Är inte själv kung på keystyle, men tänkte ge lite kritik. Inget hat, bara ärlighet ___ TCM Bekämpar D-Battle med Vokalistiskt DDT flow some loka, diss visst vi vet det Mer krystat än nyfödda barn och att skrika halleluja på en begravning.... Och personligen tycker jag inte att rimmet blev snyggt heller. Vad står D't egentligen för? Deficit? Defekt? Degressiv? Definitivt Dum Dristig Deficit/Dristig rimmar riktigt illa. Det är ett långsökt vokalrim. Dock lite halvfinurligt att du kör D hela vägen. Men de kunde gjorts bättre. Som ställer upp i en battle mot mig som en delinkvent Vad som hänt är att en fjant på tretton ville förlora Gillar inte rimschemat här, delinkvent/vad som hänt rimmar och det gör ville förlora/dille fullbordad också. Men det känns obekvämt och framtvingat. Allmänt oskönt utan sting, mening eller finurlighetDille fullbordad? Detta blev aldrig ngn battle Varför? Gör som harry P, ta på dig osynlighets mantel! Battle/mantel funkar som rim, men ge lite mer förklaring till varför han ska ta på sig manteln så skulle raden bli mycket fetare. _____D battle du funderar vad d't står för du har för mkt fritid.. julen 2009 ska jag önska dig lite tidsfördriv..till ditt usla liv Tycker detta är battlens bästa rad, för den har rim och en poäng, samt att den svarar på TCMs text. du knapprar på tangenterna och spelar satans betjänt i helvetet borde du va svart men är vit använd brunkräm! Lite halvdan rad, rimmet är klent men ett rim, och poängen serveras kall. du är vit för du är kall som isen som förvaras i frysen. jag är så het så jag bränner elden å elden var du. Dåligt rim, lite smårolig rad om elden. jag tillhör hiphop du tillhör barnmusiks kultur ska jag göra som harry p? nä inte jag.. men gör d du! För enkelt svar på Harryraden, men likväl en okey rad. ___ Tyckte ingen av er va jättebra, men enligt min kritik så väger D-battle över lite och får min röst. Vote: D-battle
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"