Ängeln (Ollie_gbg) vs c-Chaos 2x8 bars Ängelnjag kommer in i battlen och droppar det sjukt nice//tills jag vinner hela skiten och du suger min kuk yao//jag droppar alltid skittight och vinner denna keystyle//för battlar du mot ängeln låter dina rader pinsamt//när du tror att du ska vinna... har du roligt då?//hur ska du kunna dissa mig? du diggar fan marcoolio//snacka om att vara hiphop då, och du kallas loco-chaos//det ända kaoset är när din pattar gungar som i baywatch//c-Chaosfirst out... du är inte hård.. och visst, jag kanskediggar marcoolio, men han är DIN idol, hahajag är skämtsam... ängeln? du suger mer än en tvättsvampoch var så mobbad i gbg att du var tvungen att flytta till jämtlandsnackar om änglar? du undrar hur jag understår mig, att brytadina vingar för att sedan ta din gloria och dunka den i huvvet på digjag retar min mage/ om jag fortsätter att battla digför jag kommer att äta dig... men just nu ska jag fortsättaleka med matenÄngelnförst av allt så är du äcklig och ensam//måste fråga hur fan du kan rimma tvättsvamp på jämtland//raderna du skriver får bara småbarn att skratta//du snackar om att äta mig, fattar inte hur du vågar att battla//för jag är över ditt huvud även om du bryter mina vingar//det blir väl jobbigt att förlora nu, när du har skrytit om att vinna//ge upp denna battle du har ingen chans mot ängeln, förstå det//när jag är klar med detta ligger chaos i sängen och gråter//c-Chaosok, du är kassats i världen/ visst, min text får bara småbarn att garva? därför du läser den och skrattar ihjäl digdu blir fuckad i rond ett... men fick mersmak, kräver mer kukoch tror att du är "bootylicious" bara för att du har bred bakdu läser min text, och har mage att klaga på rimtekniken/ när jag är den enda av oss 2 som kan skryta med sina vinstmeriterdet är DU som borde träna på rimmen/ och fast att du inte kan svara rätt på 1+1 tror så du att du kan räkna med vinstenoch du... din barbara kan du nu sluta räkna som flickvän(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-09-15 01:24:46)