[Audio] Vigg-E - Ge Aldrig Upp Ny låt jag slängt ihop för några dagar sen.. släpper den nu! hoppas den gillasText:reff:det finns hopp det finns en chansge aldrig upp bara kämpa va en manstå upp för vem du är och va du görsluta aldrig tro hoppas att ni hörge aldrig upp kompis för det finns hoppfortsätt gå även om världen säger stoppmen va bered på att falla fall ifallmen vet aldrig med en värld som är iskallalla vet att det alltid ska vara nåt problemsaker och ting alltid nåt som går snettmen i slut ändan säger dem att allting ska bli bravet inte vad som blir bra men nåt måste det vakanske ödet som visar vart vi alla skaeller bara ha tur som nästan ingen alls harmen bara tänk om sanningen är sann fyfanlever som slavar som jag o du 24/7vad e rätt och vad e fel typ ingen som vetmen har en magkänsla som säger detta är felmen hopp kompis jag svär att det finnsgör nåt bra för man kan om man bara villreff:det finns hopp det finns en chansge aldrig upp bara kämpa va en manstå upp för vem du är och va du görsluta aldrig tro hoppas att ni hör2:det kvittar vem vad jag eller dudu vet jag krigar på för det är inte slut ännualla som kämpar gör det samma som jagalla som längtar som vill finna svardu vet budskapet jag för vidare det jag gerdet är bara lyssna för det går ut till erdem säger att förbättring ska skesäg mig är det någon ännu som kan se detkan inte tro att det jag ser är santtror jag ser djävulen för han verkar bekanttror att jag befinner mig i någon slags fantasimen det är bara verkligheten som vi lever iredan sen dag ett visste jag det skulle bli sålivet som en fånge det är inget vi vill såvi alla har ögon så vi alla kan seinser inte själva att det är vi som skapat detreff:det finns hopp det finns en chansge aldrig upp bara kämpa va en manstå upp för vem du är och va du görsluta aldrig tro hoppas att ni hörPeace / Vigge