Ch1ll & dizzySWE VS Activated & hansomknarkar [2on2]
Activated & hansomknarkar börjar: Activated; Vi är skillade mc's precis som mister ågren/ Efter detta vet vi alla vem som måste gå sen/ Du är som ljugande muslimer som svär på koranen/ Du är död efter detta så förväntar inget svar sen/ Detta blir tight som bögar som fortfarande är oskuld/ Det närmsta du har kommit en brud är under skol-kull/ Du kallar dig hiphop men kickar pop som Rosenström/ Innan vi slaktat er be din morsa skicka rosor sen/ Mina två sista proppsa jag alla på rappareisamverkan/ Grabbarna har gett mig och hansomknarkar god inverkan/hansomknarkar; detta är sjukt stukade bland verser/ det var väl ni som brukade gå band marscher?/ vi kan säga så här: ni är bögar och mäktigt äckliga/ ni kan säga så här: Ni är bäst och präktigt förskräckliga/ och du har dålig andedräkt använd listerin/ din brud är slapp, fistar henne, DAMN hon e fin/ Braaaap,kalla mig han som knarkar/ jag är snubben som gav din brud värkar/ för jag lägger bara progressivt skumt skit/ kalla detta exklusivt som du undvikit/ Ch1ll & dizzy svarar: Ch1ll: Jag får fitta när jag vill, ni får kuk när ni är tvugna, fast det enda vi fuckar up är era rader, så var lugna, Activated den sämsta jag sett, jag tar er skit på kul, & "avaktiverar" dej lätt, som om jag va en inbrottstjuv! fast de är väll ingen nyhet att era rader knappt besvära mej, så jag ger er "svar på tal" som om jag va er mattelärare! Jag spräcker en massa nollor så kalla mej Rapp-Rocco, slår in era nyllen som julklappar & kallar er Klapp-Mongon! Om livet är en lång resa så är ni pissepausen, två flugor i en smäll, så kalla mej spindelmannen.dizzySWE: Ni har inte Ågrens skills, inte ett endaste dugg ni är sämst av alla; hiphopsveriges klenaste kugg Jag är inte muslim, för jag käkar helstekta grisar dagligen sen slår jag skiten ur er med koranen tills natt blir dag igen Rosenström? Ni är fan mer värdelösa än låten, så knip igen innan jag begraver er i en sminkväska och sätter en spik i den Min brud fick lite värkar av hansomknarkars misslyckade anlete men det nyllet möblerade jag om med mitt fittstyckande arbete Jag har inte varit och marscherat med några asfula band men jag har ett stort ärr i handen efter din helgula tandInget kompisvote, vi kör försten till 7, motivera gärna, ta ut favoriter, you name it ;)
Aightalicious! Feta rader där Ch1ll! Naturligtvis våra "fiender" också, men det säger man inte högt ;)
I tego arcana dei!
Jag orkar inte komma med en längre motivering just nu, men chill och dizzy får min röst pga bättre rim, bättre innehåll och bättre punches.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Hoppas ingen frågar vad ett "fittstyckande arbete" är för något...
I tego arcana dei!
Detta var ju solklart. Ingen var skitbra men dizzy och chill vann skitlätt.. vore dizzy&chill
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
sneee P16 2-0 :)
Tack för rösten!
Man ska ju inte komma med ursäkter (för då dampar hela whoa), men jag var absolut inte på humör när jag skrev mina rader...Anledningen spelar ingen roll, men jag var skakis xD
I tego arcana dei!
Motivera gärna & dra ut raderna ni gilla mest :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dirty_flowetry P18 om inget annat så kan du iallafall rösta på någon och välja någon rad du tyckte var avgörande :)
Tack alla som röstat! haha tänkte inte på fittstyckande arbete raden förrens du tog upp den. skön haha :) Nu vill vi ha mer motivation & röster!
"och du har dålig andedräkt använd listerin/ din brud är slapp, fistar henne, DAMN hon e fin/" bästa med dig hansomknarkar , tkr du ska skriva lite mer flerstavigt om jag ska vara ärlig:) men min röst går på dig o activated ;) Pz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
aiiight! tackar. 2-1 till dizzy & ch1ll.
Lägg mera votes !!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker det är jätteroligt att så många röstar & motiverar när man har lagt ned lite tid på att få upp en 2on2.* *ironi...
Ch1ll P16 Tänk på barnen i Afrika så mår du nog bättre...Eller på de som byggde World Trade Center, hela skiten pajade ju. Var positiv. Fast inte som ett positivt aidsprov, för det är negativt. Du förstår.
I tego arcana dei!
hehe^^ Jaa när jag tänker på svältande barn & flera tusentals personers död blir jag mkt bättre till mods -.- (ska jag vara helt ärlig så ville jag bara uppa tråden, men det behöver du inte säga till någon moderator, för dom verkar inte gilla när man uppar för mkt, sssshhhhhh!) :) RÖSTA NU!
Ch1ll P16 Vi hade kunnat uppa den här hur mycket som helst, Whoa är bajs :)
(NU BLIR JAG BANNAD!)
I tego arcana dei!
Om livet är en lång resa så är ni pissepausen, två flugor i en smäll, så kalla mej spindelmannen. - rätt najs faktist, lite fyndig. Jag är inte muslim, för jag käkar helstekta grisar dagligen sen slår jag skiten ur er med koranen tills natt blir dag igen - också rätt okej. Annars vare inte mkt mer, och den där inbrottstjuvsraden va helt värdelös. ajja men dizzy och va du nu mer hette får min röst.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
haha "vad du nu hette?" försök till att spela ointresserad? ;) Tack för motivering/kritik iallaf :) //Ch1ll .
ch1mera P0 Tack för att du inte ignorerade mitt namn ;) Jag börjar bli känd (HAHAHAHA)
I tego arcana dei!
Orka memorera alla snubbar här på whoa och jag spelade inte ointresserad utan att jag glömde bara bort det, har inget vidare bra minne.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
hehe, nej jag vet, tänkte att du hade en scroll bara ;) Inget mer snack nu! RÖSTA!
Jag förstår fortfarande inte fittstyckande arbete? Är jag trög? Hmm...
dirty_flowetry P18 Haha :) Det står en bit upp! Alltså att jag inte heller vet (jag antyder det).
I tego arcana dei!
Jepp, måste vara enda anledningen. fitt-styckande-arbete (dom är fittor, blir styckade?) Hoppas verkligen inte du driver, cause if its that way, så har jag gjort bort mej. ;)
Ch1ll P16 Ett fittstyckande arbete kan ju vara...Necrofili med lite krydda? Vad vet jag? :)
I tego arcana dei!
Och nej, ingen jävla oregano, jag menar att man kryddar necrofilin med lite extremt hardcore BDSM :)
I tego arcana dei!
Aja skitsamma! ;) Nu får vi lite VOTES i tråden istället!!!!
Ch1ll P16 Så sant, vi måste få ett slut på det här :P
I tego arcana dei!
V; dizzy&chill ;)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Gracias hombre :)4-1! Kiip ån vöting!
Votar på Activated och hansomknarkar.. "Mina två sista proppsa jag alla på rappareisamverkan/ Grabbarna har gett mig och hansomknarkar god inverkan/" Då jag själv är ett riktigt mistercool, prinzen mm. fan så blev jag helsåld på denna. Activated och hansomknarkar hade lite avancerade rim också. Men annars tyckte jag det var jäkligt jämt.. Ch1ll och Dizzy var långt ifrån dåliga!
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
ok. 4-2! Fortsätt rösta nu så vi får slut på denna battlen!
lägger min vote på hsk & activated.vi kan säga så här: ni är bögar och mäktigt äckliga/ ni kan säga så här: Ni är bäst och präktigt förskräckliga/ bra flerstavlig där.Vi är skillade mc's precis som mister ågren/ Efter detta vet vi alla vem som måste gå sen/ Den fick mig att le. Bra!
4-3!!!
I tego arcana dei!
JALLA FAN! VOTA
VOTE: Ch1ll & dIZZY . Som sagt ovan, inget spec. jättebra men solklart vem som tog hem det.
jag röstar på Ch1ll och DizzySWE För dom hade finare rimm och jag älskade värkligen detta Om livet är en lång resa så är ni pissepausen, två flugor i en smäll, så kalla mej spindelmannen
mjo en rätt självklar battle. Alla gjorda fina insatser men a overall bättre från(V; )Ch1ll och dizzy
babbazz_: Tack. Kul att du gillade den! :) TCM: Tackar! jaaahapp, damer & herrar det blev 7-3 till mej & dizzy!
Ch1ll P16 Det firar vi med lite burkananas och kvällsonani!
I tego arcana dei!
hehe, neeeee.... ... är inte mkt för ananas ;)
Ch1ll P16 Grr, din snuskhummer ;) Vill du ha banan istället? :)
I tego arcana dei!