KnotaN - Du är allt [YouTube]
KnotaN - Du är allt Nedladdningslänk:Länk till http://www.speedyshare.com/files/20887191/KnotaN_-_Du_r_allt.mp3 Lyrics Vers 1 Jag ser hur livet passerar, ett minne från vårt liv Frågan jag ställer mig nu är "Vart står vi?" Min innersta dröm, att du är i min famn Våra läppar förenas och drömmen blir sann Utan dig, så finns inget jag! Låt oss bläddra kapitel o byta blad För på vägen jag valde gick stegen så skevt Du var lyckan i livet men solen gick ner Varför stängde jag mig när du älskade mig Och varför tänkte jag ej på den smärta jag gav När du lämnade mig blev en tår till ett hav Jag har insett idag vem jag borde va.. För du ska veta, min älskling, jag vill ge dig allt! Jag vill värma ditt hjärta när vinden är kall! Du är finast av alla, den enda jag älskar Sekunder ifrån dig känns som timmar av längtanReffräng Du är allt, allt som jag önskat mig Saker blev fel men jag borde ha öppnat mig "Vill inte andas om jag inte kan sväva, Varför ens kämpa om du inte är nära?"x2 Vers 2 Det finns så många saker som jag vill förklara, Rädslan att såras har hållt mig tillbaka Från att öppna mitt riktiga Jag Så fasaden kom fram, och allting blev knas Så jag ber dig att lyssna, älskling förlåt! Så många nätter som jag somnat i gråt.. Efter regn kommer solsken, en tanke som slår mig Så förlåt mig, och förstå mig... Jag är inte perfekt, men vill ge dig min kärlek För du gör mig hel och jag dör för din närhet Din doft, dina läppar, din kropp emot min Och du ler som en ängel, det bästa som finns Jag borde ändrat mig då men det var som du sa "Jag vet att du vill, men du är för svag" Jag har lagt av med all skit, alla utbrott och lögner Jag levde min dröm men nu faller jag sönderReffräng Du är allt, allt som jag önskat mig Saker blev fel men jag borde ha öppnat mig "Vill inte andas om jag inte kan sväva, Varför ens kämpa om du inte är nära?"x2 Mellanvers Sekunder blir en timma, min ensamhet en evighet Jag såg dig försvinna, nu är det så kallt! Så jag frågar dig älskling, kan vindarna vända? När solen har slocknat, går den att tända? Jag skriver igen för att visa mitt Jag Har väldigt svårt för att öppna mitt trasiga blad Jag var rädd för att chansa, var rädd för att såras Älskling förlåt, vill inte se dig i tårar!Reffräng Du är allt, allt som jag önskat mig Saker blev fel men jag borde ha öppnat mig "Vill inte andas om jag inte kan sväva, Varför ens kämpa om du inte är nära?"x2
www.soundcloud.com/knotan
Jag tyckté verserna var de bästa på låten. Tycker inte om reffen så mycket. Beatet är tungviktare så de höjer låten ännu mer. Men låten är skön annars och du har skönt röst läge och även flowet flyter på igenom låten. :) Denna låten sparas. Peace mannen
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
hel skön låt :D !! BIG UP
Tack så mycket, kul o se att det gillas! :) Fler?
Tycker att du borde valt ett annat beat, jag gillar din mörka röst som har känslan! Men detta funkar helt klart, men om jag fick välja skulle jag hellre se dig på ett annat beat :) gillar dina texter som fan mannen, dom är sjukt underbara och mysiga! Känslan i låten är inget att klaga på, man hör hur mycket hon betyder för dig och det som gjorde låten bra var din känsla och texten! precis så som det ska vara i en låt, tycker du framförde detta bra. En bra låt helt enkelt, tjejen kommer bli glad över denna!! Ta hand om dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket kompis :D Riktigt kul o se att du gillar :) <33 Fler comments? :)
Som jag tidigare sa KnotaN, Helt klar din bästa "känslo" låt nånsin !, bra delivery och skönt flow, beatet var starkt och diggades stort! Keep it going !! pz/Agenda <3333
Tack så mycket Agenda :D <3333
Riktigt skön låt, känslan i rösten är fan ta mig dunder bra, denna sparas ! / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Tack så mycket, kul o se! :D
texten är guld! fett delivery med, detta diggades!
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Tackartackar :)
tyckte va de bästa ifrån dej. dock så har ja inte hört allt du gjort men denna va 1:a pris klass i ditt personliga high score , keep it up man (Y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mkt! Riktigt kul att se :) peace
Precis vad jag behövde höra nu efter min flickvän lämnat mig! denna låten sparas och knarkas!
Tack så mycket, kul att det gillas! Beklagar det med tjejen!
finns inte så mycket att säga eftersom dem flesta redan sagt allt. Så säger bara word på alla ^^
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Tack så mycket, kul att det gillas! :D Fred o kärlek till er alla! :)
Moderator
2010-02-15 12:58
time isn't wasted when you're getting wasted .
dude! beatete va överfett freebeat?
aja till låten ja tkr du låter samma sen senast ja hörde dig, fast du har jobbat av dina dalar i flowet fortsätt så. texten tkr ja e helt okej! men reffen diggas inte platt och tråkig men en av dina bättre låtar antar jag. men träna på o skriva mixen va najs en naturlig mix utan överdriven reverb upp för mix!
fortsätt kämpa / Din Mr.Mkn
www.myspace.com/Mknklart
Tack boys :)
Gillar låten men som de andra säger så är refrängen ingen hit men verserna var dödliga, ortsätt så här. Skulle gänra vilja ha länk till beatet om det är okej? :)
Thanx man :) UPP!
detta var soft knotan.. :)
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
fyfan vilka jobbiga R, när du sa läppar lät det som du sa räppar, nackdel. Sen tyckte jag att mixen var sådär, kan vara youtube som strular, orkar inte ladda ner sånt här.. Hade du skrivit lite bättre tror jag du hade sluppit göra alla dessa trappor också, men du kanske gillar att köra så istället, tycker sån här musik är mer 2004-2006 men jaja.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Krylleh-B : Tackar! Kul att du gillar :) otäcka_typer : Vore bra om du förklarade din kritik lite mer så man kan förstå dig...? Maaaayn : Jag gör musiken för att få ut mina känslor och tankar, inte för att följa någon trend, så alla kan inte gilla det. Men jag tackar för att du tog dig tid att ge kritik iaf :) Gomse : Thanx :)
Blev fan tårögd :O riktigt tung lyriken är skit bra verserna är underbara att lyssna på beatet är dunder fett reffen klagar jag inte på ett skit fy fan en av dom bästa låtarna jag hört någonsin :O
Nemen :) Tack så mycket, härligt att det gillas :)
sjukt fin text man!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Uppar bara för jag tycker om låten :)
Fett beat, bra delivery, texten helt ok, diggar dock inte rösten, heller inte mixningen. pz!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
:)
braa
www.myspace.com/mcrish
Du är sjukt duktig mannen!, ge mig din röst älskar verkligen den! Keep it up!
Tack så mycket hehe :D
sjukt jävla bra låt. Beatet sitter som en smäck, och texten går rakt in i hjärtat på en. Måste säga att det är det är en top 3 låt av dig. Då du har 2 grymmare(A). Men BIG UP, kul att du kommit igång igen, och hojta om du vill ha en lite ossitiv inställning i låtarna framöver:) fred ut bror:D
Mixtape kommer snart. www.soundcloud.com/ericlundin
nja diggade inte denna asså, hört dig förr och då diggade jag dock :) men tycker den låter lite "fjollig" no offence, men diggar mer när du kör andra saker :) keep it up man !
ossi: tack bror, vilka är dina 2 favvisar över denna då? :) jo absolut, dock inga fler ossitiva lördagsfyllor med eric som hiv-mannen haha :D <33Peramaki: Tack för att du tog dig tid att lyssna, kommer komma nytt material inom kort som blir mindre 'fjolligt' med som jag hoppas faller dig mer i smaken :) Fridens liljor //KnotaN
UPP !