diZZySWE mot Robin Johansson [8 bars svenska]
diZZySWE: Åtta rader till Robin, ta åt dig din värdelösa suicidrappare För jag tar dig aslätt, som en riktigt bra kidnappare Och jag äger dig, så du kan kalla mig för "hallick" Du vill battla, men jag skrämmer bort dig med en kall blick Din sista dag, hur känns det - är du rädd för att dö? Inom en timme ligger du i marken, som ett frö Sista raderna, så jag rundar av som sandpapper Och spikar igen din kista, där fick du för att du var tapper robinjohansson: hej.. du skämmer ut dig varje gång du öppnar din mun så bäst du håller din käft, innan du faller mot- döden som Colin Mcrae.. och jag är döden, du är dödens förlåt mig, jag ska sluta vara lustig, för att vara roligt är fult men jag kommer på något roligt, som när jag knullar din brud! "På bilden står jag i hallen och ser halvdum ut, jag blinkade på bilden." haha jahaja, halvdum? haha du ser hel dum ut! och riktigt jävla virrig därför passar ju nog namnet dizzy
Det fanns ju bara en enda BRA punchline i det här battlet?men jag kommer på något roligt, som när jag knullar din brud!-Fyfan alltså! Folket i B&C måste lära sig att läsa nogrannare :) Bra rad förövrigt...Vote: Robinjohansson (Men jag vet att du kan mycket bättre)
Jag fattar ärligt inte poängen, jag hade inte röstat på mig ^^ Det sämsta jag någonsin skrivit känns det som...Tack iaf.
tycker dizzys lät lite krystat på några ställen. dock vinner han endå, hej svej bajs fett yao