PuFF P18 Puff måste betala för ett dåligt ligg
Ja han måste betala för att få en gammling pigg
Din pappa e ett missfoster din mamma likadan
Kanske det förklarar varför du skapats utan banan
Vill du leva ett normalt liv ska du satsa på nästa
Menar inget dumt jag vill bara ditt bästa!
Dissa tillbaks ja du kan alltid testa
Men mannen du är bränd så kalla in nästa.
mrykw - no shit
PuFF P18 din jävla kuksugare, kan du sluta tro att du kan rappa
du kom till världen av ett misstag, det är sant jag är din pappa
du kan ju fråga din fula jävla hora till mamma
hennes tuttar var så små så dom var pinsamma
men du är unik, du är den enda som dom inte har hittat
varken nån liten pillesnopp eller en fett äcklig bullfitta
så blir då någonsin känd kommer anledningen vara därför
nej nu ska jag ut och ha det kul, innan du min kväll förstör
med dina dåliga jävla rymes och dina kassa dissar
för nu är jag klar med dig, och oops, det är inget som är kvar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Huh, en massa skitsnack de e en sak E jag dum , vem fan kallar sig galenskap Ja, som du nu ser e jag en fucking poet Vi snackar om mammor ja din e ju så fet Din pappa e en knarkare av eget bruk De skulle inte förvåna mig om du suger hans kuk Ja ja ja mina rim dom kan va stora Om du inte visste så e din syster en hora Kolla som PuFF lägger den shiiieett vilken grej Med de fuckfacet får du ALDRIG någon tjej De e lugnt mayn chiilll ska inte blanda in nån bro de e jag som kallar in nästa , din fuckin hoeDIN LILLA HOOEE
Sitter för maj själv redan klunkat halva vodkan Livet e härligt tills holken slocknar
piffidi piff puff din överviktiga hamster.. du får ett slag på käften av mina punclines. you'r wack man you can't handle my rhymes. jag twistar dig mannen, piff piff puff. den enda på whoa som tror han är så tuff. du har en wack stil, utan flow, japp. hela du är ful mannen, ser ut som ett bottennapp. ett slag mot hakan, ett mot buken. håll käften, innan jag sliter av dig kuken. kanske sista gången jag krossar lilla fag. men när du steppar upp mot mig, finns det ingen utväg...
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..
puff din hora jag har sagt åt dig att hålla käften stängd för fortsätter du såhär så blir du snart hängd alla jävla medlemmar på whoa kommer att hjälpa till du kommer dö och när vi tar loss snaran drar jag en drill på ditt lik, för det är det enda som du är värd innan jag dödar dig måste jag säga att du är olärd vem fan har lärt dig att dissa folk så värdelöst du kommer aldrig att lära dig, mysteriet om puff är olöst för detta är mina 2 sista bars, men mina dissar är dom bästa nu är den nån annas tur, så jag kan mosa nästa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PuFF P18 Klagar på mitt namn när han själv heter puff
Asså helt seriöst du måste va en bluff
Snackar om min familj och tror han kan gata
Men kompis lyssna noga allt du kan är att prata!
Dissen missa helt och du blev helt förstörd
Inte så konstigt när man e en WoW nörd!
Tillbaks till din mamma är n utvecklingsstörd
Måste smittat av sig på lilla fjönten
Men crazy e tillbaks och för slakt av tönten!
mrykw - no shit
galenskap_2007 P15 hurru galenskap, är du nån jävla vetenskapsman eller?
du ska dra GROVA dissar, inga jävla mesdueller
sen om fakta är att du är vetenskapsman är du utan hjärnceller
fast om du vill kan jag öppna upp och kolla med mina skalpeller
no offence denna lek är bara på skoj , men jag drar endå grova
bara för du är 11 år, och detta var första gången du prova
att göra en diss, för att vara din första var den jävligt bra
nej men tror du att jag menade det jag skrev nyss eller, haha
Fan vad jag hatar när folk inte dissar mig fan vad jag hatar när folk pissar på mig låt mig gissa, jag är för fet för er eller? eller är det för jag bara gnäller? så det finns ingen kommentar för mig Ge mig komplimanger då? börja se Mig! Detta är bara om mig, mig mig. Börja dissa mig, känner mig för bra ni ger mig luft, jag känner mig tuff ida' om ni inte dissa mig inatt, kan ni dra för jag är isf mästarn ni inte kunde ta!
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
vänta vänta vänta nu, timon b får jag fråga en en grej vem vare du dissa, du ska dissa någån här din jävla gay dissen ska vara grov, det är det denna tråd handlar om så nu får du börjar göra efter reglerna , inte tvärtom din jävla horunge, du säger att du är en mästare som ingen kan ta, det närmaste mästare du kommer är vaktmästare du är så jävla keff, att dina släktingar vänder sig i graven jag blir så jävla pissed off, när du inte följer kraven så fortsätter du med denna skit, så kommer jag cutta dig så din fitta, gå hem och hitta mig i sängen med din tjej
mctwist, detta blir en kort en, men SLUTA skriv på engelska vafan går du i 5:an eller du har ingen koll på glosorna punclines och så vidare, du hör fan inte hit ingen stil , ingen klass, inget flow, din lilla jävla skit jag är den enda, i denna tråd som gör GROVA feta dissar alla andra suger, det är på era gravar som jag pissar snälla, någon, dissa mig på riktigt, med en bra diss så jag kan läsa dissen utan ett fniss
fatNic, ta inte illa upp men hela din historia är uppbyggd på metaforer Du skriver bara en hel del massa nödrim så fucking bögigt Du tror du är så jäva tight men jag äter upp dig som en äppelpaj Du tror att du är så cool men i mitt crew skulle jag ranka dig som groupie fatNic är nog den enda killen som har fitta och låter andra slicka Vi går vidare till resten av alla andra fjortisar, attackera mig i flock Annars kommer det stå MORD som huvudtitel i tidningen Till era andra sop dissare, bring it
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
Inget rimmade? hur fan lägger du det då? ingen kontroll på orden eller? :O
( AKOVIC diss ) Akovic a.k.a En serbisk bitch// Lägger rader lika dåligt som fatNic// Det bästa du kan komma med är dina nördrim// Ska säga att du skämmer ut dig lika mycket som skim// Amatör rapp platsar inte här i Whoa// Försök inte dissa tillbax för du kommer ändå losa// Lyssna på vad jag säger & försvinn från denna sida// Jag ger dig ett råd eller så kan du bli min piga// "Rader & Ballader" kompis jag får spader// Jag tar 3 i en diss men jusst nu 1 i taget// Ab.blood lägger tung rapp & får pussys som dig att skämmas// För det ända ni kan göra är att spänna kulorna bakom era skärmar// Bäst för dig att packa så jag ger dig lite fakta// Här kommer du inte platsa så bäst för dig att sluta rappa// 1 bars kvar, Akovic köper sina rim på NETTO// Jebemti usta och jebemti TETKO//
Fy fan vad skit ni skriver vill mina ögon sönderklösa Pissiga bars som är som tyska mark helt värdelösa Alla ni som skivit rader i denna tunna tråd ta ert liv, skjut er själva snälla lyd mina råd jag skulle så gärna vilja skriva något litet snällt men det vore klart mycket trevligare att knoppa under en ångvält Ni är helt klart lika jävla dåliga allihopa jag lägger ihop era nick och det rimmar på fittnoobkuksopa Varför skriver ni här varför reggade på whoa när det ända ni lämnar efter er är det min ända lämna på toa så ta och genast avveckla er själva för värdens skull ni påminner mig om en veckas våldsamt fontanellknull er närhet äcklar mig så snälla dö nu med det samma jag kan inte hjälpa att du blev till av din farfar och mamma så fixa nu en spade och gräv ner dig i Sahara eller köp en kanot och paddla utför Niagara
slå er sno era t-shirts: ni kanske inte fattar att mina ord betyder mord passar det sig inte hamnar ni under jord jag har dissat sånna som er många gånger förr mina nävar är som en pansar dörr. nu kan ni rimma om ni så vill men jag får er alltid o se ut som en dum sill. stinkiga små barn som tror dom kan battla men jag bränner upp dom presis som kattla så se o lär små barn annars kanske ni har oturen och hamnar i en köttkvarn. ne nu orkar jag inte mera här ta micken fjant det enda knull ni kan få är av en gammal stinkig tant. peace out
fuck you and have a nice day sucker
mangan,du åker ounderground som en ubåt,när det viskar ditt namn blir du urkåt för jag kör stilen med glans och du kör stilen som fiskmåsar med svans,jag kör hårt igenom dej som jag var en pansarvagn och när jag kör över dig när du plantar blankt! 2bars kvar så gittar din överman men jag avgör med vänster och högerhand Pz mayn .!
0 523
hmmm nu ska vi se eller är det bara så att du är B. när jag läser ditt rim det får mej och skratta du är ju en sopa ja en riktig hjävla kratta. grabbenpåmicen du är väll så lite än så du inte fått hår på pikken så greppa micken rätt men ok jag förstår för sånna som dej det är inte lätt nu blir du förståss ledsen o gråter men kom inte till mej då för jag dig ej förlåter såna fula ungar som du stick från whoa ditt hjävla GNU här ta micken för jag ska dra nu. see ya.
zercan i battle, grabbar ta er samman! lägger en diss till mangan för att sedan ta hans mamma. Han snackar om att snubbar är B, men klassas själv som ett F! Mangan du får beef till middag, men blir utan efterrätt.! Välkommen till helvetet, här lägger man cyphers mot mig. och det finns ingen återvändo, så du kommer inte hem Mamma din blir orolig, farsan din snortokig Mangan 24 bast runkar så mycket att hans kuk blir horkrokig. Pallar inte skriva ville bara testa skiten i detta forum som när mangan och skim tillsammans tappade sin perfekta oskuld
Zercan du blir dissad helt brutalt och din mamma får nånting halt Lägger lite snabbt men du blir deppig och sjunker ihop helt totalt Tycker nästan att du borde bli skraj För jag kan inte tänka hur det känns att bli dissad av mig Hur har du igentligen tänkt att svara när du är invalid Du gick in i en cypher du skulle låtit va För du blir dissad av crazy och jag e skitbra
mrykw - no shit
galenskap, du är snubben som slickar av gatubarn du är 15åringen , som din mamma borde svalt helt grov diss, när du blir doppad i piss du är så jävla ful,har u checkat din friss stick din jävla bitch,va mer otydligt du kan inte dissa min mamma,för hon är dödlig det behövs ingen bögning,för alla vet att du är ful som en mögling!
Jag e din lilla hustomte som ligger under din säng o när du har somnat hoppar jag fram o ger dej däng vart du dej i världen vänder står jag där med en linjal i mina händer o när du minst anar det slår jag ut dina tänder du har inga vänner för du blev mobbad som liten lärarna mutade dina föräldrar för o se dej lida i skiten. du blev trakaserad från morgon till kväll men det slutar inte där för när du kom hem gav dina föräldrar dej smäll du försökte vara snäll go och rar men när det blev jul räkte du ut tungan åt tomtefar han gav dej en örfil. som straff fick du springa till skolan det var minst 25mil medans dina föräldrar åkte bredvid i sin splitter nya volvo bil
Crow.J fuck vad du är sämst// dina rim slicka röv, o du försöker va intense// o du har ingen potens// men du kommer ingen vart// så lägg ner ditt snack// o ta ditt pick&pack o stick i från whoa till en jävla gay sajt// jag ska knulla din mamma så hårt så hon spräcks// o knulla sönder henne , hennes fitta blir mitt kex// din slaka jävla hora// efter denna diss o du kommer o förlora// så sluta leka whoa// din lilla fucking hoe// jag spräcker din mamma// de här vad KevZ din jävla hoehoehoe!
KevZ Din 08a sluta snacka om att nån är dålig Du är urdålig och inte ett dugg stryktålig Du är mer utav ömtålig och snart ihålig Du snackar om potens men du är första killen med mens Du har ingen intelligens mannen det bränns huh? Det finns en gräns och du ska inte passera den Citera mig inte efter det här, det blir alltmera Du ska knulla hans mamma så hon spräcks Mannen du tror att du knäcker, mannen du är wack Så jävla tjock som du är täcker du allt som är läckert Avskräckande upptäcker du din lilla stav Fast det såg ut som att den hade gått av Lilla snabeln, du får byta ut kabeln nu Sorry dude Men du är inte nog poppis
Danz, är jag ur dålig?// men läs din egen text, fuck vad du e ömtålig// klart, jag knulllar också din mamma // bara så du vet de har gått 9 månader// snart så börjar hon amma// är jag inte poppis?// kom till min stad så får du se om jag e poppis// e min kuk liten , du har ju sugit av den// min kuk e ju som den dära snabeln// jag e bara nybörjare så snacka inte skit// du måste locka fram din kuk med en piness o en socker pit//
socker bit*
Sno inte mina rim grabb1..
jag :S?
Jag mannen,myten,legenden ställer upp ,fin fräsch ungtupp föredrar real rap live istället för en community som är korrupt massa geeks ,jag är nybörjare så ställt upp nu,ni suger ju kevz haha fyfan, din tomte säger som brorsan inge gos o gull du är ju skitäcklig,lägg ner texten fortsätt med ditt rumpknull walabalala ni har ju ingen chans ,bollar med er som dans, hejjar på mej och drar med er medgångsfans ,sluta upp ,tagga passians du är broken ,får smäll snoooken med högerkroken så du ser tomtar i skogen ,haha viist är jag bra o seriös,hela jävla tråden är helt värdelös,för jag är en dålig mängden självdissar ,ja det gör jag ,men vi kan mäta kuk istället för då vinner jag på längden haha vad dålig jag är , men en som försöker som söker hash o öl varenda lallare härinne är j uhelt körda hahahahah wa lbl
denna tråden handlade om så grova dissar som möjligt så sluta försöka, du fattar väll att det är omöjligt fan vad du lägger det tungt mannen, typ vass som sågen jag säger det lungt,du är kass hoppa ner från vågen för rader kan man inte mäta i kilogram men om det gick, är jag säker på att du van om vi mäter din kuk, vinner du på längden? sätt dig på huk så ska vi mäta min i sängen haha du gick på den lätta, liksom din flickvän Hon sa att jag var den rätta, hon tog min dick sen hon fick den djupt i sin våta fitta nu äre över, tar fram nått ur min djupa ficka det är en hundring, "här får du, för din insats" Hon är hungrig, "kan jag få en till sats" shit, horan kan inte få nog, haha tänkte jag och log "komigen då bar en gång till" "du är så mkt bättre än min pojkvän sill" Det här är maxxen som sa den, gör som kaggen och lägger sista raden alla säger:OH SHIT VA FRESH HAN ÄR
Keep it clean, or leave it!
haha,jag får väl ta det igen eftersom du itne förstår lallar inga småsår jag är killen som du inte rårpå jag är inte din pojkvän,du skrev ett par rader ja och än sen ?bli inte ledsen.. ta inte illa upp du sög ,ta inte illa upp ljög,ta inte illaupp du är syndöd att du är bättre än mej måste vara något relativt nytt eftersom jag har stor kuk med stämpel i din panna me "tung lyft" haha... du är ett schizofreni med en mamma med min kuk i..rätt tight med pappa som röker malbro light och du är som synvilla drömmer om att få slå 2 70 taggare i en catfigth. skriver konstiga rader bra poesi o så..våldtar din mor ,nitar din pappa och ber han går ner o slicka min tå ...halv sjaskigt as med ett nylle som ser ut som krockat vas och en mun som luktar gas ...hahahaha så dålig to drunk to fuck and i dont listen to hiphop music...
Graffare
2008-04-25 23:51
Sill, du e fan den sämsta jag någonsin sett.
-
sill , du e sämre än mig:O
Det sticker i näsan, det kan inte vara Pollen det är sills rim.!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
okej jag tror inte att jag är ensam om att säga att sill verkligen är sämst det är ju så man får mardrömmar, jag ber om ursäkt med den var heskt Nu snor jag några rater från en låt igen , jag vet inte från vilken men det kvittar För vi vet att på det blev insest på din förra familjefest, men det gör det samma för det är inte bara du utan även jag som har varit i din mamma ska jag vara ärlig så tror jag inte att vi är dom enda, inte sant? förutom du, jag och din pappa så har vi ALLA ngt gemensamt. Så snälla sill, jag är inte ensam om att be dig sluta skriva. du får gärna titta men snälla sluta skriva.
håller ni med mig så bara skratta åt sill!
hahhahahahahahaaahahahaha sill :)
haha, första gången jag står på din sida Kevz ;)
Alla bara tjaffsar och skriver om vidriga saker Jag bara drar alla över en kant och skapar en jävla masaker! Ni Battlar och skriker knulla, peddo och sug kuk Säger bara: ni borde lära er hur det ska se ut! Själv anväder jag bara välvalda ord Grundat på beatsen som finns i mitt blod. Det är det jag levererar och du blir svag i knäna Erkänn nu att mina rimm dom är fräna! Haha kan inget om sånt här bara kul o testa lite peace!
jag är så jävla grov i käften, att min ena halsmandel <--- trååååkigt.. bara helt från ingenstans förvandlades till sandpapper <--- trååååkigt.. IQfemtio2, du har ingen chans mannen . <--- trååååkigt.. vänta tills på dagen, när klockan går moturs och dina ögon är i solljus , då kan du luta dig tillbaka och äta upp en grovsnus . <--- trååååkigt..
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
hahhahhah sant maxxo ;):)
Ingen hade ju grova dissar här, fast vad förväntar jag mig på Battle & Cypher-forumet. P.S. Sexiga pilar IQ52.
Beat the odds like an abusive freak show owner
din jävla horfitta, vill du ha några ord vittsar? det står grova dissar sätter mig med bar rumpa på er som om ni vore toalett sittsar kastar en freesbee(stavning?) av rakblad som sågar dig raktav as smart blir vardera svar om du frågar om vem jag var inan, jag råkade hålla pistolet vid tiningen och trycka av kulan gick rätt igenom alla viktiga delar i hjärnan som fanns läskigt men sant, äckligt det rann. svävar i land, med jävlar som han den där sär dr. chang, som påstod att veta allt, vilket jävla cp fan sandpapprar på ditt ollon, och skalar den med osthyvlar as dampar och utrotar dig som ohyra, fucking horslyna jag må vara ett misslyckat självmordsförsök men du är fan en pissmyr-helvetes jävla horbög yeh word, k-k-k-keep it real
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
mina texter bränner ett hål/ och din fula mamma är ful som fan... men jag knullar henne ändå haha, håll käft, jag choppar ner er ni ville ha grova dissar? vadå.. typ som omkretsen på min penis
Loco take this - what is this? its coka Give me a single buck and I shoot you up Give me ten and I hock you up with one to suck Bloddy whore is choking at the street Yo, go to her and give her a cigarett Weeping little bitch, here take some kokain Who are you?- You can call me the white insane Atleast I aint some little wayne I aint got that blingbling I aint black but still I can act I'm the son of the holy, god damn the almighty From the heaven to tear yah down i'm the greatest You fuckers who wanna beat me, get down on your seat again Cause i'm the almighty, and yeah i'm a whitey
Det hade inte varit en dans på roser .......................utan en tagg i foten
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Det hade inte varit en battle-tråd på whoa ...utan ett jävligt dåligt flow
Beat the odds like an abusive freak show owner
du luktar bajs o det är najs
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
jag är fett cool, medans du har en massa som en fet ko som jag sa.. jag är coolast, och du en last med kor (haha get it?) grymminski is back i town, word.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
haha idiot det står grov din lyrik går inräknad som skrot och låter som fyllesnack i en krog du luktar utbränd som i en nerbränd skog jag tror det är du som är skiten under min sko nertrampad och helkvaddad- urladdad för jag ser inga ord du har mycket att ta i- för din stil är något du bara tror en "vilja-vara" snubbe- vilsen i en stor skog där orden blir för stora- och stilen för horad brett sortiment i att vara kuksugare- i detta fall "allsugare" jag är som en skogshuggare- slår ner träden innan de hunnit fatta eld- fattar du det? du har inte ens hunnit fatta eld- blivit het- förän du åker ner du är så nere- att din topp blivit rötter och din kropp blivit trädets fötter hela din form och skepnad är rutten och mina ord fångas upp i dig- som vatten sjunken och gjuten i botten av roten kriminalroteln får ta ett dopp i brottet lösa upp det sista av dig till "VNS" klotter dina sista ord är farväl 01 bingolotter.. innan dina sista grenar fallit av ner till botten..Off the topic- bara liiiite..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Timon, comon, orkade inte ens läsa hela din text innan jag fick hiphopkomplex, ville sluta skriva direkt inte alls fräckt, så jag plockar upp den stora hammaren du är den stora svamlaren, du luktar rök som brandmannen så jag börjar med att släcka din låga och stampa på din livsglöd du är obefintlig som fiskbröd, och lika smutsig som min diskhög
jag mördar hela din hiphopkarriär, med endast åtta av mina simplaste rader
du är ett på dussinet som spader, byter hammare mot spade och du blir levande begraven
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!