Mighty vs Rumpsaft (Engelska 8 bars)
Forst och framst vill jag bara saga att jag visste inte att han var sa har dalig och jag trodde faktiskt att han kunde engelska (Eftersom han ville battla pa engelska) //Mighty!Rumpsaft: so if you want a rap with me maybe you are a wrong cos i have more guns on the arm than a 2pac song i spit a rap that is hot like fire your rap is a wreck like Kanye in Through the wire i am a best rapper in the world you have not even fucked a girl why you wanna battle a person with a skill? maybe cos you are stupid and want to get kill If you battle with Tjalle you made mistake so now you are sorry like a boy that steal cake Mighty:
hahaha yeah you right I'm sorry, "like a boy that steal cake "?
learn your grammar , before the admins ban ya , for real mate
you are about to be a
bashed fuck , hmm really, am I a
virgin say what? yeah listen to Assmust , folks you fuckin' heard him
I hate to battle people like Assmust, I'd like to keep my dignity
but let's say I didn't respond, he'd call me a fuckin' bitch, you see
I know that you are sick of me , cuz I killed you with my first line
yeah this is so much better than your shit, and still it's my worst one
Regler: Vi kor forst till 5. Inga kompisvotes, det vill saga roster som ges enbart for att man ar kompisar. Har du kompisar som vill rosta pa dig sa far dom sjalvklart gora det, om du tyckte att du va battre. Bortforklaring: Haha jag skiter it, jag kan mkt battre an sahar och jag maste bara saga det. Jag hade inte lust och jag behovde inte skriva battre an sahar. End of discussion! Vill inte battla folk som inte ens kan engelska, men som sagt, hade jag inte svarat hade han bara trott att jag inte vagade (hahahaha)
Mighty får min röst ..överlägsen i denna
---------Reklamplats---------
Nemen ojda, 1 rost direkt. Brukar ju vanligtvis ta ca 1 manad for att fa en rost hehe. Tackar tackar!1-0 Mighty
mitt rapnamn är förresten Tjalle ,inte rumpsaft
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
:/ Vote;Mighty... ehm Tjalle/Rumpsaft... träna engelskan | punches | rim.... nää träna på allt faktist
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vote: Mighty bättre punchen och rumpsaft du sög ;). .. Peace
Hejsan hoppsan
Thanks grabbar. Det gladjer mig. Hopp sa nu ar det 3-0 Mighty da!
tjalle får min röst
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
etna - Haha visst, men varfor? Han var ju knappast battre pa nagot satt, men men!3-1 Mighty
ok verkar bli jämnt det här racet,tack för rösten
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
ahahh mighty får min röst innan ja ens läst klart texterna!
Sleep is the cousin of death
B.N.P - Hehe tackar ;)4-1 Mighty
Mighty får min röst lätt haha
http://soundcloud.com/mikeybeat
Okay nice! Det tackar vi for MiiKe och det avgjorde ocksa. Tack for en god match AssMust!
stryka under varje rim? låter bara krystat ....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hansomknarkar - hehe har sett dina texter sa jag tar inte at mig ;)
Music-Of-Steel P18 hehe okej har sett dina med hehe & det låter fortf krystat hehe, ta åt dig kritik istället HEHEHEHEHEHEHEHE. fjant
hansomknarkar - hahha sa du menar, pa fullaste allvar, att du ar battre an mig?
kör man inte till 7 enligt reglerna?
Mighty, du våldtog han v; Mighty
stryka under varje rim? låter bara krystat .... haha, ja shit vad det "låter krystat"...
Herregud, Lär dig ta kritik... Måste man vara bättre än dig för att få ge dig kritik? Väx up du är trots allt 19 ifal enligt din whoa profil. Men ja du vann denna utan tvekan.
ja tycker också det e nördigt att stryka under rim, men det försämrar ju ändå inte vare sig rimmen ellewr innehållet. ser bara kefft ut. mighty var överlägsen här
vem fan bryr sej om under strykningen? Mighty Mighty Mighty won
Ever since the moment I was born, I've been dying.
Producent
2008-08-30 21:05
mighty var bättre. nazkar är inte så tight på keystyle battles :)
Ingen var direkt bra, palla stryka under de ska väll fatta ändå m8? Mighty du är självklart steget före även fast du behöver en del träning. Vote Mighty.
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
FiskeN - Läs den sista raden. Det kommer upp nytt snart och nej jag tycker inte att det behövs träning!
Kan du gräva? :P Mighty har antagligen redan vunnit(inte läst alla kommentarer) men han var bättre på allting.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
seriöst mighty lär dig att ta kritik, ett antal personer har gett dig kritik och säger att du behöver träna, fan förstå att du behöver träna för att bli bättre
Svant - Don't get me wrong! Men läs min sista rad bara, det är allt jag behöver säga!