Limp vs Din lyricist [10 rader svenska] (Oberoende) Limp:jag börjar battlen och droppar första radenjag sänker dig utan att du äns sänker gardenom du tror du kommer vinna så måste det va en synvillaför ja tar kol på dig som om jag ska grillajag viker dig som ett kuvär o skickar dig till nordpolendär tomten andvänder dig istället för toalettstolendet ser mörkt ut för dig som om du hade dubbla solbrillorjag gillar brudar medans du sitter o snaskar bananer som gorilloro jag slår snurr på skiten som en duktigt gymnastkalla dig aldrig bra för du är raka motsatsenhur du än svarar har jag ändå tagit hem det här i avsparkenDin Lyricist:jag gör gitarrsträngar av dina stämband sen får du vistas hemma och skriva ensamför inte den dumaste brud går hem med digså det enda du lägger vantarna på är element!Hela hans gäng tänkte bli plånbokstjuvar,men misslyckades då alla var klädda i rånarluva!Haha, det är fan bara jag som fattar detAtt det är bäst du tar o drar som snattareeller så sticker du som klistermärkenför nu skiter jag i det här och tar vinsten med mig.
daggen får min röst, din lyricist dina rader var lite för barnsliga eller simpla för min smak men keep it up