Ja, precis så är det. No offence, men jag förstår inte hur du INTE kan förstå vad "Sircuz vs. Pikku" betyder. haha, jag uppfatta ju såklart, men sen såg ja någon som hade skrivit, vem som vann enligt honom. och blev då förvirrad o tänkte om man skulle dömma efter kvalbidragen?!
men jaja, ska bli fett att höra dissarna till varann :D
3st jag känner på mig kommer gå vidare är
Sircuz Subdominat Numessiah
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Essell P22: Tack för att du tror på mig! Hahahha. Jag har i alla fall lånat Konse's studio och spelat in mitt bidrag till Matte Rial nu. Får se vart det här bär!
Wurrup?
haha jag har reccat o skickat in mitt jag med enter!<3 dock så kankse jag skickar in en nyare version (om det gäller nu med?) om jag hittar nån som kan mixa lite bättre ;D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
så det är alltså ingen som kan fixa en annan länk till skiten
Käft
Asma Jävligt avslappnande läsning, faktiskt. Vilka dömde kvalet?
Asma , de där låter ju lite skumt .. ?
http://www.myspace.com/aiinac
Moderator
2010-04-22 18:24
Är inte 100% säker men jag tror Ramuz/Mfs redan skrivit ut i tråden en gång tidigare hur kvalet gick till. Utav dessa 80 bidrag så valde Mfs ut de HAN tyckte var självklara att gå vidare till Rond 1 och de bidrag som han inte riktigt kunde bestämma sig för bad han några av domarna om hjälp med. Om jag inte minns fel så var det 4 rappare han var osäkra på (dvs 12 klara) och där fick jag hoppa in och säga min mening och jag tror att 3 utav mina 4 gick vidare till Rond 1.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Jag behövde 2 yttre bedömningar. (Ojämnt antal.) Så jag tog de bedömningarna jag fick först. Vilket i det här fallet var Perfektion och shitmannen. Jag hade valt ut 12 bidrag som jag tyckte var solklara. Vilket var exakt samma kval som Perfektion hade tagit ut, utan mitt vetande. Resten står ovan från Perfektion. Redan trillat in en del bidrag, kul. Men skicka helst bara ETT slutgiltigt bidrag. Om ni har spelat in era bidrag så måste ni ju inte skicka in de direkt. Utan ni kan sitta och fila och lyssna på mixning osv. Man behöver inte alltid hetsa. Fick även en förfrågan om man blir diskad ifall man har någon annan som pratar på introt eller liknande. Det blir man självklart inte. Men man måste genomföra bidraget i huvudsak själv. Men om man har någon som säger "Perfektion min homeboy kommer döda alla i den här tävlingen." på introt. Så blir man självfallet inte diskad. Ni känner säkert själva vad som är rimligt eller inte.
Metras intro made my day! hahaha
Riktigt Brutala <3
Anenkefali: ingen vill ha din text.. för du va så fruktansvärt värdelös IMO!
Riktigt Brutala <3
Beat Är det inte du som är talanglös och ser ut som att du kommer från en annan del av Köping?
Beat Du är fortfarande kass så jag vilar min portfölj.
Är du han med eller utan cumstains på brallorna?
10 år senare eller?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Moderator
2010-04-22 22:12
Skippa alla inlägg som är orelevanta för tävlingen tack.
//TW
vad heftig anenkefali som blandar in utseende i ett bråk som började löjligt, Zzzz...
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
men vaaaaaaaaaaaaaaafaaaaaaaaaaaaaaaaaan. trodde kvalbidraget endast skulle utmärka rapskill? hade inte med en endaste punchline i min låt, trodde inte det var "diss till tomma intet-kvaltävling".. lamt haha släng upp en ny deadline för oss som vet att vi kommer vidare om man får ändra sin låt lite, i burp on rappers wit no soul, hej.
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
Moderator
2010-04-22 23:06
phillae P16 När det är just en battle tävling så förstår jag inte hur man kan missa att texten spelar en väldig stor roll? Hur skulle det se ut om vi plockade de med bäst flow, och sedan visar det sig att dom e totalt värdelösa på att skriva? Menar absolut inte att just du är värdelös på något sätt, men du fattar vad jag menar? =)
//TW
Phillae, var "Ph1_-_LOL__-_Whoa_60_Sek_Kval" din?
Förresten, varför snackar ni om lottning i kommande ronder btw? Är väl bara att bygga ett slutspelsträd. På det viset så används eran seedning som en seedning ska användas och de som fick bra i seeden fortsätter möta de som fick dåligt. För oavsett vad man har för åsikt om seeden i sig så ska den ju användas när den väl gjorts. Dessutom får vi som åskådare något att se fram emot istället för bara vetskapen att vem som helst kan få möta vem som helst. (Inlägget ändrat av ramuz 2010-04-23 12:38:22)
Givetvis blev det fel för att jag skulle skynda mig o lägga upp i förra. Admin får gärna ta bort mitt förra inlägg. Här är den riktiga versionen, med en från varje seedgrupp i varje del av trädet.
Snyggt jobbat ni som är vidare. Skulle vilja höra alla bidrag men !:)
Jag har tryckt din flickvän som aftonbladet.
Jag gillar inte Apps modell. Då skulle "finalronden" i teorin kunna ske i rond två, vilket inte är så nice. Bättre att den bästa får möta den sämsta genom ronderna.
Wazaaaa
Det är bara i kvalet som vi rankar bidragen. Vi diskuterar nu om vi ska använda oss av Apps modell. Ambitiöst. Uppskattar att du bryr dig! Och håll er till att diskutera battlet. Rapparna. Texterna. Sitt inte och kasta meningslöst smuts på varandra.
app Tycker det blir konstigt att gå efter rankingen hela tävlingen när den, mer eller mindre, verkar ha byggt på en mans tankar. Hur många hade satt Messias i grupp tre med detta startfält tex (wtf??). Vill vi ha honom mot Sircuz redan i rond 2?
App P20 .. Ja den du nämnde var min "LOL"-bidraget
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
Skivsamlare
2010-04-23 12:49
Subdominant_ Hur kan du vara så säker på att Sircuz tar sig till Rond 2 ?
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
No offence, men det känns rätt givet.
Enligt modellen dom gjort i tävlingen så får den bästa möta den sämsta genom det där, och nej sircuz och messias kan inte mötas förrän omgång 3. För övrigt håller jag med om att den sk "rankingen" är helt sinnesjuk, nån lär ju gå på tunga droger.
Apps upplägg känns rätt självklart, i alla fall så länge alternativet är lottning. Om domarna sen vill fördela ut "publikfavoriterna" ännu mer så går det väl att byta plats på Entertainment vs. Matte Rial och Subdominant vs. Grebnets tror jag?
Rankningen är kränkande och möter jag Subdominant i rond 2 är det ren och skär idioti
www.myspace.com/thesircuz
App skrev innan jag zoomade in och såg att du hade satt ut namn. Poängen är dock den samma. Ditt upplägg hade varit gyllene om inte rankningen gått på crack.
Ska vi spara det bästa till sist så är vår enda chans att hoppas på flyt i lottning. Vad sägs om att domarna gemensamt rankar de vinnande bidragen i rond ett och bygger en mall utifrån dom?
Subdominant_: Vi gör nog så att vi lottar ronderna till Rond 2 i alla fall. Så blir inte folk så lipiga.
Skivsamlare
2010-04-23 17:22
gött, då får vi se vem jag kommer med
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Tycker iofs mitt sista förslag var genialiskt! Men sure. Det låter som ett beslut folk kommer att uppskatta!
Skivsamlare
2010-04-24 01:18
Dags att Subban vinner nåt här nu med sina sjuka jävla multies.
http://www.soundcloud.com/adamkross
No offence, men det känns rätt givet.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Entertainment : Flowet sitter verkligen nu, men raderna kan bättras på annars blev jag faktiskt förvånad du har utvecklats !Matte Rial : Wtf är det med din mick ? el mixen? du har flowet men det tabbar sig ibland annars låter de stadigt, inga rader som stod ut dock.Den som e den : Fett skönt lagt, favoriten i tävlingen måste jag säga!Ainac : Lite otydligt ibland o tråkigt flow räcker nog inte långt annars sköna rader ändå !Daavd : Sköna rader men inget man spelar igen. Metra : Är detta prendel eller fan riktigt osäker haha? Riktigt sköna rader har inget att klaga på här. Grebnets : haha soft intro, sköna punches soft attityd.Subdominant : Försökte verkligen hänga med i texten haha är trött som fan men fan diggar detta som fan, fan :DAkin : Riktigt skönt lagt snyggt gjort!Numessiah : Så jävla skön va, inget att klaga på good work man!Ålltzen : haha fan va skönt intro asså, riktigt sköna rader älskar dialekten grym attityd kommer nog långt !Krille : vrf dissa anta i denna tävligen? annars nää diggade inte lät för hmm va ska man säga "vanligt".Sircuz : Vilket jävla flyt du har asså shiiit, ända jag kan säga är kör bara !Pikku : Tungt lagt som fan rösten attityden flowet sitter !Villy : riktigt skön snubbe detta va, tunga grejjer !Detested : Vissa ord hörde jag inte ens, diggade inte alls. Detta kommer bli intressant önskar er alla lycka till !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Grattis till er som gick vidare! Överaskad utav att vissa skulle delta :) Härligt! Villy Den som e den Entertainment Grebnets Metra Nu Messiah Sircuz Ålltzen Tror jag kommer gå vidare.
|Lev för att äta|
Dom som kommer gå vidare är nog: Entertainment Ainac Metra Subdominant Akin Krille Sircuz Villy
Loggor/Bilder till salu!
sircuz mot subban i finalen
http://www.youtube.com/meeyeer/
Subban la lätt fetaste kvalet. Snyggt jobb !
www.myspace.com/danielbylund
Entertainment vs. Matte Rial Den som e den vs Ainac Daavd vs Metra Grebnets vs Subdominant Akin vs Numessiah Ålltzen vs. KrilleSircuz vs. PikkuVilly vs. Detested Dubbelpost men måste lämna in mitt tips grabbar.
www.myspace.com/danielbylund
1 vecka kvar till deadline. 3 bidrag inne. Keep em' coming!
hehe, jag sitter och sätter finishing touches på en text som jag blev tvungen att slänga ihop nu. Har fått lunginflammation och måste spela in innan jag hostat sönder min röst och inte har någon lungkapacitet alls kvar. :(