I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Audio] Double R EP med (Radikalneutral&Robinholta)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-08-02 14:10

[Audio] Double R EP med (Radikalneutral&Robinholta)

Hallå gott folk nu är äntligen Double R plattan färdig som vi jobbat med under ett par månader!

1.intro
2. Mittenfinger
3. Måste tänka om
4. Det räcker nu
5.Say Hater
6.Även Om
7. Sättet hon
8. Parabolgatan ( Ft R-d)
9.Outro

Ni kan tanka den här
http://www.speedyshare.com/files/23623083/Double_R.rar

Och plattan kommer upp senare under dagen på våra myspace

www.myspace.com/robinholta
www.myspace.com/radikalneutralmusic
Hoppas att ni gillar det ni hör, och hjälper oss att sprida vidare våran musik!

all kärlek! /R-R

Robinholta af Pankbanken!!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2010-08-02 14:10
Äntligen! :D
http://Primalen.se

2010-08-02 14:20
Överfett booiis:)..radikal vet redan, diggar t 100!

Peace/ K
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~

2010-08-02 14:32
Efter att Robin hypat denna som en galning, så hade jag höga förväntningar. Och vill börja med att säga att den levde upp till dem. Damn Holta, så sjukt mycket du har utvecklats!

Texterna, flowet & beat-valen var riktigt fina på alla tracks. Det enda jag egentligen har att klaga på är reffen på "parabolgatan". Det var ingen höjdare direkt.

Förut tyckte jag "say hater" var tung, men nu när man hört allt detta så blekna den ganska grovt.

Vill höra mer Double R släpp i framtiden.
Fuck u /freddah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-08-02 14:46
Mittenfinger Diggar denna som fan! Reffen e störtskön och verserna e tunga!

Måste Tänka Om Soft låt, riktigt soft! Tycker dock Holta var snäppet bättre i den här låten!

Det Räcker Nu Helt soft!

Say Hater Tycker den här var helt okej, verserna var ganska softa men reffen kunde ni slipat mer på!

Även Om Helt okej låt faktiskt!

Sättet Hon Beatet e galet och reffen detsamma! Verserna var riktigt bra! Bland den bästa låten på plattan!

Parabolgatan Tjejen gillade jag verkligen inte! Tror ni hade klarat av att fixa en reff bättre själva! Men era verser var softa!

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Rappare

2010-08-02 14:53
blaow! ska kolla in

2010-08-02 14:57
Tuuuuuung plattan boyys:D keep uppp! :D

Rappare

2010-08-02 15:24
Fuck u!! detta är tungt en efterlängtad platta och blev inte besviken riktigt bra jobbat!!

två fingrar (fuck u fingrar) /Justin

2010-08-02 15:45
Mittenfinger: Fyfan va skön, holta, älskar när du sjunger! Radikal fuck damn, vilken jäääääävla attityd, menar attityd på er båda asså!

Måste tänka om:
Så jävla fet, fett beat också..

Det räcker nu: Känner igen mig som fan, jävligt fin text.. gillar hur du har lagt upp allt, riktigt bra inlevelse, bra att du skapar en bild med det du rappar om. fet!

Say hater: Den är tung, har sagt det innan men jag har spelat den så många gånger så den är uttjatad..

Även om: Hörde den för några veckorsen och jag fastnade i den, för jag känner igen mig så jävla mycket på nåt sätt.. SPECIELLT HOOKEN, hooken är så jävla bra, fastnar i huvudet så jävla lätt.. nice radikal

Sättet hon:
fet, tyckte den va jävligt roligt att ni blev så ägda.. "din kompis får halva min öl" haha fet

Parabolgatan: Har berättat vad jag tycker, men jag kan göra det igen.. älskar låten.. denna och måste tänka om är favoriterna på denna plattan, för jag känner igen mig som fan i denna så jävla härlig!!

Riktigt bra gubbar, tycker detta va mycket bättre än vanligt faktiskt, blev överaskad att de va så bra boys.. fortsätt så här grymt!

FUCK YOU /makke

2010-08-02 15:46
Tungt skit! kommer med en utförligare åsikt senare. men vid snabb lyssn, så gillar ja det helt klart! bigup!

2010-08-02 18:19
Tack för era fina ord gott folk! :) Det glädjer oss båda att se att ni gillar det vi gör! :) fortsätt såhär! /R-R

2010-08-02 21:43
Tänkte bara skriva att parabolgatan är en sololåt inte en grupplåt :) såg att någon skrev att VI spottade verserna fint på den..2 sololåtar på tapet :)*

Fortsätt lyssna and fuck you :)

Tack för alla comments btw, love
Coastin' Chucks!

2010-08-03 12:51
Ganska sköna låtar tycker jag! :) ;)
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2010-08-03 15:33
vakna whoa, denna förtjänar mycket mer !!

2010-08-03 15:54
Tööööngh shit boys, keep this up! :)
www.soundcloud.com/knotan

2010-08-03 16:03
tunga refränger. fick flashback av parabolgatan, skön feeling & bra text i den låten.

2010-08-03 21:18
Tackar! Kom igen whoa vakna ?

2010-08-03 21:58
Rätt nice tape ni har fått till. "Parabolgatan" är underbar, bäst på tapet.
"sättet hon" riktigt fet track, lägger det skitsoft båda två..

Härlig känsla av holta i "Det räcker nu"

Ni lägger det tight i alla låtar asså, sköna variationer.

Några låtar kändes lite som "vad som helst " inget illa menat för det va verkligen inte dåligt, men inget som direkt fastnade.

Propps till radikals lyric..

köööör bara. / SilverMusik BLAOW!

Silvermusik....

2010-08-04 12:44
UPP!
http://Primalen.se

2010-08-04 13:35
alla tracks var sköna. diggade say haters och det räcker nu mest, skönt intro på say haters och robin gör reffen riktigt bra, kör på! peace
 www.myspace.com/friphmusic

2010-08-04 13:39
älskade Även om så sjukt mycket. fick någon snabb rysning i hela kroppen utav den. älskar den så sjukt mycket och lär säga att ni verkligen har lyckats med detta.

2010-08-04 15:29
Gillar bådas stilar! båda kan sina grejer :D låter asbra och jag tycker att reffen på say haters är det bästa!

Peace // Dahla
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig

2010-08-04 15:45
Kul att de diggas, de gillar vi :)

Tack :) / R
Coastin' Chucks!
Sångare

2010-08-04 15:47
lät fett hela vägen genom!

//alex soul
http://alexsoul.com

2010-08-04 22:44
de e tungligt skit pojkar, nivån är många centimeter längre på epn än någonsin!

håll det uppe!

Våldta en hund!

peace

Great som Tony Tiger!

2010-08-05 00:36
riktigt fet ep : ) Big Up
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2010-08-05 17:32
Lite mer uppmärksamhet :)
Coastin' Chucks!

2010-08-06 02:37
Tack boys kul att det gillas :-) upp

2010-08-06 12:55
Say hater var den enda jag älskade grovt jävla mycket den låten sparas på datorn!!!

shUlUlUluuuu
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-08-06 15:34
aa de va nice! fortsätt kicka, det här var de inge fel på!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2010-08-07 00:22
Tack så mycket samzon! upp/R-R

2010-08-07 03:54
förtjänar mer tkr jag, upp!
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~

Rappare

2010-08-07 09:41
ÅH! Äntligen. Jag har varit jävligt sugen på något radikalt på senaste.

Intro - Ja, det var väl som ett intro skulle vara.. En presentation av sju sjukt sjuka spår. Fet skit, eller? xD

Mittenfinger - Det jag gillar med den här är dom tvärfeta flerstavsrimmen. Rimmet om jordskalv som Holta drog diggade jag nog mest rim mässigt i alla fall.. Tyckte att testversionen på det där andra beatet var bättre, radikal - sjukt mycket fetare attityd i den.

Måste tänka om - La inte märke till verserna direkt, men refrängen fastnade jag för. Riktigt catchigt. Glöm var jag sa om verserna, andra versen god damn vad bra. HELVETE vilket jävla flyt du fick till. Fet skit helt enkelt.

Det räcker nu - No offence, men beatet förstörde allt. Vet inte riktigt, men fyfan vilken störig trumloop det var i den. Borde spöa idioten som valde att använda denna trumsamplingen. Textmässigt var det bra, fastnar dock aldrig för Robins röst så jag hinner aldrig lägga märke till något annat än just rimmen/deliveryn.

Say hater - Har jag inte kommenterat den här innan? Refrängen är tvärfet, lite laidback så där. Jag kanske är lite homo, men jag är tvärkåt på Radikals röst. Sjukt jävla bra röst, finns fan ingen bättre röst. Robin lät ganska bra i den här faktiskt. "Fuckar alla whoarappers som vi vore porrstjärnor" t.ex - Sjukt jävla fet rad.
Keep it up för fan!

Även om - Wow vilket intro med en "vers" eller något av Radikal. En liten historia som verkar börja med något vackert, men slutar med en bitterfitta. Haha, priceless. Den här låten ligger seriöst på hultsfredsnivå! Med "hultsfredsnivå" menar jag på att det är fet skit, inte något negativt. Refrängen är sjukt bra. Det här är helt enkelt på en heeeelt annan nivå. Just den här låten borde promotas över hela världen och folket som inte tycker om texten ska man ge en smäll på käften med ett skohorn. Skratta inte åt mina val av tillhyggen, jag recenserar. Fet låt helt enkelt! Beatet var för övrigt redigt fett.

Sättet hon - Ett sjukt bra beat med en liten känsla utav reggaeton. Refrängen var riktigt skön. Riktigt catchig. Fastnade inte för Robin's vers. Tyckte att det var ett dåligt försök till storytelling. Bättre kan du! Fastnade fan inte för Radikal's vers heller. Ett misslyckat försök till storytelling från er båda. Ni klarar bättre. Refrängen var däremot sjukt bra.

Parabolgatan - Den här fastnade jag inte alls för. No offence. Skrattar varje gång åt reffen dock när hon sjunget "Det är sommar(sommaaaaaaaaaahr)" för det låter hur jävla falskt som helst i den där adden. I alla fall enligt mina öron. Nej, den här var ingen hit. :(

Outro - Mja, det lät väl som ett outro av Radikal ska. RRRRRRRRRa lite och grejor. Fint som fan.

I helhet är det fet skit. Ni är båda två väldigt begåvade rappare. Personligen diggar jag inte Robin. Fastnar inte för rösten. Medans Radikal's röst är jag kär i, så det jämnar ju ut sig. Ni är båda sjukt feta, kom ihåg det.

Wurrup?

2010-08-07 10:36
Fett tungt mina båda brosheer orkar inte skriva om alla låtar i sig men fan har pumpats hela natten !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2010-08-07 18:09
Goaste kommentaren av enter. Tack som fasiken.

Kul att de diggas nme :D

/ R
Coastin' Chucks!
Rappare

2010-08-08 17:27
Kom igen whoa :) denna platta förtjänar mer!!!

2010-08-09 00:52
Besviken! Enter tack för din feta kommentar och nme bruuush verkligen kul att det gillas! tack till er andra också! låt den här leva got damn! FU/ R-R!
Rappare

2010-08-09 03:13
Mja, det är helt klart den fetaste plattan jag hört i år. Spelat "Även Om" hela natten igår, och natten idag.

Keep it up.
Wurrup?

2010-08-09 14:21
riktiga bra musik boyyss!, lyssnar hela tiden ! :)

WWW.BASSMUSIK.SE !

2010-08-09 15:13
Det här var riktigt bra, sparar hela skiten.

Mittenfinger - Tvärfet, fet attityd båda två på denna, diggar dock inte beatet så värst mycket, men fet låt annars.

Måste Tänka Om
- Härlig låt, diggar temat och reffen är kablaow!

Det Räcker Nu - Låter fett, sån här musik jag gillar och kan lyssna i timmar på, bra jobbat.

Say Hater - Lyssnade den förut, tycker fortfarande att den håller hög klass, så den är soft! - Reffen är riktigt skön.

Även Om - Fetaste låten av dem alla, riktigt hög klass, fyfan så fett, big up!

Sättet Hon - Haha, den här var lite mer humoristisk, diggar den, speciellt reffen!

Parabolgatan - SÅ fet den va, mycket skön reff, men verserna håller båda riktigt skön och hög klass.

I övrigt riktigt fet EP - Såg fram emot det, och det gjorde jag rätt i. Bra jobbat krappar! =)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2010-08-09 21:53
Tack som fan för eran kärlek! Tycker dock inte den får dö än!!! Kärlek /R

2010-08-11 00:59
inget alls att klaga på alltså :O inte på nån låt ! Tvärr tungt alltså! Fortsätt kriga ! Pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-16 22:00
Upp med denna!
Lyricist

2010-08-17 13:10
Även Om

Min favorit på plattan, texten är riktigt skön. "men att sitta och skrika på mig själv har blivit min terapi" raden är galet tung. Lika så hur du lägger upp det med "snurrar kontorsstolar". Diggar verkligen hur du artikulerar genom texterna, det känns verkligen som om att du menar vad du säger.

Riktigt bra!!

2012-01-07 20:13
släng upp en ny länk? :D