Pajsan vs. Dirty Jocke
Dirty jocke när du rappar smutskastar du ditt och din familjs rykte det var iallafall vad jag hörde att din mamma tyckte när jag lade satsen på hennes bröst igår,,,,,, tre gånger fan hon skrek så ljuvligt, så jag känner ingen jävla ånger besvära dig inte med att slå dig ner och sätta dig på plats för jag gör det åt dig,,, jävla p12 du får smaka min dubbel sats för dina rader stinker så jävla mycket skit pajsan att när du rimmar undrar folk "bajsa han?!!"
pajsan
du vill battla mig vad tänker du med? jag grävde i ditt kranie med en sked o när jag inte hittade nån hjärna blev jag inte förvånad nu förstår jag vf dina föreldrar inte vill ha din vårdad okeej din jävla hora du kommer bli knäckt o du kommer förlora jag kommer käka dig som kex så backa bort när jag kommer med en motorsåg i denna battlen bli du knullad hårt först till 7 ;)
Mina rader e feta dina e bara nån millimeter brottbys bästa rappare ja ni vet vad jag heter.
Bara enkelrim och tråkigt innehåll.. Var är punchlinesen? Var är liknelserna? Var är dom HÅRDA dissar inte "din mamma luktar bajs"? Aja, vote pajsan.
Motivation? Antar att du menar motivering. Röstar på pajsan för han var den av er som åtminstone hade EN vettig punchline.
vilken syftar du på?
Mina rader e feta dina e bara nån millimeter brottbys bästa rappare ja ni vet vad jag heter.
"okeej din jävla hora du kommer bli knäckt o du kommer förlora jag kommer käka dig som kex" Inte ens en bra rad egentligen, ganska fantasilös. Men i denna battle så var den iaf den bästa punchlinen. :-]
hehe jag´hoppas jag blir bättre
Vote: Pajsarn :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
haha vote pajsan för han knäckte dig omedvetet med namnet haha Jocke:P
-Juventus is my religion- -Delle Alpi is my church- -Del Piero is my god-
3-0 till mej :D
lol Dirty Joke du rimma inte bra så måste rösa på pajsan vote:Pajsan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
joo :P lets battle
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men rösta då!
vote pajsan (Y)
Vettefan^^
5-0 till mig :D
V: Dirty Joke
Jag lägger upp min shit och börjar rulla Ta den jointen och går mot dig för att dig ska jag knulla
V; Dirty Joke Dirty joke höll en mycket högre klass på sin text.
rösta!!!, jag har bara 2 kvar
det händer ju inge!
Dött forum, döda "punches", döda rim.. Pajsan hade något bättre text, men keep going, de blir bättre o bättre... V;Pajsan
1338 one step over
upp!
om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer
UPP!!
pajsan du har igång typ 7 battles nu, ingen av dom är bra, och man får bara ha 3 åt gången...
"kul att du röstar jeppehehe,, men motivation?? och förövrigt så har jag mer avancerade rim än pajsan ur min synvikel iallafall,,, och så stavar jag korrekt.. peace ut" - Dirty joke HAHAHAHAHAHA Flippar killen?? din finnish och patetiska försök till punchline. "för dina rader stinker så jävla mycket skit pajsan att när du rimmar undrar folk "bajsa han?!!" " va ju fan ett skämt, förskole rhymes. Hälften av dina bars handla om att knulla hans morsa vilket du ej har gjort. Du e P 16 o säkert fortfarande oskuld, helt sjukt att du fick 2 votes ens haha. du e fake lägg ner detta e inget för dej. Vote: pajsan
Sensimilija X1 Visst, båda dessa dissarna var riktigt jävla dåliga, men med ditt omogna sätt att uttrycka det så gör du bort dej själv... Bra jobbat!
hahahahaha whatafuck haha DIRTY JOCKE hahahahahahaha fyfan ja ska inte säga nått hahahaha "DIRTY JOKE förfan!! det är engelska you know..... för jag heter fan inte jocke." hahahaha kan iinte sluta garva hahaha
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Har läst alla Pajsan's battles och jag säger det rakt ut, du är fett pinsam som ens lägger upp det....
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
Roopiin P18 Jag förstår dej, tycker Pajsan ska chilla lite med spammningen... (Visst, du får gärna battla, men lägg inte upp så du har 8 igång samtidigt!!!)
Helvete vad jag stör mig.. i varje tråd står det att någon kör en vote på PAJSARN, det här är inte PAJSARN i CnJ
Om vi vill, Blir du aldrig tightare