I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jao - Vill va barn igen

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-30 14:34

Jao - Vill va barn igen

Gjorde en text om att det va bättre när man var liten i detta arbetslösa, tråkiga tider. Släng gärna en komentar :)

Låten

Texten

2009-11-30 19:53
Bra text, känner igen mig som fan. Snygga rim, tyckte det va ganska skön sång, men fixa lite bättre ljud hörrö. Bra låt annars
Rappare

2009-11-30 20:07
ah lite bättre kvalle skulle va nice! men texten va de inge fel på skönt flow!
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen.
http://www.myspace.com/fdrmusik

2009-12-01 15:16
Tycker flowet var sådär. Första halvan av första versen satt fint. Känns dock som att det är ny tagning på varannan/var tredje rad på sina ställen.

Kvalitén var fruktansvärd, men det vet du nog! Refrängen var skönast i låten enligt mig. Den var skööön.

2009-12-01 15:20
Texten känns mer seriös än sättet du lägger den på, deliveryt är lite konstigt på något sätt. Låter argt, spänt och lite bajsnödigt.

No offence though :)

2009-12-01 16:31
Flowet är väl sådär. Gillade verkligen inte deliveryt, låter som om allt bara är skämt. :P Plus att det låter helt omixat, antagligen är det så också. Låter även som ett headset? :P + Din mick slår över, testa sänk den så det inte blir sånt jävla skrapande.

Texten ligger på toppklass dock, schyssta rhymes!
Dra åt helvete!

2009-12-01 18:33
Deliveryt var ganska skumt måste jag säga, reffen va skön, men du måste uppgradera din mick.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2009-12-01 22:04
tack alla :)

Jaa jag vet att ljudet e wack, men jag kan inget om mixning och har inte råd med några studioprylar :P

2009-12-01 22:14
texten va överfet, översoft beat, du har skönt flow, dock jagar du beatet på vissa rader, skön sångröst på reffen, och du har en tung röst för att rappa med, sen skulle kvaliteten behöva en grooov uppgradering,

peace / Sansa
www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2009-12-02 15:51
haha du tyckte de va svårt med 1+2 när du var tretton xD

Som ovan säger så faller de rätt hårt på mixen men texten är fin. Sen instämmer jag med vad sansa skriver om att det känns som att du stundtals jagar beatet.

hur som, gött mos!

//Yde - 1+2 är 3 ju (å vad jag kan *ironystarzZz*)
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2009-12-06 18:05
trevlig trevlig respons, tackar som fan :)

Bjäär:
Haha såklart överdriven, men du fattar skillnaden :)

2009-12-07 21:57
upp 2