[Audio] Ny svensk "underground" rappare.

Vår Hiphop - Audio & Video

Lyricist

2012-03-15 21:57

[Audio] Ny svensk "underground" rappare.

Ni som gillar multi-syllable rhymes, wordplay, flow och lyrik i toppform. Måste checka in det här.

Jag är bara 19 år gammal och har rappat i 2-3 år men börjar få kläm på det här nu.
Metaforer är favoriten. Jag spittar endast på engelska och gör min grej. Lyssna inte på dom tidigare låtarna i länkarna bredvid då dom är gamla och jag är ur pocket.

Jag har utvecklats som fan tycker jag själv iallafall. Försöker få lite feedback.

// an up and coming MC

(Inlägget ändrat av thepoet 2012-03-15 21:57:57)

(Inlägget ändrat av Gogaku 2012-03-15 23:36:07)

Rappers spit rhymes that are mostly illegal, MC's spit rhymes to uplift they people

KRS- ONE
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Lyricist

2012-03-16 17:54
BUMP
Rappers spit rhymes that are mostly illegal, MC's spit rhymes to uplift they people

KRS- ONE
Rappare

2012-03-16 19:57
Lyssnade på dig för cirka 1 och ett halvt år sen, och då lät du tyvärr skit, Nu hör jag fan potential från dig, det låter najs med andra ord. :) Keep on!

Bless / FriZone
dä ä näääjs brur!
Låter riktigt bra det här!
Lyricist

2012-03-16 21:10
Aight, jag är väl medveten om att jag var skit förut! hade ingen aning om shemes eller nått.

Tack för all feedback lägger upp en till låt imorgon ska in till studion nu.

KRS- ONE
Tycker det var fett, du har potential!
Borgan ..
Lyricist

2012-05-22 07:14
Tack mannen! Uppskattas alltid med folk som verkligen skriver vad som går igenom deras huven när dom lyssnar.

KRS- ONE
dina texter e dodliga min van
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Det här är bra, du skulle kunna få flowet ännu mer slipat på vissa ställen möjligtvis.

Rappare

2012-05-23 18:03
lite hackigt flow på vissa ställen men du får till det snyggt ändå, engelskan kan slipas men dethär låter bra overall !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Lyricist

2012-05-24 17:43
Aa flowet är något jag verkligen jobbar på just nu, förstår precis vad ni menar då jag känner samma sak. Engelskan kan slipas lite ja, men de e rätt svårt att öva uttal när man e 19 och bor i Sverige. Bästa skulle va att dra till staterna en sväng tror jag.

KRS- ONE
Sångare

2012-05-24 23:52
Tyckte de va lite utdraget me alla 'Em rimmen, där blev de lite tråkigt. Mixningen e ju smutsigt å ja antar att de va de du sikta efter så känner inte att ja kan säga så mycket om den.
Dock tyckte ja att de lät lite till-gjort å att du ansträngde dig hela tiden så flowet va inget ja tyckte va as bra precis men du har ju potential inom underground rap helt klart!

Fortsätt köra din stil å försök att låta mer som att du kunde gjort de i sömnen elr typ som att de e lika lätt som att prata för de e då som underground rap låter som bäst å å ja tvivlar inte på att du kan utveckla den talangen!

Peyz I'm out!
It´s Alive! Hell yeah, I aint dead!