Kirab vs AKOVIC , 8 bars battle swe!
Kirab; mina rader ja lägger ingen på whoa ja känner så ja vinner på mina skills och inte röster från vänner jag bländar folk med min halskedja, mitt bling bling du bländar folk med din fula min din lunargeek att du ens kan med o skriva om din lunarstorm har du en dagbok också du e som en liten flickpojk född i en manskropp men känner dig som en brud hade du endå inte var så ful hade ja gett dig kuk. AKOVIC; Det värkar som du är nybörjare för dina rader sänker mig inte Jag drar uppåt och använder sjätte sinnet Woow, grym du är mannen har du ett bling bling? Ingen bryr sig om ditt lilla shit thing! Är jag en lunargeek? Va det bara nått du kom på eller? För alla bara skrattar när du blir haffad av bengen Haha, jävla bög ska du ge mig kuk? Du måste ju va helt jävla psyckist sjuk! Okej! 7 votes! Inga kompis röster nu! pz up whoa!
-{remne music 2008}-
Thx! ;) 1-0
-{remne music 2008}-
Akovic, han hade mycket bättre rim.
behöver ingen signatur, ni alla vet redan vem jag är.
thx ! 2-0 (sen är det ju lättare att svara också) Så det är ju lite för min fördel också! Nu får tänka på det med och sen lägg lite mer kommentarer och inte bara "han hade bättre rim"
-{remne music 2008}-
upp!
-{remne music 2008}-
v; akovic men tyckte det inte var nått speciellt i denna, men akovic var tydligt bättre iaf ;p
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Aah. jag vet :) Skylle väl på tidsbrist :P haha typ 5-10 min skrev jag men palla bortförklara sig :)
-{remne music 2008}-
AKOVIC 3-0 Kirab
-{remne music 2008}-
Kom igen nu whoa! upp!
-{remne music 2008}-
Akovic helt ärligt dina rader va piss o tidsbrist det va därför det tog 4 dagar innan du svarade då eller ? aja shit same up peps men rösta ärligt fan
Vaddå 4 dagar? Jag är inte en sån som sitter på whoa dygnet runt, jag har ett liv utanför datorvärlden också . Så tagga ner lite nu!
-{remne music 2008}-
MEN UPP WHOA!!
-{remne music 2008}-
v; AKOVIC hahaha Kirab e säker på att han inte kmr få några kompis röster, gissar på att de e för att han inte har några vänner :D näää de va taskigt men bra gjort båda =)
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
oh battlarn där var du klyftig kom tebaka när du levt mer än min fucking hund... orka detta 14 åringar som röstar som kukungar förfan
vote kirab. vinner detta helt överlägset. Akovic var helt enkelt dålig !
walix
4-1 då , tare lugnt kirab, en battle är en battle, vem som helst får rösta och så är det bara :) Kirab du har bra rader och det har inte jag det kan jag erkänna, men folk får rösta hur dom vill så . fizzy bra sagt. Jag bryr mig inte om battlen är dålig, jag kör bara fint när jag flowar och inte när jag battlar på whoa :P
-{remne music 2008}-
haha men din idiot du erkänner underlag vafan... ja jag har bättre rader än dig... ja dina rader suger kuk men det bevisar bara hur jävla fucking ruttet folk röstar på whoa piss p14
AKOVIC, no doubt. Den andra snubben kan inte rimma. V; Akovic
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Men herregud Kirab, du är 18 år och betér dig likadant som "p14" i ditt snack, väx upp för fan och visa att du är 18. 5-1 i alla fall, säg till om du vill ge upp kirab :) Men först till 7 :D
-{remne music 2008}-
Tack Wizdom men jag kunde inte rimma jag heller :P
-{remne music 2008}-
mannen hip-hop är en livstil ingen jävla trend du e en liten fjant som föddes med guldsked i röven snacka inte om hur fan jag ska bete mig fitta
Nä, men du visar verkligen vilken mogen kille du är shit!
-{remne music 2008}-
Båda var riktigt dåliga, pinsamt. Men Kirab vann. "bling bling / shit thing" rim på svenska, kan det bli mer nödrim? nej, öva och öva och öva och öva...
Ch1ll; öva? :D haha den va dålig, jag kör ej serriöst på whoa
-{remne music 2008}-
AKOVIC P17 okej my bad. fortsätt skriva skitdissar.
Kirab, jag säger att du sög för att du säger urkorkade saker som ''lunargrek'', har du inga belägg för att säga det, såsom om du skulle veta för ett faktum att han hänger på lunar så skulle den väl funka, annars så är väl den dissen ganska kass och på gränsen till värdelös? Och dina rim är ju förfan pinsamma, ditt topp rim var väl känner // vänner, kan tänka mej hur det drog i smilbanden på dej när du kom på det... Klaga fan inte på min ålder när du beter dej minst en biljon gånger töntigare än jag beter mej AKOVIC var bättre än dej, inse faktum och fitta dej inte mot han bara för att han spöar skiten ur dej enligt en majoritet här.
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
haha battlarn din lilla pajjas läs hans profil där har du en lunargeek din lilla skitunge du ska inte tala du förstår inte ens texterna när du hör på dina americanska "idoler" skitunge.
Ehh nej? Står ingenstans i hans profil om lunar... Och nu är vi där igen - du tar saker ur tomma luften som om jag hade haft amerikanska idoler, vad i helvete vet du om det? Att ta saker för givet gång på gång får dej att verka än mer (om möjligt) korkad än du uppenbarligen är...
abri kirab vrf ljuger du :S?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Guys, det stod ngt om lunarstorm på hans profil innan vill jag minnas. Han tog väll bort det när kirab skrev en diss om det... Så chilla lite med anklagelserna...
Asså! Om ni ska tjaffsa ta det på en battle istället, här är jag inte ute efter tjaffs, här vill jag veta vad folk tycker om MIG o Kirab! Så tjaffsa för helvete inte, och vota istället för fan!
-{remne music 2008}-
Ja Ch1ll det stämmer, det stod "om du ska pressentera dig själv så ta det på www.lunarstorm.se eller www.playahead.com" Men är jag lunargeek för det?:S
-{remne music 2008}-
Nej, men det är anledningen till att han skrev det, dvs det var inte helt taget ur luften.
Så du menar alltså bara för jag nämner lunarstorm är jag en lunargeek? I så fall är vi alla det? :S
-{remne music 2008}-
Men vad är det du inte förstår, NEJ det tycker jag inte. Men jag sa att det var antagligen därifrån han hade fått det.
Ja men hur kan han ta det som att jag är lunargeek? det är ju det inte jag fattar, jag fattar ju va du menar så jävla trög är jag ju inte (bara lite) haha, nä men inte fan vet jag. :P
-{remne music 2008}-
Akovic, bättre helt klart.
InAktiv. Finns här ibland.
okej tack 6-1
-{remne music 2008}-
''Asså! Om ni ska tjaffsa ta det på en battle istället,'' Visst, Battlarn bangar aldrig ;) Säg till om du vill, Kirab.
Varför skulle man banga för en battle? :P haha
-{remne music 2008}-
haha skämta bara, gillar att säga så ;) men han kanske gör det? ;)
AKOVIC.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Bammbammm; va snackar du om? niickees; Tack :) 7-1 Tack för en god match :) Om du vill köra igen så säg bara till :)
-{remne music 2008}-
ehh misstag asså ja e bammbammm, eller, min polare e bammbammm hade glömt logga ut från hans när ja skrev :P
OKej battlarn. Lamarcus: Denna battle är avslutad, men tack ändå :)
-{remne music 2008}-
kirab du rimmar inte ens :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, men fatta att denna battlen är över!
-{remne music 2008}-