GammelMorfar vs. Activated (10 bar svenska)
Först till sju, rösta med hjärtat!GammelMorfar: Att battla mot dig eller en apa det är sak samma för båda två kommer definitivt ändå säga samma sak. Tro inte att du vinner rond 2 över morfar för mina rader kommer som cassius höger krokar. Och det spelar ingen roll hur högt du ropar efter hjälp för mina rader kväver dig som om du svalt en ros stjälk. Skippa snacket om the voice för där spelar ju bara akon som du döljer att du gilllar lika bra som att du har en brah. Nu säger du väl någon skit om att det tog länge eller att jag är gammal så det räcker.Activated: Vi vet båda att activated inte kommer förlora rond två enda anledningen att jag dödar en död är för du sa så du ville köra en andra rond, men mannnen en K.o är K.o min hiphop är som tupac, din hiphop är som som Ne-yo Jag är på topp 5 listan om vem som är vara thightast Du är på top fem listan när dom rankar vem som bajtas När du snackar om brunt och klibbigt menar du inte röka Utan skit, som du, du kan inte vinna, du måste mer än försöka När din tjej ser mig blir hon så våt att hon blir kallad pöl När du ser mig så blir du också våt fast utav en stor blodpöl
Vote Activated
Korta rader, tungt budskap
Föresten är det part2... gammelmorfar jag hade en del annat å göra :P
du ville köra en andra rond, men mannnen en K.o är K.o min hiphop är som tupac, din hiphop är som som Ne-yo hahaha. vote > activated!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2 - 0 till mig då. Undra om jag komme nolla dig igen?...
CHAT TRÅD! JAG SKULLE TRO DET :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gammelmorfar rimmar som min lillasyster :0 V , Activated
Borgan ..
v: gammel-M anledning: ingen av er va särskilt bra nånstans.. gammel; du får rimma mer.. fatta typ nada.. activated; för tråkiga rim, inga feta punches.. men gammel drog ändå en helt ok rad: Tro inte att du vinner rond 2 över morfar. för mina rader kommer som cassius höger krokar. + att gammelmorfar är ett sjukt grymt namn;) peace!
414. Klubb Knutby
håller me v. gammel.m
4-2 till mig Fortsätt whoa, fortsätt!
v activated Det var verkligen lack of rhymes som sinkade gmorfar
v. gammel.m :)
Smile bitch ... tears don´t help.
6 - 3 till mig då! Atown, tack för att du informerade mig. Äsh spelar ingen roll bryr mig inte om han är så dålig att han måste använda sina homies för att få röster. Har inte bett någon att rösta eller ens nämnt tråden för någon jag känner. Ingen vet vem som döljer sig bakom detta nicket kan vi säga ^^
vote gammelmorfar.
fett fett då, 6 - 4 till mig! Upp upp som solen!
Gammelmorfar vad säger du?
asså whoa e sämst, gammelmorfar va ju lätt bättre :S
Pandy, skojar du? han rimmar inte ens emellanåt?
Det handlar inte alltid om rimm.. "När din tjej ser mig blir hon så våt att hon blir kallad pöl", sämsta raden "för mina rader kommer som cassius höger krokar" skönaste raden, men din var bra men den var inte orginell alls.
V; activated ingen var särskilt bra men du var iaf skönare och du rimmade åtminstonde!
Sleep is the cousin of death
paaandy F0 är du från denna jorden eller?
Vadå handlar inte om att rimma?
Haha det är svårt att förklara det med pöl för dig kan jag förstå när du aldrig har pillat på en brud mer än när ni lekte pjätt i skolan.
B.N.B X0 Tackar för den ändån!
7-4 eller 7-5 om pandy votade på gammelmorfar.
Spelar ju ingen roll jag vann hur som helst!
Activated: Hade du monster rim då? pöl / blodpöl är väll inget att skryta om direkt. ;) Men ja, du skulle vunnit detta lättare.
"Du är på top fem listan när dom rankar vem som bajtas" - är en själv diss, det menas ju att Gammelmorfar skriver bäst och folk bajtar honom. och nej det handlar itne bara om att rimma som paaandy säger. som du döljer att du gilllar lika bra som att du har en brah. - played som satan. Activated, hur dödar man en person som redan är död? du hade inte en enda bra diss, och brud raden med pöl va värdelös. andra raden, lika dålig den. Jag säger inte att gammelmorfar skrev något bra, men han hade iallafall försök till punchlines som inte gick hem, men som endå funkade om man säger så. V ; gammelmorfar, no doubt!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Ch1ll P16 Mjo jag har ju sett det i efterhand att pöl och blodpöl var skit kasst.
ch1mera P0 Eftersom att det är rond 2 och han blev dödad i rond 1 så är han redan död? ^^,
Var lite ironi bakom det.
och som jag sa innan pöl och blodpöl såg jag också i efterhand att den var keff.
"Äsh spelar ingen roll bryr mig inte om han är så dålig att han måste använda sina homies för att få röster." - Det roliga är att du tror att du är bra, du har ungefär samma klass som resten av B&C forumet. GammelMorfar skulle ha tagit hem detta, om B&C förstod vad en "punchline" är. Activated, du dissar dig själv. Och nu säger du att brud/pöl-raden är keff... Innan så många skrivit att den va keff så försvarade du den som om den vore något att ha? Och hur kunde du inte se det från början att den va keff, utan i efterhand? Va det för att så många sa att den va keff kanske... HMM, låt mig tänka...? Och egentligen, vem bryr sig om vem som vinner? Man skriver för att bli bättre inte för att vinna varje gång. Man blir bättre genom att folk kommenterar vad man kan göra bättre, vad som är bra osv.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Du vet väll inte varför jag skriver? För mig handlar allt om att vinna. Ja för jag sitter inte och vässar på min text i flera timmar innan jag släpper den. Och vad är det för mening med en punchline om den inte ens rimmar efteråt? Ja men han fattade inte varför bruden blev kallad pöl? Det var det jag försvarade. Du är som resten utav whoa, skit. Jag skriver i B&C Forumet för att fördriva tiden. Jag rappar inte, har aldrig ens hållt en mick. Jag lyssnar inte ens på någon whoa rappare. Jag är jävligt kräsen och anser bara att det är ett fåtal rappare som leverar riktig hiphop i sverige som inte är några jävla språk poliser eller några jävla media horor. Så klaga du hur mycket du vill jag bryr mig inte :)
"Haha det är svårt att förklara det med pöl för dig kan jag förstå när du aldrig har pillat på en brud mer än när ni lekte pjätt i skolan." HAHAHHA ja, jag har aldrig pillat på en tjej, eftersom jag är en tjej! Nej, att rimma är väldigt viktigt, men man ska fortfarande kunna skriva mer orginella grejer. Det jag hatar mest är 50 cent influerade texter utan mening. Men det var ju en skön diss också, säger inte att den var dålig, rimmen var bra, men det låter som så mkt annat!
Aiight paaandy. Trode bara inte att du fattade raden med pöl. Jag gillar inte 50cent iheller :P
shit, 50cent snackas det skit om överallt nu för tiden.