|
|
|
|
|
Dissa varandra med temat Jul
Okej, då kör vi.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
du är jul o bor i ett skjul guuuh va kuul
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
|
|
|
Du får inga julklappar, din önskan blev indragen enda du får inslaget är ansiktet som jag märker som Chris Garver
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
|
|
|
komigen folk :) här kan man väl få ihop lite roliga texter?
|
|
|
sneee, han får i julklapp, en påse kol // för de är det enda som han tål // han kanske även får en liten knapp nål // haha, denna chypern kallar jag LÅÅÅÅÅL!! //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Droppa en text själv för att visa om du vill ha enstaka rader eller 8bars med seriös julinlevelse.
-Say hello to my little friend! Tony Montana
|
|
|
Tomten han kommer snart hem till sneee men vad får han då se? snee har porr på tv´en och kebbeh har varit förbannat elak och stygg Jag tror inte på tomten sa han bakom pappas rygg så dom kan bara drömma om att få några klappar i år ett litet paket med en kål bit dom får men johansson han dampar låss och på granen han slår och så har vi söta lilla toddddd med en jävla massa D han sitter i sängen och skriver önskelistan och ber snälla snälla tomten ge mig en barbie med mössa du har varit elak Du sköt fågeln roger med bössan
alla barn alla barn alla CP barn håll nu käft å kolla på vår fina gran med ljus och några polka grisar lyssna på isen han gör nya mun fisar stygga barn stygga barn stygga CP barn du får kål du får kål men du är väll van
och nu till andra versen man ser på tomten som pimplar i sig bärsen för han orkar inte lyssna på barnens jävla tjat han vill ha kebbeh på ett snyggt silver fat alla ställer sig vid fönstret och kollar ut tomten knullar din mamma hon fick ett skjut snee han stönar och brölar Det gick juh till slut nu ska jag avsluta med några fina små ord sköt dig på jul annars får du inte något från vårt bort
Tack för mig ^^
Atlantics Staden Har Återuppstått
|
|
|
Först och främst, så ÄR jag först och främst, battla mig och få en julklapp i form av en tröstpresent johansson2008, det är lungt om jag glömmer fittan för jag hittar namnet högst upp på atlantics önskelista! (bögjävel) Och om du dissar, vet båda två att jag kommer vinna .... jag skulle "klappa" till dig som tomtenissar! Ni keffa jävlar får mig att skjuta vilt, men visst ni höll er till topic, ni skrev med julklappsrim!
Ni två är sämst, och bör likt bergslättring sluta på topp för dom som rimmar "ord" på "bort" kan suga min snopp...
Bara flumskriver lite såhär mitt i natten... godnatt...
|
|
|
Tomten dansar inte, han är våldtäksman/ Men du får en "klapp" på arslet så han är väl omtänksam/ Sommar nu, men julen är snart här/ I år ska ja skjuta tomten med mitt soft-airgun gevär/ Jag står och gömmer mig i mitt krigsfort/ Väntar på tomten, börjar bli ganska pist-off/ Jag rycker av tomtens skägg så jag blir en legend som hitchcook/ ch1ll blir så rädd så han går och gömmer sig som slipknot/ Så nu var denna cyper slut, Från oss alla till er alla en riktigt god jul/
haha kul att skriva lite på fyllan, nu ska ja sova.. gonatt
|
|
|
Ingen kan stoppa han när han bara rullar fram // rullar på ett sätt som just han bara kan // han är far över alla barn, räkna jag med att du förstod // vad trippar han på? hur fan hinner han med alla jävlar på denna runda jord? // 12 vekor kvar till till han vaknar upp från sin lur // Till dess får jag önska er alla EN RIKTIGT GOD JUL //
Saaaraaa!!
|
|
|
Då det är jul kommer du få en present\\ du kommer att få 2 cent\\ du sjunger massa salmer till lilla jesus\\ medans du sitter och äter din stora snorkus\\
haha ^^
|
|
|
Bonden, du kommer inte få julklappar med dom orden och du kommer inte heller få nån julmat på bordet för jag tog den, för du förtjänar inte prinskorv o köttbullar för det är du som är julltomten, tjock & du bara rullar inga fulla muggar, inga fulla glas för det kommer inte bli julafton i din stad
Åååh, haha, nä usch, aja får vara så.
/remne
-{remne music 2008}-
|
|
|
Men Akovic vad har du för namn\\ du kan väl sluta med ditt spamm\\ det är nog du som rullar fram som en stor fet köttbulle\\ då man ser dig tror man att de är en rullande kulle\\ tomten ger dig som paket till en jätte\\ så han skulle bli mätt din stora kotlett\\
orkar inte skriva mer.
|
|
|
Bonden, namnet passar dig prima// en fet bak under läppen, usch fyfan att se dig flina// du pratar om köttbullar och rullande kullar// får man fråga vad din mamma har lagt i dina bullar// nödrim, javisst, mer än gärna// du är killen som blir förväxlad med en brudtärna// buhähä, sadface, nu blir det blaze// fuck you mannen, jag är mad ace// jag har länge suttit här, i väntan på min mustasch// men hellre här i en stol än ihopknycklad i ett kvavt bagage// ta fram det du har för snart är jultomten här// droppa din puffra för jag kommer med gevär// delar ut alla julklappar under glada lycko skrik// har med mig en daimstrut till dig för jag är fett rik// så sitt inte där och gråt// anledning till att du inte är med dom andra barnen är att dom gör dig kåt// det vet dom nu, men det hjälper inte med ett förlåt// du kommer aldrig vara som dom andra// det finns ingen annan än dig som du kan klandra// det var du som valde redtube före polarna// det var du som hörde till dom utstötta golarna// 50cent är fanimej mer gangster än dig// han sitter iaf inte bänkad varje kväll framför farbror frej//
Det sämsta jag någonsin gjort, om jag ska vara ärlig. Haha..
|
|
|
Sill och dill, ingen snö till jul som i one three hill!
fett nöjd med mitt bidrag satt nån timma men när nöjd!1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jag är precis som ditt namn ett under Kan inte battla alls jag är fett flum men... Ska ta mej in på temat jul och det blir genast kul När du ser mej med din senaste fru Sitter på julbordet hoppar och gungar Allt du ser är massa snoppar och pungar In och ut från din frus alla hål Plockar lite godis från din guds lilla skål jah, vi kan kalla det för julgodis Tänker tillbaka detta var sjukt roligt
Sitter i skolan... flum session dot kom xD
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
|
|
|
Tomten knackar på o skriker HOHO, kevz loggar in och lägger ett najs flow, när tomten kommer får ni några brö bitar, vet ni vad jag vill ha ?nej jag vill ha sika, jag vet att han inte får någon till jul, därför skriver han på denna tråd vi sätter oss vid matbordet och halsar, skål!
hahaha
|
|
|
haha sämst
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
|
|
|
vare bara jag som såg tasken på tomtefar när han tog tomtemor, på ett silverfat daskade sika med tasken i facet kevz blev avundsjuk, för han fick bara kol istället käften era lyshuvuden, ni liknar fan rudolf ni är kukslukande, o ni är en fet "turn off" pallar inte snacket om snubben i pyjamas bonden tog sig ut o skapa jul på bahamas
tack o hej hälsa tomtemors håriga mutta från mig!
Sleep is the cousin of death
|
|
|
B.N.B ringer hela sin kompislista med tomtenissar, för att våldta en tonårsflicka...som har hockeyfrilla. Han smyger efter på en promenad, trycker ner henne på en trottoar, kör in sin snopp analt, och om ett tag, märker han att han har våldtagit tomtefar.
GJ.
Beat the odds like an abusive freak show owner
|
|
|
B.N.B stinker som löken// så får jag låv?// så får jag låv?// att dissa hela högen//
tack för mig// tack å hej!// leverpastej// by the way// fan va den här tråden var gay...//
|
|
|
DavidN
jag säger tack å hej, nästa gay // eller får ja fråga? du kanske va tjej ?// ahh du är så sämst, låv stavas lov // du är inte bra, så å sov //
då kommer tomten snabbare, de är väll han som du väntar på ?// har du tur så får du en kol bit, ber du till gud, kanske du får två // men skinka & prins korv, biire inget på ditt bord // Jag rockar allt & alla, som king LORD!! //
gaah, flum & oseriöst. damp. orkar inte anstränga mig! PZ.
|
|
|
nu är det jul här i vårt hus, jag skjuter tomten och släcker alla ljus/ letar mig fram bland stolar och bord för jag är inte färdig med alla mina mord/ sticker pappa med julklappssprättarn så han förblöder, gör ungefär detsamma med mina fyra bröder, syrran tar jag sist för hon är så het, tänkte spetsa henne på granen i takt med pulserande kuksekret/jag är varm och stram i mitt unga skinn, tar tag i morfars rynkiga kind sticker in skinkgaffeln i ögat och gör honom blind/ lilla mormor är den sista slänger självklart ner den döende i en nysnickrad kista, hör hur hon flämtar och kämpar för att komma ut, sätter mig på lådan o skriker DU KAN SUGA KUK!
påtryck av intryck, jag känner ett svagt surr i bakhuvudet, konstaterar att det kommer att försvinna med jordens undergång
|
|
|
Släpper mina julklappar, drar tomten i skägget CH1LL'a ropar jag snabbt när den jäveln fick fläskläpp - Jag vill ha stora kläder som faller av kroppen skriker baggy bögen från stroppholmen Men fick ögat inlindat i bandage lika snabbt för jag kastar pinnar lika lätt som qnivqast! Vafan är det här? p14, flicka två noll åtta sa det förr- bitches är inte välkomna! Åh vem fan är Kebbeh, skriv i din tråd ditt jävla CP du ville bara ha inspiration till att tomten lever!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
jag dissar alla här som tror på tomten, men DMAt, sover o sover o drömmer i sömnen, dmat du dissar typ alla på den hära tråden, jag kommer som jätten o du som lilla fågeln, kommer in o lägger ett par rim, bli inte lessen nu, men tomten finns bara på film!,
|
|
|
Jag såg KevZ08 kyssa tomten på tomten intill mitt hus tro det eller ej, det var gnistor likt ett tomtebloss ljus Ska inte gå till bög-attack, förmedlar bara sanningen kevz08 bar högklack när han svalde gamlingen Fy fan, hela situationen var så fucked up tomten fortsatte facefucka han även om fallosen var slapp så klipp, klapp, så var sagan slut KevZ08 får bara hårda paket, God Jul.
|
|
|
stajls texter är intressanta som en paneldebatt/ din hjärna spelar dig ett spratt och du verkar inte fatta att/ nova lägger rader som kan tillföra ett skratt/ medans din talang är som en dålig julklapp som blir pantsatt/ snart kommer julen och stajl du är 20 år/ väntar under granen för att se vad du får/ ett paket med en påse som är fylld med massa könshår/ du läser på etiketten " med hälsning från din scoutkår"/ julafton är kommen och du firar med familjen/ mamma frågar stajl ska vi ha choklad eller vaniljen/ men han tänker inte svara, han ser sig som en maffiaboss/ sitter med kavaj dricker mjölk och röker tomtebloss/ nova firar julen som en man med både stil och klass/ röker massa brass och tror att hans hartass är en isglass/
vi är överallt!
|
|
|
Kevz och Stajl, ni är inget annat än ett par dumma ungar bitches som gillar att stå och pussar varandra under en mistel! fängsla mig... men se hur jag kommer loss och kväver stajl med hans tomtebloss och skickar ut honom ur whoa... precis som export... Kevz dumpa dig... tyvärr men det är lika bra du kommer över den korta bögen... och lära dig rappa på svenska och svälja tomtegröten (din danska jävel!)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|
|
|
Jul de fan ignet kul tomten gav min ingen present brukar tugga chad me 50 cent tomten e gangsta han har häng såg han skita utanför en sim bassäng tjuvar hans 32 tums TV tittar på sjuk japansk anime så låt oss se tomten e pedofil han baxa min bil han har inget stil dem säger jag kan inte rappa för jag e snö vit tomten han luktar skit brukar röka weed droppar av min seed i tomte morsh fitta skitzo lill titta kan inte hitta tappa en femma sprang hemma tog ett blås anchos fjärkontroll till playstaion ETT tomten runka FETT nämen har ni sett kom fucking 2 spermier stärjer läreije rygg närgier har bilogi prov måste plugga fasten jag brukar tugga utanför t bana ringer min guzz lana ger henne i hennes anal LANANAL hajjar ni haaa haaaaaa
vet inte vad jag skriver tog bara ord som rimma hahaha
|
|
|
jag kommer in som tomterfar, lägger några feta bars, langar nåra mickar till talangfullaste barn, du får dra du är inte bra får bara gröt i din anal, din lilla fula valnöt, jag knäcker dig totalt
Onemind
|
|
|
Ni är inga rappers, ni är bara fake// Precis som en jultomte utan skägg// Julafton är den 24 december// Det ni får i julklapp är kapare som 11 september!// Så nu är du slaktad & jag är slaktaren// Du ligger nu på bordet med ett äpple i käften// Kommer tillbaka till temat halloween// Men just nu allihopa, Smakligmåltid ;>//
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
|
|
|
hoe hoe hoe , jag delar ut klappar, på käften nni blir röda som tomten om ni inte backar, Ni skriver upp mjuka saker i era önskelister, jag har fullt upp att sudda ut mina prickar i registret, ni skriver lite julrim, jag fyller hela blocken, baxar eran fruga och tar med dom i rocken,
054 - KARLSTAD <3
|
|
|
haha oseriös :D jajaa
054 - KARLSTAD <3
|
|
|
det är jul igen... men fuck vem bryr sig mean// du skriver i din önskelista, är glad. Men fuck den åker direkt in i kistan
säämst:P
|
|
|
Sharingan, din text va inte särskilt kul, så nu ska ja dissa dej med temat jul Så passa dej noga, snart kmr tomtefar, hans kuk e hård som mina knogar, och han snart din oskuld tar Han kmr att krypa in i ditt hus, trots att han e stor, e han tyst som en mus. Du reagerar på att din lampa blev släckt, o lika snart på att din röv kmr bli spräckt. Du grinar o ber, men du har vart stygg, tomten han ler, du kmr aldrig mer vara trygg. Så synd att den enda klapp du får, den är på din skinka, så va nu snäll, säg hej då o börja vinka. Till lilla tomten, o lova att va snäll, annars kmr det här att hända dej, varenda liten kväll. Men låssas va glad, och dölj dina sår, Ja önskar en god jul och ett gott nytt år..
hahahahahaha suuuck..
|
|
|
tomten kommer in kör en joint i din käft// lyssna på tomten han har alltid rätt// han ger inga klappar till dig för att du är för keff// S.T en sjuk turk// eller en kuklurk// i julklapp från mig till dig kan du få min gamla sprutburk// alltså en burk som jag har sprutat i// jag bara lust att säga att du är liten tomtenisse utav skit// knullar dig i röven med din julgran hårt som fan// tomten är din sexdröm alla vet att du är kåt på han// orkar inte lägga mer tid på denna nisse// jag har dissat, jag är hittils den siste// jag smackar upp ditt ansikte med min jul ister//
säger som S.T ''hahahahaha suuuck '', orka dettta -.-
|
|
|
JagarO lär dig lägga jämnlånga bars // Gå och lägg dig för tomten kommer snart // Fan du e gangster slänger in joint i dina rader // Men jointen är fylld med olika choklad smaker // Jag baxar tomtens släder och kör över dig med den// Pull your pants up wigga and learn to go straight // Nu är jag klar puss och ha det bra // En kram till JagarO piss ut nu äre sluta ja //
Jag säger bara en sak nyvakenxD
Duvetputtäh
|
|
|
oh fo shoe, jag har... no control/ jag har tomtar på loftet, och när jag kommer hem till dig pekar jag på din tjej och gormar HO(e) HO(e) HO(e)
hehe... din brud får kuk i baken under julmiddagen ni klär med kulor... chaos hänger en strut i granen min brud blir galen för gamla saker/ (horbarnet) ... som att jag verkligen ÄR tomten... för jag är far till alla barnen (bokstavligt) dina texter är överflödiga som strippor på horhus så jag kör över dig, och önskar dig en riktigt god (h)jul
peyce
|
|
|
|
|
|
Goda hjul, goda hjul, gjorde av nötter i ringar bättre skit än detta, tror fan julbällrorna klingar så skringra er, skringra! innan ni vet vad hör ni min sylvassa klinga i luften, när ni ligger bakbundna i bilskruffen för så stora är ni, eller snarare små stryper er min snare som finns på mitt beat se o lär, se hit och droppa eran egna snöslask-skit spårar ur, bara flippar jag och tomten flyger på höga julklapps-trippar han har slocknat sen way back & jag meckar med blunten kittar den med bling, yes, fuckin' runt den tomtenissorna roppar ching ching & tar den i munnen shit, "ät inte gul snö" borde snarare vara "ät inte grön snö" för jag rökte precis en hel grön snögubbe och höll fan på att dö fuck rimschema, kör nödrim medans ni liknar thomas deleva drunkandes .. för han bara kan hundsim Hundra dissar kommer komma riktade mot mig bara för jag inte har skills som kammel så är jag alltså inte okej? fuck that shiet, i go on and on i never stop, like the overhead don carleon haha, fuckar ur, spårar ur spåret i suck on this rapshit but my GF slickar på låret och får det, det hon vill ha hård julklapp, its all good, som det ska va.
|
|
|
kalla det fritids, för det saknas klass här stajl P20, by the way, blunts uttalas blAnts dumbass ni blir utskrattade/ för det enda jobb ni nånsin fått är att klä ut er till älvor på julmarknader
|
|
|
Skiter i spriten, jag gör fan flaskbomber och jag skiter i julafton, för jag ÄR haschtomten! Så efter Kalle Anka försvinner tomten bort med hjälp av ett par hemrullade "tomtebloss"! Och bland andra smögare kallas jag sjukt smart när jag tajmar skiten så jag kan muncha på julmat! Det är sjukt och kasst att det är så jävla svårt att fatta att jag vill ha något mjukt och svart, inte hårda klappar!
Nu blev visst dissfragmenten visst väldigt få, men jag gratulerar gärna Johansson - som sämst i tråden!
|
|
|
aneknefali lätt den fetaste texten hittills!
och jag skiter i julafton, för jag ÄR haschtomten! hahaha
med hjälp av ett par hemrullade "tomtebloss"! HAHAHAHA
|
|
|
Sjuk skit från Anenkefali, överväger.. Hm, nae han är fan bäst i tråden :)
Skiter i spriten, jag gör fan flaskbomber och jag skiter i julafton, för jag ÄR haschtomten! Så efter Kalle Anka försvinner tomten bort med hjälp av ett par hemrullade "tomtebloss"!
sjuka rader från en sjuk man ;)
|
|
|
its twelve o´clock so i have to run / put on the red suit and a box full with crack and guns / and anybody would say shit i would stabb em up / this is a bandit saint nico / with a bad habit to rape sickos / fake toys i slay to save nickels / im to old for this not even the elves sucks the grey jingles / they just stay at the same place and dingles / coca cola was lying they said that the commercial is gonna be dope /they said that you could se when i did coke and when i was on it / when i was sitter on the sofa smokin cronic / ate shrooms start laughing and joking til i went telescopic / hoehoehoe i said with the booz in my left hand i was all sick / merry x-mas motherfuckers i hope you vomit
...misstake
|
|
|
jag är snefull på jul-öl// Och jag utfärdar varning! barn ät inte gul snö//
Jag hör tomtejäveln i skorsten jävlar va de brakar// Så vilken tid passar bäst om inte nu så nu tänder vi brasan//
Jag slog aldrig in några klappar ger inte presenter till särbarn// Istället sparar jag krafterna till å slå in käften på svärfar//
Jag hatar julen å alla tomtenissar// Så jag skickar en handgranat inlindad i min önskelista//
http://www.myspace.com/metra186
http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
|
|
|
Enterdeman! - Men kalla mig för Santa Claus När jag ger dig en klapp bokstavligt, ditt jävla as! Du kan höra Enterdeman banka på fönstret "Har ni varit snälla i år?" samtidigt som jag sparkas i luften Och ungen Metra186, livrädd men tapper- räcker upp handen, och snuddas av en knivspets mot halsen! "Skärp dig, ni ska vara jävligt dumma, ungjävlar annars ska ni få era satans actiongubbar uppätna!"
Dra åt helvete!
|
|
|
Entertainment utan nån underhållning eller komik nåt roligt, alla dina klappar e fastslagna med spik du har varit en stygg pojke nu är det dags att betala tomten delar ut det som du förtjänar till vardags först utryckning av naglar sen käkas din kalenderchoklad hörs ett enda pip introduceras familjens gran och din anal sen så kommer det bara blir mjuka klappar ett bra tag samtidigt som du blir övervakad av renar med kamoflage så det är bäst du byter still och ställer ut gröt på verandan innan det blir tomtetortyr så du tappar andan o bryter samman
|
|
|
Nu är det jul igen, och alla barnen ska få klappar tomten kommer, snubblar över paztazor och han blir handikappad
Mixtape kommer snart. www.soundcloud.com/ericlundin
|
|
|
Entertainment kniv mot halsen är nått jag föredrar// istället för att vara dig, ett sinnessvagt cp barn som svalde en handgranat för att veta hur det känns att vara explosivt bra som jag//
Och vadå ger mig en klapp bokstavligt, ja menar tack för julklappen// Medans jag deremot "bokstavligt" slår in dina tänder så dom fastnar i nacken//
Och jag bara skojja du borde äta gul snö// pga det behöver inte vara kiss det kan vara jul öl//
Haha, jag skrattar å dansar runt granen// För din julafton är en verklig version av tomten är far till alla barnen//
Nej fan nu lägger jag av// för utan nånsomhelst insperation så vann jag idag//
Peace!
http://www.myspace.com/metra186
http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
|
|
|
Muslim som jag e, efter ramadan redan fått min julklapp min gåva till er som på pingis i mellanstadiet får ni straff, en hård handklapp
musique
|