fleskbuck vs. mctwist
8 bars lr mer, först den till 7 votes. fleshbuck: I'm gonna take you out, du kan se det som uttag För om du inte håller käften blir jag sne som ett hustak Du ville battla Samme, men du tänkte inte efter Men jag tror du fattar efter att jag smäller dig på käften Dina rader suger som repliker i porrfilm Sen har du ingen bild för att du liknar nåt konstigt Så snälla lägg av för alla vet att du torskar Ingen idé att hoppas mannen för du leker med åskan Där har du ;) mctwist svarar: i do it raw style, this is pure freestyle/ om du inte håller käften har du snart inget hus kvar/ jag är överlägsen, japp det här är allvar/ jag krossar dig som en myra, jag är ostoppbar/ du kör 8 bars men du kopierar från låtar/ jag har en egen style, hänger på lyxbåtar/ fleshbuck är genomskinlig, helt avläsbar/ snackar om porr ? din lyric är oanvändbar/ allt du rappar om e sånt som du antar/ jag har fakta, sånt som man vinner på/ nästa gång du vill battla, gör din läxa då/ eller är du för omogen, kom då nästa år/ jag äger dig, din kropp och din själ/ sluta kaxa lilleman, du vill inte ha nå gräl/ i'm gonna rap it upp nu men hoppas att du fattar/ att om du battlar med mig blir du bara utmattad/ splaafff !
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fleshbuck! klasskillnad
http://www.herrbitter.blogg.se/
Vote ; Mctwist Fleshbuck, han har ingen bild... Men du kanske har... det är pinsamt ;)
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
Vote: Fleshbuck Det var stor skillnad :O
Vote: Mctwist fleshbuck hade ju inte en chans ju..
What? inte nog med att mctwist skrev dubbelt så många rader, skillanden är ju stor! Ser ni inte ordlekarna, rimmen i fleshbucks text? Mctwists rim var ju åt helvete (no offence), men fattar inte att man lägger rösten på honom? :S
Flesh var väldigt mycket bättre.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
okej.. kollade igenom fleshbucks noggrannare nu.. sant att han har lite smartare text.. men gillade flytet mer i mctwists tror jag.. så håller kvar min röst.. trots att han hade för många rader
4-3 om ch1lls inlägg räknades som en röst, lr bara kritik ?
va? jag röstade ju de första jag gjorde...
det står väll 3-3 elr?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kom igen allihopa rösta nu..!
Ropin eller vad fan du heter, om du hade läst min text så kanske du hade sett att det står att han INTE har nån bild för han liknar något konstigt. 3-3, keep up the voting peeps
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Ja det vet jag ?
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
Isåfall förstod jag verkligen inte vad du menar.
komigen nu, vill ha ett avslut på detta...!
V; Fleshbuck
The only time you feel alive is when you're dead
Vota fel. Det är V; Mctwist. Vad är det för jävla text utan rhymes? MCtwist hade bättre helt enkelt även fast det är mer än 8 bars..
The only time you feel alive is when you're dead
fleshbuck
oh no he didn´t!
okej, dt är slut 7-3 till flesh, bra jobbat mann.. :)
saint08 X78 Ser du inte fleshbucks flerstavsrim så är du verkligen dålig. Tyvärr...
KAN 13 ÅRINAR SOM PRECIS KOMMIT HIT FRÅN LUDERSTORM SLUTA BATTLA VARANDRA HELA JÄVLA TIDEN !!!!!!!! ASSO HIPHOP HANDLAR MER OM FLOW ÄN OM RIM!!!! ASSO JAG BLIR SKOGSTOSIGHÄR!!!!!! GAAAAH JAG SKA TA SJÄLVMORD MED EN ANVÄND KANYL!!!!!!!
gräv bort skåne.... SEN kan vi bomba svenskarna
amen seriöst folk skriver typ 40 ord, och nästa rad, 3 ord... och så tror dom de e battle... grattis i ett nötskal....
hur fan kan man rästa på den andra snubben? fy fan va pinsamt detta forumet är :/ Fleshbuck har flerstavsrum och punchlines FÖR HELVETEE!! ÅÅH va jag hatar detta forumet! även fast jag vet att denna battlen e slut så röstar jag på fleshbuck! men han bode vunnit med 7-0!! det är förjävligt att han ionte gjorde det, orkade inte ens läsa igenom hela den adnre snubbens text! blir riktigt förbannad på sånt här!!!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
okey Ch1ll, jag ska försöka ta de på dagisnivå.... 13åringar kommer till whoa från lunarstorm för dom tror att dom växt ifrån det... o sen komer dom hit o upptäckter... hmm jag kan inget alls om hiphop eller något annat som har med whoa att göra o de finns inget live forum där man kan skriva "hej, någon som vill snacka eller visa sig i cam?" så dom börjar kolla runt o upptäckter "hey! battle, de värkar lätt, vi bara går in på snyggast.se eller kolla andra rim, sen skriver vi om raderna, JA JIPPEY" om du hade varit inne o kolla på battle´s typ för 3 år sedan så hade du märkt skillnade.... då va de flow t.o.m för läsaren i inget jävla ordbajseri o mytomansnack om hur bra någon är, då va de punchlines o dissar inget jävla proffsande till sig själv...
Mc_Mister-k det stå står på din presentation att du vart medlem sen 07,, vad vet jag du kan ha haft en annan användare,,, men jag såg också förut att du tydligen hade varit medlem på lunarstorm,, och för att sedan börja rappa och tillochmed köpa bajtade texter,,,(för 300kr) är det jag som har knas i skallen eller var du en gång också som dom ungar du berskriver?
och vad jag kan se så är mctwist 14 ;) och fleshbuck är väll typ 16?
men jag kan sedan hålla med trixan också,,, det är stor kvalitets skillnad
Mc_Mister-K P17 Haha, det mesta du skriver är på dagisnivå... Ask anybody...