Jao - Vill va barn igen Orkar ni inte läsa båda verserna, läs bara första och komentera den är ni bussiga, hade tänkt att spela in dettaVers 1Kommer du ihåg, hur det va när man va barnfolk bara prata massa prat, man visste inte va dom saHelt ovetandes, och bekymmerfrileksaker va det enda man la tyngden idenna symfoni, ska ta oss fram till vi blev 13 årnär det enda som va jättesvårt, va 1 + 2men nu så, har man förstått hur allt funkar,vuxenlivet o samhället, jag vill tillbaks till mina pantburkarSpela kula, pogg, pokémon, samla på hockeybilderman hade nån att prata med om det va nåt man villeallt va så enkelt, man va nöjd över nåt lättsamtNär lördagsgodis och disneydags va höjdpunkten på veckannu strömmar det av keffa, stress och vardagsproblemjag vet inte hur ni har det, men jag talar för eralla som har varit barn, och det har vi allihopjag ångrar att jag inte tog vara på tiden, jag ångrar allt jag gjortVers 2Kommer du ihåg, den gamla goda tidenfritidsgården, jag har stora minnennu fodras livet, efter svek, spel o drogeribland känns det, som att jag lever på månenspegeln e motvänd, och säger åt mig att krypa in,byta stil, och börja mitt nya livfy o skit, jag vill va 10 år igen,förstå mig rätt, allt va svårt men lättman va ansvarslös, men endå ambitösallt va fan så gött, nu e allt förstört.Man får klara sig själv man, har ingen att prata med ens knapptinga vänner, att ringa längre, alla har tatt tag i sig själva.Utan lille jag, jag sitter här, med mitt lilla stashdricker bärs, o bara tycker att mitt liv e wacktiden läker, alla sår va e det för jävla ordspråkom ett sår e läkt genom att ta sitt liv, ja dåså