I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anekfali vs D-battle aka RemoteControl

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2008-06-18 17:24

Anekfali vs D-battle aka RemoteControl

anenkefali

Blåser rök på dig och dina polare, sen sitter ni där nästan väcka
och du vet att jag är här för att örfila dig till mitten av nästa vecka!
Så hur stor är risken att du torskar? Alla skrattar åt dig som Hasse och Tage
alltså är risken överhängande precis som våran förra statsministers mage!
Är kaxig mot Jack, men dina rader funkar inte alls, precis som bakfyllepiller
och du är en idiot, när du tror att man behöver systemkamera för att ta fyllebilder!
Vem är du din jävla färsking?! Kommer in på whoa och leker tung
men du gör bara bort dig, så snälla du, häng dig för allas vår och din egen skull!

-

D battle aka RemoteControl

din respekt den är liten du är sliten trummor mot ditt öra som hörlurarna pumpas av beaten
min respekt den är stor är ingen bonde som du som suger av kor jag är mäktig som thor
har makten i trakten tjejer med hög klacken rullar nerför backen med bilen me guld lacken
mina grabbar i baracken skrattar å dricker ,pumpar upp dig me rök så din lunga spricker,
du örfilade mig men jag hugg av din hand,cuttade dig å slängde ut dig från sverige land
whoa är trött på dig försöker du skydda jack?battlade mot han med mitt oseriösa snack
du sitter fasst som en häxa på en kvast kvaddade balanses rammla ner väldigt snabbt
du försökkte styra över mig men vart är ratten?du har väckat släcknat nu har jag lättnat!

vote : 8

stockholm city din fjant'