I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lillpolacken vs Beaton

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2007-08-02 02:01

Lillpolacken vs Beaton

Lillpolacken:

Åh, äntligen en som verkligen vill battla//
jag vet att du kommer sticka efter detta till pappa//
Jag får nog ta o köpa ett par skridskor till denna lilla tattarn//
Du kan ju inte glida genom texter o du kallar dig rapparn?//
För du är på hal is nu, spelar du hockey grabben?//
för det verkar som om du fått en puck i skallen!//
Jag menar, du är pinsamt äcklig//
jag är tvärtemot, jag är minsann mäktig!

Beaton:

Du är killen jag inte vet något om,¨men ändå jag sliter av ditt huve å ersätter det med en bomb, det är sant jag vet inget om dig men de behöver jag inte för att märka att du e gay
min första battle å jah är en nobb men de är det ingen som kan tänka sig, jag förlorar respek från dig men jag har fortfarande knullat din tjej 
Du är en liten mamma gris, du är så jävla keff vi tar det i repris  Du är en liten mamma gris
varje natt när du ska sova får du av din fula mamma en puss men nu har hon slutat med de sen hon fick reda på att din fula käft va fyllt me flatlöss

Take every day like it is your last day of your life...

2007-08-02 02:05
Försten till 7!!! RÖSTA O MOTIVERA!!!

Beaton e ny och visste inte hur många bars det skulle va..

2007-08-02 02:07
hehe min första battle :P Ge mig mycke kritik så att jag kan bli bättre

Motivera era svar tack

peyzz
Duvetputtäh

2007-08-02 13:17
V: Lillpolacken.

Mest för att raderna är tightare, men också för att det finns en rätt tydlig linje med istemat. Gillar också att du drar ut på rimmen; "puck i skallen/hockeygrabben//" "pinsamt äcklig/minsann mäktig//" Det finns fortfarande mycket att öva på, men du blir bättre.

Beaton: Jag har sett att du efter denna battle redan lärt dig att strukturera upp dina rader bättre. Här är det rena rama katastrofen. Jag har redan givit dig rätt mycket tips och råd i din battle mot Millz, men jag måste säga att "Du är en liten mamma gris, du är så jävla keff vi tar det i repris  Du är en liten mamma gris" var rätt fyndigt. Det fick mig att le.

2007-08-02 16:28
Tackar Cass! Jag försökte hålla mig till istemat, ja. :) Kul att höra att jag bli bättre, jag försöker öva varje dag och göra det bästa jag kan av stunden. 1-0 till mig nu då. Vota vidare folket!

2007-08-02 17:00
V; Lillpolacken solklart du var mycket bättre o svårare rim än Beaton..väldit enkla rim tjej o sig är väl i enklaste laget? bra iaf av lillpolacken du blir bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-02 17:51
2-0 till mig nu :) Vota precis som Cassandria och Afro_p har gjort nu!

2007-08-02 19:33
Hur får man "puck i skallen/hockeygrabben" att rimma??
Fan vilken häftig dialekt man måste ha isf.

Vote:lillpolacken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-02 19:55

Lillpolacken

Det börjar gå bättre nu ser jag. Du gör inte lika hysteriskt långa rader och därför stiger kvaliteten. Du testar också på att rimma lite mer avancerat och snart kommer du bli riktigt tight!

Men jag kan säga att jag HATAR att du har baitat från din egen text som du gjorde med mig! x'D Du vet vilka rader jag menar.

Beaton

Du är ju ny, så det är bara att fortsätta så kommer man längre. Dina rader är skumt uppbyggda, skrivet rakt av och därför ser det äckligt ut på något sätt.

När du skriver din text kan du ju skriva till beats och anpassa raderna efter dem. Kommer se bättre ut och blir lättare att bedöma flytet. Du borde ta lite tid att öva på rimmen och att raderna blir ungefär lika långa.

Vote: Lillpolacken

Wazaaaa

2007-08-02 20:10

Vote: Lillpolacken.

Motivering: Det folk redan har skrivit täcker det jag skulle kunna säga.

Kan tänkas, men det behöver inte nödvändigtvis vara så

2007-08-02 22:43
Thanks! 5-0 till mig nu :)

2007-08-02 23:40
Tack för tippsen Chub....

5-0 ja men ja ä inte bitter
Duvetputtäh

2007-08-03 19:15

Producent

2007-08-04 02:42
POlacken vann solklart
Flyger fritt, landar platt
Producent

2007-08-04 02:43
just ja kretik:

Allt va mkt bättre!

Det räcker?
Flyger fritt, landar platt

2007-08-04 10:53
6-0 till mig nu! :) thx joutzen!

2007-08-04 15:34
Vote: Lillpolacken

Märkte att du var lite mer erfaren . Diggade ditt istema ;) .
Hur klarar du dig?

2007-08-04 15:44
Wieee! jag vann! :) 7-0! skönt :O

2007-08-05 22:13

Den gjorrde du bra beaton brorsan ;D  En vote till dig från mig !
!Dåliga-Tecken!

2007-08-05 22:15
haha bra att du kompisvotar -NoNas- P0...  men du kan inte rösta nu :) battlen e över, jag vann me 7-0 om du kan läsa... offer -.-

LÅS DENNA TRÅDEN NU!!