diZZysWe vs. Jeezpeer
diZZysWe börjar! Grabben tror att han är bra, men egentligen är han en nolla på tolv år Som är helt udda och missbildad, som ett nyfött barn med tolv tår Jag lämnar noll spår, snubben ska dö och jag vill vara mördaren Liemannen försöker ta honom, men jag vill vara skördaren Därför flår jag honom sakta med en slö yxa; kalla mig yxfyndig Han kommer aldrig få ett ligg; han är död innan han är byxmyndig Jag är även lyxsyndig, den slöa yxan var av ett väldigt bra märke Det är lustigt hur jag kunde göra allt detta utan att hans egen mor märkte Må han vila i frid, eller kanske inte, vad vet jag om saken? Jag kanske ångrar mig lite, en tyst minut för den stackars kraken? Just det, han dog inte oskuld - hans farsa tog honom regelbundet i baken Jeezpeer lägger! Nu är jag här för att visa vem som knullar vem / japp, jag är bra för du är sämst , mannen har du något hem?/ jag skiter i om du vill eller inte för här blir jag dödaren/ Tar en motorsåg dödar hela din släckt sen blir jag mördaren / Vem var det, som fick denna vinst ? / Och oskuld? fan i sängen är jag en äkta hingst / Behöver inte ens vara byxmyndig för att få ligg / fan fick du vänta så länge? den var väl inte riktigt BIG / Du vet nog mest om saken, eller ska vi säga skit snacket / jag behöver ingen tyst minut, för när du är död så ringer vi Faqet / Det är du som får in den i baken, inte utav din far för du får den utav mej i baken! 3 minuter shit? =) först till 7 Inge kompispropps? =)
Tig Kvinna!
hehe v; Jeezpeer.. för mkt döda i din text diZZySWE
Tack för din röst. 1 - 0 till mej
Tig Kvinna!
Moderator
2007-12-21 22:43
snälla snälla snälla , sluta skriv att ni gjort de på typ 3 minuter eller nått . det är ingen som bryr sig fatta ? för liksom tar ni inte det seriöst så kan ni ju lika gärna skita i att svara . men aja , förövrigt så va han dizzys text för mycket , krånglig att läsa och shit s¨vote på jeppe , inte för han va bra men han va bättre . puss :')
time isn't wasted when you're getting wasted .
vadå får man ett poäng för att en person röstar på en? låter ju lite skumt.. hmm.. ingen bra jury
Im not sick just cause i stab you wit a brick
2 - 0 till Jeezpeer Tack för din röst!
Tig Kvinna!
4 - 0 till andra snubben, för jag är shizo..
Im not sick just cause i stab you wit a brick
RorelseN P14 Hej på dig också! Dissar man så kanske man ska vara lite mordisk? Sen får jag alltid klagomål för att jag byter ämnen, så jag höll mig till mord.
2-0.
I tego arcana dei!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2-2, tack för era röster xD
I tego arcana dei!
dizzy
Sleep is the cousin of death
Dizzy, helt enkelt bättre rader..
4-2 till den snurrige snubben!
I tego arcana dei!
måste säga att ja egentligen inte ens gillar detta sättet för fan nästan inga rader kan ni ju lägga in i ett beat och få de i takt ? men för övrigt så vad jespers mer samlad och han fick de att låta tajt även dizzy en sak till dej dizzy orka br dej om att folk klagar på ditt sätt att framföra gör din egen grej! ::) aja 1 poäng till båda
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
Jonizen: haha ett poäng till båda? :P Vote; dizzy, för egentligen är han så jävla mkt bättre!
Ch1ll P16 Puss på dig också, du vet att jag inte ger allt :)
jonizen P1 Får man rösta på båda? xD Fan, jag vet ärligt inte ens det...Tror ju inte det, men då kan vi räkna din som ingen röst...
5-2 (eller 6-3 om man räknar jonizens röster)
I tego arcana dei!
v; dizzy att folk röstar på den andra snubben..?
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Kollat igenom tråden lite smått, måste återigen hoppa på den första som kommenterade.
RorelseN P14 "
hehe v; Jeezpeer.. för mkt döda i din text diZZySWE "
Alltså...Vilken gangster vi har i tråden!
"Nej, sluta vara elak mot pojken, hans mamma vill ha hem honom innan sju för då måste han snutta kudde!"
Sorry, men attityden var ju fan
ännu roligare andra gången jag klagade på det. Kunde inte låta bli.
I tego arcana dei!
ramuz P16 Ditt vokabulär är typ som...Tomt eller något? För svåra ord eller?
I tego arcana dei!
Inte avgjort ännu?
I tego arcana dei!
BBBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NI SÖG
Jag gillar att jeezper, 12 år, lägger: "I sängen är jag en äkta hingst " ... Finns det hingstar utan pubishår? Nej sorry jesper men var bara tvungen. Det kändes så fel. Jag tycker också att fler borde rösta istället för att snacka skit om dom som battlar. Ni som gör det: släng upp eran egen battle då? Så får vi se hur många som klankar ner på den? Haha nee skulle inte tro de va? eller?
Rorelsen, tha gangstaaah, dissar ska ju ha med mörda att göra, inte bara fitta och massa, tycker dizzy va fett bra, palla lackaa på andra ? bättre att ge bra kritik?!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
dissar, ska ha med dissa och göra.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !