langar min text (matte rial) : fansen har händer i luften som att ta lyra i brännboll enter och hans vänner är ett par nollor som james bond jag vinner detta,Enter åker ut i rond 1 han är pinsamt dålig,som en keff räpper i folkdräkt så mannen lyssna jag är hära för att håna dig men ingen överaskning som i island för nån månad sen hotar han så säger han "jag kommer, jag är enter" men han kommer aldrig göra det ...som i sängen! du är keff,du har ingen fördel som en halvbåt för att jag kommer få priset som du inte kan få ska du nu bete dig som en fitta,kan du klä dig som en spelar ingen roll dock,för jag vinner denna battle contest jag är laidback som hästenssängar - som gudfadern kommer vidare från rond 1 och sen tar jag slutkvalet i tävlingen kan ingen battla som jag det är som star wars utan s för enda stjärnan är jag låt den bäste man vinna entertainment!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Ohh. måste lyssna nu ju :D
Micke From Mother Fuckin Miilk
Haha nej det är fan inte lätt :)
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Enter vs matte Inga direkta kommentarer, kändes jämnskillat men mattes var skönare att lyssna på så han får rösten. den som e den vs ainac Röstar på ainac pga bättre innehåll Daavd vs Metra Röstar på metra, tveklöst. Daavd hade bara prendelgrejen som var underhållande. Grebnets vs Subdominant Svårt att säga faktiskt, grebnets delivery är lite grötigt men det känns som att han hade mer att säga, kan inte ge någon röst atm. Akin vs Numessiah Akins bästa rad är "över för 2000 år sen", trist att taytay-raden faller platt för det hade kunnat bli bra. Messias vinner redan efter sina två första bars. Klasskillnad. Ålltzen vs. Krille Haha fan vad jag älskar ålltzens musikaliska arrangemang krille hade inget direkt att komma med, ålltzen wins. Sircuz vs. Pikku Haha, svårt att välja faktiskt, sircuz sista rader var kränkande men pikkus familjeunderhållingsrad var bra och "bilda klubb med numessiah" var sjukt roligt. Kan inte bestämma mig Villy vs. Detested Lägger rösten på villy, bättre innehåll
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Subban hade ett riktigt tight bidrag :D
http://www.myspace.com/aiinac
Är din röst så flickig på riktigt eller ett försök till seger via könskvotering? Det är din enda chans, jag sätter punkt som telegram det krävs mer än en brud om du ska bli en äkta man jag vänsterhandpimpslapar sånna bitches och begraver dig med penna och block som Organismen Du ser ut som en knarkande Mischa Barton Ger dig en sula i nyllet - Ingvar Carlsson När jag försöker bli skitpackad av spritdrycker är du spiknykter och försöker få din skit packad "Din mamma med staken i kammarn" Är som att jag spelar cluedo när jag rappar en tung diss Jag vet varför ni kallar er grupp Milk: bara några procent av det ni droppar är fett Kul att du rappar om gräs, och vilken gangster du är när en halvtung snubbe skulle fakka din värld Två gånger i crew och två gånger i denna tävlingen du har blivit uppkäkad oftare än Särimner ...och jag snackar inte stjärnbilder när jag säger att din stil är som en cancer på raphimlen Du borde göra nåt vettigt med ditt bidrag en tyst minut för Guru skulle va skitbra Där är min text.
Jah vi får se hur detta slutar :)
Precis lyssnat alla, måste säga att de va ÖVER TUNGT fan :D kommer bli svårt och bedöma tror jag :D Dom jag diggade mest var nog Entertainment och ainac och den som e den kan jag inte välja riktigt, sen blir de självklart blir det metra mot daavd håller med App han snacka bara om prendel, sen Akin vinner mot subban tveksamt men jag tror de. Nu messiah mot krille Messiah vinner lätt krille var inte så bra i den hära låten, sen tar nog sircuz pikku hans var bara skönare =) Sen kommer ju Villy som jag är 100% tar Detested helt enkelt har Villy bättre rader flow etc men det är bara vad jag tror men lycka till mannar!
Loggor/Bilder till salu!
Brezer P14 ; Akin möter inte ens Subban så hur har du tänkt?
Micke From Mother Fuckin Miilk
Pikku och Villy var bäst i denna ronden
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Mickemannen@ oj jag måste råkat skriva fel ber om ursäkt för det dära felet
Loggor/Bilder till salu!
Moderator
2010-05-02 23:16
Det är underbart om så många som möjligt kan posta sina texter, då blir det mycket lättare för oss domare =)
//TW
Dom jag diggade mest var nog Entertainment och ainac
Dina texter fick mig att spy och bli melankolisk pretty boy ser feminin ut på sin presentationsbild så byt din finkostym till en sprillans ny klänning Pikku betyder liten på finska, när jag är färdig kommer stockholm känna till dig under namnet lilla my det är troligast att alla dina sjukdommar är kroniska med ordvitsar som får dig att framstå som obildad hittar vi ditt lik i sopbilar täckt utav blodiglar hopvirad med texter från dig du kallar dina godbitar "ligger på botten som tomater på piza slice" va! det där va inte det minsta tajt mannen ! Vet inte om det beror på tidspress eller incest du är utesluten och knockad innan minuten är borta du är typen som klär sig i träskor och flisdress sparkar dig så hårt i röven att du blir en mjukisdjurs toffla hört att ingen vill nudda din kuk den är maläten Sörc han som knullar din brud i baksätet tills att rutorna immar igen och sprutar tills kvinnan är mätt lutar mig bak sitter bekvämt och förklarar villken bitch hon är Och säger till dig .... Du kan svänga höger här Min text
www.myspace.com/thesircuz
så det verkar som att du får gå mano y mano med en storfavorit- som troligtvis är den bästa rapparen, allt du har- är en tillgjord attityd, ditt intro jag spyr- men spotta 14 rader eller vad du fucking tror det blir- hehe, inte så cool som du tror- hela din gimmick känns jävligt utspelad och bara pinsam- ger mig samma känsla som tanter som hostar upp snor- och torkar med en näsduk som dom stoppar tillbaks i fickan- ditt flow är inte ditt, vet vilket namn du kan byta till- haschrus, ghettoversionen av nickokick- trött på din skitmusik, du får åka med tidsmaskin- nån vecka tillbaks i tiden, där väntar ett islandsflyg- och kvalbidraget. vilket jävla trams- walkover som övergångsställen och din anja pärson-punch- fila. slipa. sudda. skriv. träna mera- Har rader för att mala ner dig som en fjärdekedja- tycker inte dina rader är roliga- om jag är jättestenad som sagan om david och goliat- fram med laserpistolerna. jag visar hur stjärnorna krigar- din efterblivna flicka får den rätt upp i fittan- haltandes passas hon runt i mitt kompisgäng- med satser hängandes från hakan som ett tomteskägg av promoelängd-
Jeppehehe, haha underbar bild
Du blir så fängslad av min musik, att du vill tappa tvålen/ Du kommer förlora mot mig så ja står o skrattar åt dig/ tränings värk i tungan som han slickat klitoris/ För killen är ovan med rappen så han snor mickelitos stil/ hela tävlingens största skämt/ trodde du verkligen att du skulle få nåra röster äns/ knappast , de räcker med 60 sekunder/ för o visa hela tävlingen hur lätt du går under/ ville du vinna den hära tävlingen så fåru kämpa hårt/ ja lovar du kommer att lägga hela tävlingens sämsta låt/ nu kommer ni se den som e den när han bli bajspackad/ för denna killen han är inget utan laxmacka/ kärlek får han men de mest av sin högra hand/ ja hälsar på i västra götaland o mördar han/ ser en laxmacka som blir uppäten i götet/ Du är en brax som fastnat under mitt flöte!/ för döden som han möter är då inget han vill leka med/ för redan efter kvalet borde alla redan veta de/
http://www.myspace.com/aiinac
Ska du, Steppa mot mej å leka våghalsig som Drunkningsoffer? Lugn i stormen, Min stund e kommen, Ja vinner första ronden "Åh nej!" subban kommer "Ja kan inte sluta darra" Okej, dedär skämtet va lika dåligt som du kan rappa "Skulle kunna sjunga" För Jag slårdej så blodet rinner E fortfarande Mc som fartdåren på motorcykel Jag står här me mord i sinnet, Ska slackta Subdominant Å att han å David e knullkompisar e Fullkomligt sant "Stackars, stackars Marcus, Han va taggad som en Kaktus Men föll i första rond för han e pantad som en pantburk" Å Mannen du e fucked ju -vadå skulle säga nått häftigt? AVisst aquaman raden va bra men resten förjävligt ! så Håll käften nu! ärligt, vadå du vinner mannen, tror du pårre? -När du har lika jävla bra flyt som en otursfågel Oljud låter, som subban och den jobbiga rösten Som verkligen skär i öronen som operationer för hörseln Ja kuttar av din hästsvans, Kör upp den i din ändtarm Ja torskar inte mot bönder å Subban e från Värmland "Shit snubben han e fett tigth" -Dm snackar om mej å hade förmodligen hängt mej själv om ja rappat som dej
Min text: har aldrig hört ditt namn, nu får främlingen skämmas/ när metra visar vart skåpet ska stå som äntligen hemma/ du kommer tämligen lämnas, rond ett ska nämligen skänkas/ till "MIG!", för deltagaren daavd, är denna tävlingens sämsta/ å ja, vill inte dit du bor, skulle jag nu komma upp/ skulle garanterat folket kalla mig för norrlands guld/ snubben reppar boden bunkrar å skog/ paranojja reppar underjord som mullvadsbon/ jag kommer storma ditt slott, med så sköna texter/ du kommer aldrig till skott som döda växter/ hämtar 16 barn, formar baseballlag/ så du får femton slag till takt av technobas/ Hur kan snubben tro att han kan vinna över mig/ när ett fängelse, har flera hjärnceller än dig/ HA!, jag är en sjuk man och du är luspank/ du bor i husvagn, har frilla som en flugsvamp/ härskar över palatset, som rika sultaner i vita turbaner/ spyr upp hetare saker, än islands vulkaner/ Sa du stormar in som planen elfte september, de stämmer/ tog dig till toppen, landa på botten med en smäll sen/ Knockar divan, tar ett par tjocka knivar/ ..som nintendo, cuttar upp han i 8 bitar/
Vad fan e detested? det här är rap din nolla// blir så fuckad i ronden halva asset domnar// Så varför ska jag sparka på nån som ligger ner?// din mix e fet, om året varit 93// en svår battle? knappast för mig// med tanke på din skill, blir det värsta matchen för dig// bäst du packar som blaze, det här är knappast okej// men du hade nog kunna vunnit om du rappat som mig// have you been blazin it? för ditt face e vitt// jag kuttar upp dig som ett kejsarsnitt// det är nog bäst att du drar tillbax till dagis// för jag ger fittor, svar på tal som facit// ligg där på likbädden jag menar detested// som inte blir bättre, som sina hiv-tester// dödar rond 1 lämnar liket i kistan// du är ingen stor mc, som en big mac din fitta// nått små fel kanske, orkar inte kolla igenom igen.
"våghalsig som Drunkningsoffer" HAHAHA de e ju bait va väll nått lag som hette fuck you i nån crewbattle som drog den raden för några år sen om jag inte minns fel haha:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur kan man heta metra verkar som prendelwannaben inte vill leva mera när du och din brud kommer ner till heta lekar jag menar, du är svampbob, hon är feta Greta hur kan man heta metra killen låter mer som en Evalena den enda rapparn utan fans som ber om mera slaktad 60sekunder och sedan stenad (not in a good way) familjen letar redan ingen besvikelse när dom hittar livlösa bleka metra komikervis är du whoas egna Petra (not in a good way) så sluta spela hedrad du måste va redan retad/ kolla hans whoabild leker gangster, mannen du är blekare än blekast så låt mig nu presentera metra krukan som flöt och sen blev stelnad lera vad ska du göra när du härmar rösten som prendel flowet som prendel och ändå är sämre och tillomed fulare än prendel skeva metra, ringaren från notre dame inte ens domarna tycker det är värt att kommentera metras torra rapp så nu kan du hoppas att ett jävla plan faller från himlen så du kan önska att du vinner Förbannat jobbigt att skriva det här från telefonen-_- om ni inte fattar planraden så lyssna på airplanes..
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Skivsamlare
2010-05-02 23:36
Har tyvärr inte min text på datorn, skriver oldschool på papper. Men ska bli kul att lyssna :)
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Förbannat jobbigt att skriva det här från telefonen Höhö, vass rond 1, lycka till mannen :)
om jag inte vinner detta så kom jag iallfall först med att langa upp texten ( i rond 1) ;D
Durlind Jahapp.. Kanske de . Hade dock ingen aning om de . Men men , så kan de va .
Skivsamlare
2010-05-02 23:43
den feta, fula bögen, han påstår sig ragga brudar men vill smeka kuk i röven, nu leker du med döden, en kallblodig verbal mördare, Sircuz vinner, fan tror ni, det är jag som dödar det, som på matematiklektionen, klarar jag dom stora bråken, du är den feta versionen av Johan Ågren, den feta, fula jäveln, kommer petas ut ur battlen, letar brudar på nätet, men står och stretar med kuken i näven, Jag sliter dig i stycken, jag bekämpar med eld, som i fight club, din schitzofren, du sänker dig själv, och jag tänkte det vell, att du skulle battla Pikku, du är trots allt en familjeunderhållning, din jävla cirkus, en riktig gangsta, som röker brunt och brajja, men du är ju fet och skäggig, bilda klubb med NuMessiah, jag tycker ingenting men fan, flowet är ju pinsamt, du smutsar ner som dammolnet över Island, du blir chockskakad och golvmatad, jag lämnar dig tvångsrakad och skottskadad, du får tiden att ticka, på beats and rhyme academy, jag kör smitningsolycka, i diket som han crashat i, Rond1, så nu styr jag mot toppen, din jävla cirkusapa du är ba min slyna i koppel, och nu förtynar jag hoppet, jag lägger det hotfullt och sjukt, nu har jag skänkt en ny oskuld till gud,
Sircuz Avslut Akin's 2000grej Och återigen, Metras intro dödar! HAHAHAHA
|Lev för att äta|
Pikku jag bara undrar vad betyder golvmatad =)
Skivsamlare
2010-05-02 23:55
jag matar dig mot golvet? =)
Det kallas "nödrim". Typ som "chockskakad" eller "tjocka knivar". Dom bästa rimmen i den här ronden var drunkningsoffer/lugn i stormen samt spiknykter/spritdrycker
Pikku P18 Oh så finurligt du kanske ska starta klubb med Lorentz så kan ni hitta på lite mer nya ord ihop =)
Skivsamlare
2010-05-03 00:01
App, när ska du släppa en låt så man får höra dina feta rim? :)
Kan bidra med lite annat om pikku vill ha till nästa rond "ey du rappar inte du SÅNGPRATAR typ till en ROCKSKALA, hänger med mesiga bitches som en POPGALA" skillnaden är att det där är mer typ, riktiga ord.
Skivsamlare
2010-05-03 00:03
Sircuz; ska bara starta min autotune och börja öva :) App; imponerande!
Pikku, du kan få LÄSA mina feta rim tills jag bestämmer mig för att göra musik. Jag väljer att skriva och rimma bra och relevanta saker, typ "krigslycka/stridsyxa" framför "EY DU KAN INTE VÄRJA DIG SOM EFTERFESTANDE MÄSTERFÄKTARE" varje dag.
Skivsamlare
2010-05-03 00:07
Kul att du sysselsätter dig med nånting, men detta är audioforumet. Du kan ju hänga i lyricism och tralla där! puss
Oh snap! Pikku du skämmer ut dig din pajas, du kan rappa men dina texter är rätt jävla värdelösa.
Här kommer Jockes lilla text. :) och jag skjuter av den Din nivå är så låg att man tror att du suger av mig Hade tur i kvalet, gav då heller inget motstånd Men här får man stöta på värre stolpskott än fotboll Oh shit, ska jag fajtas mot Matte? Jag kan skicka in min vers medans du stammar till takten Nu blir du sparkad i arslet, lärarn får dig utvisad Ger dig sedan lika blåa ögonlock som snutbilar Jävla fitta, du är inte någon raplegend Och att lägga flerstavliga rim har du lärt av vem? Battla mig, din personliga tränare Hur i helvete ska jag förlora mot nån Käääzare? Nu ska ni få se på riktig Underhållning Spöar upp den jäveln som förlorade oskulden som sjuttonåring Matte Rial du får kämpa för att haffa din fame Är en Underdog, men är mera Matte än dig Bara se på när tävlingen urartar För jag får flera röster som jag kunde buktala Rapparna blir utslagna, Enter han är hardcore Klart jag är vinsten hack i hälarna som skavsår Klart man ger ut en gratis rapplektion till en vän, Men battla dig är som att möta en kass version av mig själv
Wurrup?
nån som vet när domarnas votes kommer upp ? ^^ o sen helt random så tkr jag att min "men ingen "överaskning" som i island för nån månad sen" är en av de bättre islands raderna här haha ... ingen storhets .. nerå men tyckte att Den som e den var bäst i rond 1 !
"överaskning" som i island för nån månad sen" Haha, finurligt ^^ tyckte den va fet ;D
Kul att den som e den säger "du kommer aldrig kunna flyta såhär" när ainacs flow är så många nivåer över hans!
Konse''
Febril har också lagt drunkningsoffergrejen. Men jag förutsätter att Grebnets inte visste det. Sånt som händer! Tycker nog mest om messias Guru-rad, alltså. Haha!
Eller Sircs slutrader! //Dubbelpostarn!
"överaskning" som i island för nån månad sen" Synd bara att chill la den i en fyllefreestyle på forumet innan
Synd bara att chill la den i en fyllefreestyle på forumet innan hur vetu att det var innan ? ;D du vet inte när jag skicka in mitt bidrag ;D tihihi
men om de nu var så att han la den innan så visste jag inte om det!
Kul att nerladdnings sidan fuckar med mig så jag inte kan ladda ner och lyssna igenom bidraget. Fick dock ett litet schizo anfall och rappade de andras texter, och försökte fantisera till flowet dom använder. Gick inte så lyckat.
Wurrup?
Nice att det kommit upp nu, ska lyssna nu
Lyssnat igenom en gång nu! :D Nu ska vi se här :Entertainment vs. Matte Rial Den som e den vs Ainac Daavd vs Metra Grebnets vs Subdominant - Subdominant vinner på flowet Akin vs Numessiah - Diggar Akin mer helt enkelt Ålltzen vs. Krille Sircuz vs. Pikku - Jämnaste i rond1 . Fastän Sircuz slutrader så vinner Pikku denna, Sircuz rimschema blev helt off efter 5e raden och blev jättejobbig att lyssna på. Pikku hade även bättre flow.Villy vs. Detested Skönast rader : Sircuz slutrader. Skönaste flow : Subdominant och Pikku