I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-01-01 23:40

JungSub vs Tezza

JungSub:

hah, shit tezza en liten fjortis tjejj på 14 år, hennes fitta den har skit mycket hår//

Asså, om du ville battla mig, shit, visst okej, att få en enkel vinst, jepp, gärna för mej//

Du och dina polare är coola när ni weedar, på all din jävla bög porr sitter du och seedar, asså, vafan är det med dig, du blir helt jävla koko, och jag som trodde det va jag som va en loco?//

Fan, alla mina kompisar säger ey, där kommer kalle, och alla dina killar knullar typ upp din feta balle//

Du har inget flow i dina rader, min text är lika stor som dina asfeta vader! //

Shit, tezza lyssnar på tokio hotel, hon smörjer in sin fitta i nån klibbib bög gel //

När du och jag ska pöka, binder jag fast dig i sängen, men fan, dina pattar är som ett stort farthinder?! //

Det är Jung Sub som kommer in på dirren, det är bäst du passar dig eller smaka kirren!//

Köpte du ditt liv på lidl, nu är det slut på tiden, när jag rappar tappar du hela jävla speeden, och på tezzas arsle står det: Made in sweden//

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tezza:

Oj shiit Tezza kommer in och spöar skiten ur lilla Kalle //
Vem är det som är retard och tror att tjejen har balle ? //
Alla dina kompisar ? Haha , har du sånna också ? //
Mina rader slänger jag hit bara på måfå . //
Får jag fråga en sak , vad vet du om min musiksmak //Det ska jag berätta , lika lite som din kuk är rak //När du och jag ska pöka, det kommer aldrig att ske //Du är för omogen och ful , förlåt gör jag dig sne ? //Jag bryr mej inte för 5 öre , jag gör som jag vill //

Nu är det klart , vill du ha revange så får vi ta det en gång till //



Först till 7 .. Vota ;)

This is who I am ! ;D