Tyckte det va ganska låg kvalité faktiskt. Men kul att det är igång :)
Skivsamlare
2010-04-20 17:45
tror inte att App fattade poängen med den raden!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Nej fyfan, den bara flög över huvudet på mig. SOM EN FÅGEL
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
känns nästan som om ni ''nästan'' bara har gått på punches när det gäller de flesta som e med, är många som lagt grymt mycket bättre delivery samt flow i sina bidrag. tycker det nästan bara blir tråkigt att lyssna då min åsikt
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
sansarecords, nog för att det egentligen bara finns 5-6 st bra/intressanta med i tävlingen.. Men "är många som lagt grymt mycket bättre delivery samt flow i sina bidrag" vilka syftar du på? Känns som att alla sitter och grinar för att de själva/deras kompisar inte kom med bara.
jag tror inte riktigt jag har några polare här på whoa, jag lever mer i verkliga livet och uppträder istället :P, ett exempel skulle ju kunna vara mickemannen, problem la det rätt fett också, har inte hunnit lyssna igenom alla som inte gått vidare, har ca 20 kvar. att jag inte kom med spelar inte så stor roll, men tycker att de flesta bidragen som kom med va överdrivet tråkiga att lyssna på. fanns så många som va bättre som inte gick vidare, min åsikt
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
ph1 la det rätt bra, det roliga är bara att han har bajtat texten av biggie smalls, failaren
Moderator
2010-04-20 18:48
Om vi inte går efter punchlines så skulle det inte va någon battle? Hellre en välskriven text med basic flow än någon Twista med rhymes som en nybörjare på 12 bast förstår du väl?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Sant alltså... Apropå det, här är min text. Träffar du mig så ska jag säga vad du gör du bör spela död som om du träffar på en björn och jag är bäst inga män som på lesbos du är äcklig som pesto han som dödar en vän till dina vänner på en gång och personligen vet jag att jag är grymma texter personifierad med en så stor kuk att ni tror jag har en person mellan bena och ni tror att tronen är eran? Jag tror ni är skeva För jag har fan bokat den redan Har ni huvudet på skaft så är jag Vlad Tepes och ska jag träna boxning så är ni sandsäcken, fuckfaces Ingen är bättre än mig, jag är fan sensationell så till dig som hör det här: Du kan nog hänga dig själv... jag lämnar dig inte skändad, jag lämnar ingenting kvar så det är nog bäst att du ser upp som folk som gillar Disney Pixar jag har världens bästa rader, jag är genialisk medan ni andra är skällsord med samma namn som kvinnans genitalier (fittor) ni mäter er inte med en gigant, ni mäter er med en jag jag är ju så nedrans bra att jag inte räknar med nederlag och om ni inte ska battla mig med ett lag så är tävlingen redan klar, blås av hela skiten
"Har ni huvudet på skaft så är jag Vlad Tepes och ska jag träna boxning så är ni sandsäcken, fuckfaces" haha
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Brasklapp: jag menar inte att jag borde ha gått vidare, egentligen vill jag bara få texten att synas (då den är det mest eftertraktansvärda i mitt bidrag, enligt säkra källor) eftersom inte en jävel kommer kolla bidragen som inte gick vidare.
Perfektion visst kanske det, men det går ju inte ta in en som har basic flow med fetaste texten och inte ha någon delivery överhuvud taget, det e rap battle, inte lyricist battle, korrekta mig om jag har fel?
det e rap battle, inte lyricist battle Exakt, det är rap
battle , inte en talangjakt.
metras intro hahaaha:PPPPPP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror på Akin och ollzen i final men va det jag.. ska bli spännande å se!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Ålltzens bidrag är så jävla tungt!
Konse''
alltså, bara så ja fattat, ska nu dessa dissa varann o lämna in senast deadlinen? Alltså t.ex sircuz ska dissa Pikku? och tvärtom?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tycker faktiskt att en hel del som var med i tävlingen var riktigt jävla urkassa, bara ainac och villy som jag fastnade för.. och beatsen, vem fan har valt dom egentligen? låter skit bara. sen hörde jag någon snubbe med något techno beat? haha vafan alltså, no offense men kom igen?
hade mangemannen varit med skulle hela tävlingen säkert varit mycket bättre?
Konse''
Moderator
2010-04-20 23:56
cashflow Ärligt, det känns som du hänger runt i trådar i detta forum enbart för att klaga? Du tar alla chanser du får att såga folk, ofta utan riktigt underlag och du säger sällan vad som kan göras bättre. Kanske är lite hård nu men jag börjar bli riktigt less på dina onödiga kommentarer som dyker upp överallt. Jag är själv mycket nöjd med denna tävling än så länge, fler riktigt duktiga rappare än vad jag trodde det skulle bli och jag gissar att nivån kommer att trappas upp inom alla kategorier nu när ronderna drar igång =). Tack till alla er som ger oss domare/tävlingsansvariga cred.
//TW
sircuz tar nog de här :) eller subdominant ;D
@ Defunctus bitches
Haha jag blir så jävla groggy. Folk som skriver i tråden verkar ha mig som en av favoriterna medan domarna lägger mig sist i en lista där hälften av rapparna verkar ha kvalat in med första texten de någonsin skrivit. Får se vart detta bär!
Checkade igenom bidragen som inte gick vidare lite snabbt.Shut the fuck up, like you're supposed to En ny version men ändå är ja en old school - Från OscarZ bidrag, verkar som någon satt o lyssna på R.C när han skrev & råkade få med två rader.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-04-21 01:06
Vanilla Coke En fråga bara.. ska man döpa sin låt till "Alias - rond 1" nu ? dum fråga kankse men endå haha.. Det är uppfattat korrekt! Om du vill kan du ju även döpa till "Alias vs Motståndare - Rond 1" men blir jättebra att göra som du skrev det.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Kan jag få ett svar på en sak?
Regler:- Låten måste vara mellan 55-65 sekunder. - Du får inte ha några gästande rappare. - Låten måste vara inskickad innan deadline. - Tillåtna språk: engelska och svenska. Menas det som 55-65 sekunder vers eller 55-65 sekunder totalt "spår", med intro och outro?
Moderator
2010-04-21 01:16
Anenkefali Låten måste vara mellan 55-65 sekunder. LÅTEN, dvs filen får måste vara mellan 55-65 sekunder lång man!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
sluta klaga på vilka som kom med och vilka som inte gjorde de. spela roll. de e väl inte ens liv att vara med på 60seconds på whoa?. hade väl varit kul men fuckit. låt dom som gick vidare få sin chans att visa sig. dom kvalade ju in av en anledning!. och dommarna tycker som dom tycker. ja gick inte heller vidare. även fast ja kanske tycker ja borde gjort de. men de e väl inget att klaga på som en p12. följ tävlingen ist för tracka ner den!. det är helt enkelt som det är!. lycka till till alla som kom med. och spec till min homeboi Akin!. Lets get it started! :)
Micke From Mother Fuckin Miilk
Perfektion Tack så mycket! Blev lite orolig över att ni missat en hel drös med regelbrott när jag lyssnade igenom bidragen som gick vidare, eftersom jag trodde det var verser med en längd av 55-65 sekunder. Nu känns det bra i magen igen, tack. Äntligen kan jag somna utan ett orosmoln som cirkulerar över mig.
åltzen va fan bäst! hahahaha
kidzen är så unga att jag och whoa får dela vårdnaden
Undra hur många på whoa som genom tiderna lagt kvalbidrag/dagisbarn
Moderator
2010-04-21 13:10
Haha, jag har också tänkt på det.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Värst är dock här igen/tävlingen.
Vilket dessutom är skitkefft
då har man skrivit klart texten nudå! ska snart spela in skiten! OYEAH! Im on fire som gävlebocken någon gång under vintern... ;D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Eller crewbattle/horjävel
alltså, bara så ja fattat, ska nu dessa dissa varann o lämna in senast deadlinen? Alltså t.ex sircuz ska dissa Pikku? och tvärtom? kan någon svara på min fråga? ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
kan någon svara på min fråga? Ja, precis så är det. No offence, men jag förstår inte hur du INTE kan förstå vad "Sircuz vs. Pikku" betyder.
Dizzy, Ja så är det. Rimgrejen har att göra med att folk är lata och tar det första rimmet dom kommer på hela tiden. Vad fan är fel på typ amistad stalingrad tamboskap
Messias, det hade ju kunnat var en tävling i komplimanger! sk big-up battles
App är fan det bästa med den här tävlingen.
tror numessiah vinner detta, annars hade nog tay kunna vinna om han postat i tid.
Ey subdominant du är biffig som en hockeymålis och kunde inte vart sötare ens om man hällt socker på dig så du får loove ifrån tjejer ,när du kommer gåendes tittar brudarna till höger och vänster som vid övergångsställen its on mafakka
Kan ju inte slösa rader på app- Jag är ju med i en turnering i rap- Se det som en varning Grebnets!
Hejja Pikku friskt humör// de e han som susen gör!// hejja// hejja// hejja// öh försök knäcka mig!111
Haha jag blir så jävla groggy. Folk som skriver i tråden verkar ha mig som en av favoriterna medan domarna lägger mig sist i en lista där hälften av rapparna verkar ha kvalat in med första texten de någonsin skrivit. Får se vart detta bär! alla domare är inte inräknade i kvalavgörandet och vissa av oss har faktiskt inte haft med det att göra ännu. jag tycker också att en del inte hör hemma i rond 1, men det var uppenbarligen inte upp till mig..
Det var alltså inte alla domare som dömde rond 1? Blev du inte ens tillfrågad? Verkar rätt lustigt eftersom "Domarna tog på sig det hela riktigt snabbt och har hunnit gå igenom alla 80 bidrag på en dag, imponerande" Var det isådana fall någon sorts beslut för att det skulle gå så fort som möjligt?
Dags att säga vem man tror vinner rond 1 då, eftersom jag själv inte kom vidare :( Rond 1Entertainment vs. Matte RialDen som e den vs Ainac Daavd vs Metra Grebnets vs Subdominant Akin vs Numessiah Ålltzen vs. Krille Sircuz vs. PikkuVilly vs. Detested Ska bli kul att höra vem som vinner=)
www.slackerz.se