I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Yde & Tobbe - Håller Inte Käft

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-01 18:13

[Audio] Yde & Tobbe - Håller Inte Käft

Håller Inte Käft är den andra singeln från vår gemensamma debut Jävligt Bra EP. Lyssna och kommentera!

För mer info om EP:n, klicka HÄR

Vår myspace hittar ni på myspace.com/ydetobbe

Kontakt: [email protected]

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-01-01 20:02
Riktigt fett!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-01 20:11
Thanks mayn! Checka EP:n!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-01-01 20:14
Jaha den är släppt, fattade aldrig det.. Men ska checka, låter det bra kanske jag vill ha ett fysiskt ex också! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-01 20:16
Dra iväg ett mail så löser vi't!

2010-01-02 21:30
hey! bra låt!

//Yde - kolla ep'n
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-01-03 15:36
WOOOH!!!!! Det här jag väntat på sen 2006 från Tobbe, helvete!

Älskar attityden, beatet och era rim. Fyfan, vad jag saknat detta från er. Fyfan vad lycklig du gör mig. :')

Yde är andra versen va? Han har lite lugnare attityd vilket jag inte gillar, vill höra det där underbara skriket bakom micken. Men det är ändå så jävla soft med era sköna röster. Mer av detta!
Dra åt helvete!

2010-01-03 17:33
Entertainment - Tack som fan verkligen! Se till att checka EP:n också! Och ja, yde har andra versen. :)

Kan meddela till alla att EP:n finns tillgänglig hos Klubbkoll.se, Thathype.com och Randomsidewalk.com!

2010-01-04 22:11
Whoa, sov inte nu!