i särklass tyngsta
Vår Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Legenden^ P45
2009-11-26 15:24
haha forsberg:)
Trofast det e pinsamt att du inte läser tråden omd u ska klaga:) Vi har redan gått igenom det. Och du mannen jag tror absolut inte jag e ngn skitstor artist. Men kom ihåg vad du sagt till mig på msn :) Dumt att kasta sten i glashus.
I always tell the truth, even when I lie
FlowziiK P31
2009-11-26 15:25
Instämmer på att det är en rolig tråd.
MEN
den borde ligga under ett annat arkiv. Legenden är en grymt duktig musiker som vet vad han sysslar med. Fast ibland blir han lite ego och slänger ut såna här grejer. Jag gillar inte när folk hänger ut andra och jag fattar inte -
borde inte whoa tagit bort tråden?
Jag menar detta måste ju strida mot någon regel.
Freddah signar ut med ett tjut :)
Legenden^ P45
2009-11-26 15:26
flow: Tycker jag med. Att den borde tas bort alltså..
Borttagen
2009-11-26 15:43
fortsätt kämpa med musiken Legenden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Legenden^ P45
2009-11-26 15:54
ovey: Tack ! Uppskattar dom söta orden
Konstigt P38
Producent
2009-11-26 18:07
Legenden.
mjo, det är klart det inte är lika lätt att se igenom sånt online. Men när någon sitter med sån omogenhet har det gått lide för långt. men jag hajar nu! hade gött
FarmorBerit P40
2009-11-27 00:38
Pinsam tråd
Den var väl pinsam enda tills Legenden förtydligade syftet med tråden och sedan bad om ursäkt för att den hade misstolkats. Det är jävligt Whoa att bara hoppa på folk - vare sig det gäller stavfel, det man lägger upp, personens ålder eller andra mer eller mindre värda anledningar.
Det blev ett jäkla internet-fackeltåg här.
Helt ärligt så har jag ingen aning om vem Legenden är. Men jag kan definitivt säga att jag gillar hans attityd till livet och det han håller på med, i alla fall baserat på inläggen som han har skrivit i den här tråden. Att be om ursäkt för en misslyckad tråd och förklara syftet med den borde ha räckt för de flesta av er, men att bemöta era påhopp angående hans ålder/talang med tålamod och logik gör han automatiskt till en bättre person än 90% av Whoas resterande användare. Det är klart att han ska fortsätta göra musik om han känner att han vill det, och det är klart att han ska hypea sig själv - precis som alla andra (mer eller mindre lyckade) artister gör här.
Kan snabbt lägga till att jag är medveten om att det är jävligt Whoa att säga att något är jävligt Whoa, men vafan, låt mig gräva in mig i mitt lilla hål ;)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Legenden^ P45
2009-11-27 02:39
Farmor: Jag gillar ditt sätt att förklara och inte bara säga "bäst, sämst hata, älskar"
Respekt.
L
ramuz
Moderator
2009-11-27 07:28
FarmorBerit
Så ska det låta!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»