Hansomknarkar vs. diZZySWE
Hansomknarkar börjar med: diZZySWE battla mot mig är som att bli tagen i pjet/ Vi kan kröka men efter 2 öl e du dragen & visar oss ditt fet/ uuueee,du e äcklig & dina rim är stukade/ när du stog i duschen va det du som hukade/ och kleta in dig med lotion bara för det skulle bli mjukare/ brukade vara din farsa, men morsan dumpa mig för jag rökte det bruna/ slog henne också för när jag leta efter mina plantor va dom stulna/ kul va?damn, jag e helt stukad. försöker komma på feta meningar/ så om du e min slav hoppas jag inte på att det blir några heta förseningar/ du glider in på whoa & försöker leka gangster, men du är med i schack föreningar/ så jag glider in på whoa & slappar upp dig och säger sen igen va?/ Du blir tårögd och faller ner på knä redo att suga som du alltid ska/ diZZySWE svarar (väldigt stiligt *host*) med: Battla mot mig är som att spela rysk roulett med en kniv Du säger att jag inte pallar öl, men det var ett skämt som ditt liv Mina rim är kanske inte bäst, men fan så mycket bättre än dina Jag hukade efter min tvål, trygg med min sexualitet - älska vagina Lotion? Nej, nu har du missat något väldigt väsentligt här Du är bög, inte jag - återigen är det fittan som är mig kär Erkänn, du flydde med svansen mellan benen när du blev slagen Du blev inte min farsa, ni hade aldrig sex för du drog inte in magen Snackar om plantor, men jag vet att du hade en solros och lite oregano Du försöker hitta feta rader, men ser ingen skillnad på ett verb och ett piano Inte för att jag kan reglerna, men jag borde vinna om jag bränt dina pjäser Hansomknarkar, snubben som sniffar jäst för att bli fet, utan att han jäser Först till 7. Heja mig!
I tego arcana dei!
Blev inte så snyggt när mina 4 sista bars blev som de blev, men trots allt läsbart. Kanske.
I tego arcana dei!
Och alltid missar man något, helvete. Rubriken borde kanske innehålla "12 bars svenska" också. Whatever.
I tego arcana dei!
Röstar på hansomknarkar roligare rader som fick mig att skratta lite lätt :)
vote Hansomknarkar Fetare rader =)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
så jävla lat att jag uppar den xD orkar inte ens vänta...0-2, knarkarn leder :)
I tego arcana dei!
2-0 till mig. upp !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vote diZZySWE, fina comebacks om sexualiteter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2-1 VOTE
Tja... det är tufft men jag röstar på diZZySWE. Gillar kontringarna. Bra jobbat båda två! Peace!
diZZySWE riktigt sköna svar faktiskt!:D
Jag vill tacka mamma och pappa, mina fans och alla andra som har hjälpt mig på vägen! Eller något? Nu står det 2-2 eller 3-2 till mig, beroende på om faberi23 bara spontanberömde mig eller faktiskt röstade.
I tego arcana dei!
Uppåt uppåt!
I tego arcana dei!
dizzy får rösten, för han hade "MYCKET FLER punches i sin text"... ;) Nej för att det var en bättre text, med sköna svar!
svårt att vota i denna?
haha dizzy vann på dom 2 första raderna ;)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Kul grej, för jag var nästan nöjd med dem :) Resten var bara bajs, blir sårad när jag ser att jag skrivit det xD
I tego arcana dei!
kul va?damn, jag e helt stukad. försöker komma på feta meningar/ så om du e min slav hoppas jag inte på att det blir några heta förseningar/ vad är heta förseningar?
vote dizzyswe mycket bättre
vote dizzy, roliga svar , mer punches gillade speciellt det där med sexualitet
Vote Dizzy, inget snack om saken!
Karlstad Finest
Nu ska jag försöka räkna... Räknar Faberi23 som en röst nu då... 8-2 om jag har räknat rätt, annars 7-2...vann jag nu? Först till 7, jag vann visst. Tack för en god match!
I tego arcana dei!
grattis, erkänner mina rim va riktigt wacka på denna battlen.
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
kolla nya battlen ist, dizzyswe & ch1ll vs Activated & hansomknarkar. lite bättre rim. gå gärna in o läs & vota