[Audio] NY LÅT! Niizze P ft.Cakzi - Inga Pengar (med eNjoY)

Vår Hiphop - Audio & Video

[Audio] NY LÅT! Niizze P ft.Cakzi - Inga Pengar (med eNjoY)

Jag är Niizze P, är ny på den här sidan fattar inte så mycke men lägga ut en ny låt kan ja väl alltid klura till. Har hållt på med hiphop vet inte hur många månader, men inte 1 år iaf, Är ny i gemet.

Min fjärde låt,

Niizze P ft Cakzi - Inga Pengar (med eNjoY)

vers1 Niizze P
reff eNjoY
vers2 Cakzi

Lyssna på nya låten här:

Ladda ner här: http://www.speedyshare.com/files/23856850/Niizze_P_ft_Cakzi_-_Inga_pengar_med_eNjoY_.mp3

(Inlägget ändrat av Gogaku 2010-08-20 17:34:52)

Vem dissar Max Hamburgare?! de är fan de bästa som har hänt sedan man blev av med oskulden.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Ladda ner här : http://www.speedyshare.com/files/23856850/Niizze_P_ft_Cakzi_-_Inga_pengar_med_eNjoY_.mp3
Vem dissar Max Hamburgare?! de är fan de bästa som har hänt sedan man blev av med oskulden.
Ni har postat eran låt i fel kategori. Vänd er till Vår Hiphop nästa gång.

Nu till låten då, jo..första killen va nog den som va bäst iaf. Inom en kort framtid kommer ditt flow sitta väldigt bra men träning behövs, det hör man.

Refrängen var inget man gillar och kan inte säga att du har gjort något annat bra då jag aldrig har hört någon låt med dig.

Du i andra versen behöver träna mer, men lyssnade inte mycket på din vers då jag tycker att det låter som du har micken i ett badrum.

Men det är nog ingen låt man sparar men som sagt så lät bara första versen bra

är nybörjare här på whoa, men ska göra de nästa gång,
första versen är min vers har inte rappat länge men tack kritik behövs! :)
Om du är nybörjare så är du väldigt duktig faktist. Jo just "svensk hiphop" är mer där dom mer kända postas. Finns även de som inte är lika kända men har ändå kvalitè på sina låtar (rätta mig någon om jag har fel).

Du är 14 år och du har inte alls mycket flowmissar så bara träna så kommer du att bli väldigt duktig må ja tro

lycka till!

äntligen en låt som inte är till massa brudar som nizze P gjort.

Låten tycker jag va konstig på något vis, alla har en viss hög volym på versen och vers 2 hadde nödrim, vers 1 tyckte jag var helt okej, reffen va simple!

Och värkar som norden har bytt namn för hundra femte gången nu?

Först hette han cano sen norden sen drama sen luffarn sen vet ja inte vad. men aja träna på!
JMH-sound.se check it out!
du får ju gärna skiva att refrängen skrev åh spelades in på 10 minuter nisse pisse !:P

yähyäh pz !
www.myspace.com/enjoykarlstad