fogel_jonis vs Jimpooh fogel_jonis :åtta bars av rent hat du battlar mej jag komer äta dej till kvällsmat/Tittar bara på namnet tänker tänker gör dig själv en tjänst o lämna detta landet/Du har mindre flow än en 80 åring med stroke/Leker bara men vi kommer ändå få höra på choke /du kommer vara den som får skämmas o gå hem alldeles ensam ikväll//medans jag går hem med pengarna och din flickvän/du battlade mot mej det var inte menat att göra så att du inte mer ville leva//Kl är mycket pallar inte slösa energi på någon som ditt svin/Jimpooh :håll käft, och snacka inte om min flickvän//hon kan battla ut dig med en högersväng//du tittar på mitt namn å tkr det är konstigt?//att uttrycka dig så, var faktiskt väldigt vågligt//du sa att jag var 80, å du trodde de var bra?//bli ägd av en på 80 bast, är det så de ska va ?//du tror du ska äta upp mig som kvällsmat//min mamma hugger ner dig å serverar på guldfat//Först till 7 !! Vota på whoa ! Peace ;D
SKa tänka på att korta ner raderna.
RÖSTA WHOA !UPP
HAHA, ni tror ju de -_- idioter ..
Jimpooh får den ;)
Okej . Som dem säger högre upp i tråden så borde du korta raderna mkt mer fogel_jonis .Jim rimmar bra men har mkt att träna upp keep it up ! :D