fatnic vs pungnisse, 12 svenska rader
fatnicpungis pungnisse, hahaha vilket jävla namn du harjag krossar dig, du har inget att sätta till försvarbara så du vet, detta är min andra battle på rakenmen jag kommer förnedra dig mer än om du gick nakenen hel dag på stan, men denna diss är snäppet värre än detför jag skriver så jävla grymma dissar, jag är stekhetjag hoppas du kommer med en bra diss tillbakavilket jag tyvärr tvekar på, med dig och din dubbelhakakan ju försöka, så långt kommer det att gå bramen när du postat den, kommer du fatta att det är ja'som äger alla här, det måste du inse, jag är den som regerarnu när jag är klar med dig, ska jag dissa nästa, om det är nån kvar? pungnissedu är inte cool för att du har skrivit två battles, ingen respektdet har iallafall ingen chans mot mig, som snart vunnit nio matcher i streckjag lägger det alltid bra, behöver inte lägga ner tid på nått försvarefter denna batteln kommer du bli mörkrädd, precis som ku klux klantrodde fan att du var bra, jag blev taggad som en igelkottmen jag insåg snabbt att du var sämre än iraks försvarsutskotthaha jag vet att jag lägger det fett, men jag har faktiskt ingen dubbelhakadäremot är min text så tung, att den får hela ditt rum att skakaom jag går naken genom staden får jag bara höra "har du sett på maken"men jag svarar snabbt, "nej jag är singel så du får gärna känna på staken"och om du regerat på denna hemsida hade detta varit sista dygnet du stannaför när du läst min diss kommer du göra som hitler, skjuta dig i pannanförst till 7
vota!