|
|
|
|
|
Cypher! Dissa med temat superhjältar!
Läs överskriften! O kör hårt
dissa varandra i tråden med temat hjälte o ni är som batman utan hans överlevnadsbälte ända sättet att stoppa mig nu är kryptonit o jag slår sönder all metall inklusive er betongskit ni kan försöka men jag går inte sönder som hulkens pantalonger o ni kan inte tänka outside the box för ni ligger i kartonger o jag är ashet som The Human Torch medans ni ligger o blir bländade av era pumashorts Gröna lyktan lyser grönt för att han bränner plast o jag är bäst på whoa för att jag tänker slugast
nu är det din tur!
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
du är inte THT ... du tolkar det fel det ska stå THC inge fel på de... men du är tung som att rimma tre ... på tre! jag är fet o de, och är den enda av er som vart med på TV3 och så är jag han som äter din hjärna: MED EN SKED! jag är som omvänd Robin Hood... fast under en segersvit... egoistisk jävel som dödar folk som det vore medeltid så hämta superman, jag skiter kryptonit ur mitt mickbås... medans dina rim kan man plugga in... som fitthål!
skrev på 2min så gnäll inte era jävla fittor... ni vet att jag kan bättre... så alla motherfuckers som har nåt att tillägga... bara håll käften! för ni är oftast fan så mycket sämre än det jag freestylar när jag ligger i koma med en tjackspruta i pannan! :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|
|
|
haha skönt tilläg i slutet ;) fan inte dåligt skrivet på 2 minuter
|
|
|
Ni stolpskott till hjältar är fattigare än cypern är för ni är bara tuffa över nätet som Spiderman Och allt Gröna lyktan åstakommer är panikljud när jag pressat in den fula jäveln i ett trafikljus Gillar ni inte raderna ikväll så klaga eller gnäll, men Ska jag prata om hjältar, borde jag prata om mig själv....? Spara på kraft, er kyptonit kan inte skada mig alls Fuck stålmannen, enda nackdelen jag har är min hals Jag är superbra och super bra, som Hancock medans du HAR en hangcock.... HAHAHAHAHA ____________________________________________
fast writing. och slutet är endas avsett för att vara fult och ironiskt, för er som inte kan räkna ut det själva. :)
"frihet magrar som magar när den hårda skolan ringer in man blir vad man äter säger dom.. så hungriga är ingenting?" - Grioa
|
|
|
limp är en nolla, han skrattar jämt åt sina kassa skämt Human Torch? Grabben, du är för dum för att fatta eld! När någon skriker "Visa pattarna" med sin galna röst tror du att han syftar på ett par smarta bröst! Du är superdum, och tror du är cool när du är kallsvettig och du är inte alls mäktig, medan jag är allsmäktig! Fan Ch1ll, nu blir det nog snart alla mot dig för det är solklart att den här tråden handlar om mig...
|
|
|
Jag ch1ll och Anenkefali - whoas nya tre musketörer så försöker du bråka med oss får du värjan upp i röven vi är quack pack - fast större, smartare och snyggare och hulken - fast vi är smalare och grymmare fuck jokern och batman, fuck superman och lex luthor för precis som usama bin ladin står ch1ll med sex frugor ;D borde skriva två till.. men whoas dator pallar inte informationen och om whoa vore en operationssal... så har vi tre minst komplikationer! :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|
|
|
Du är inte Stålmannen, du är en nolla som Clark Kent Du är mer som fluortanten, och tror att du är askänd Anenkefali passar som Jokern, för han är lika ful och lika tråkig Ch1ll är så förutsägbar, jag kan läsa dig som Matt Parkman Ingen av er är tunga... Bara för att ni är Cartman Spränger igenom hela cyphern, kalla mig Al-Qaida Och skär upp era huvuden på samma sätt som han, eh.. Sylar
fast written, tycker inte den vart bra alls >.<
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
|
|
|
är du Al-Qaida - är jag bergsprängare och om du kan använda din mun - är det bäst o stänga den liknelser om Clark Kent är som George bush och IQ... d.v.s gå på catwalk fast du är småfull och skitful jag skriver inte på papper utan på min superkänsla medans du misslyckas med temat om superhjältar.. och i mörkret, är enda gången som jag kommer fram... bara för att döda nollor - precis som poltergeist!
|
|
|
Niickees, "No one loves jew", för att du är Kyle och när du fått superstryk står jag kvar med ett smile! Till och med du erkände att alla dina rader var kassa Stålmannen och Clark Kent?........Är inte det samma? Stick grabben, du har fan inget här att hämta och visst jag är väl Jokern...tror du att jag skämtar?! Du gråter fast jag inte ens hunnit visa vad jokern kan om du var mörkrädd som liten så är jag ditt återfall! Din jävla nolla, du är ingenting, var jag otydlig? "What you see is what you get"...och du är osynlig!
|
|
|
Du raggar över nätet som vår käre spindelman ...Fast det är på din killpolare så jag kallar er Kling & Klang .. Jing & Jang, Jag trycker ner vita & svarta.. Skillad som Mozart men även skitgrym på rappa Säger Som ch1ll, tråden borde handla om mig För jag är så rå att man ser Batman som snäll. Jag & Beskeen vi är kända för att vara känslokalla Då vi får folk som Jokern att få självmordstankar Så nu ska jag tagga med min kulspetspenna Så var nu glada när ni fått träffa Jack & Besk.. Två riktigt, onda, idiotiska, mongolida SUPerHJäLtAr! Freestyle, skitkass, era dvärgfittor Du är så kass att jag kallar dig kass
be the change
|
|
|
Mina texter har vänner för folk "känner" mina rim och hela cyphern borde kallas de tre vännerna.. och limp Vi superhjältar super hjältar under bordet och niickees text är helt åt skogen som djungelboken Men visst snubben har lärt sig att läsa, good for you, nästa steg är att lära sig battla......... Så du kan läsa mig? - visst, det krävs inte mkt IQ att fatta det "fuck off" som står skrivet i pannan, på mig när du smilar och kommer hit för att snacka! Och Jackvegas är så tråkig att man somnar, inte blir det bättre när han baitar som en pappergojja Fred ut.
"frihet magrar som magar när den hårda skolan ringer in man blir vad man äter säger dom.. så hungriga är ingenting?" - Grioa
|
|
|
JackVegas, jag måste kalla dig bakom, faktiskt för att baita från Ch1ll... var sådär lagom taktiskt? Du får lite tips, trots att du är världens största fån det är inte smart att baita alls, det är mitt första råd Och om du nu ska baita så får du ett andra råd lägg inte upp det du har baitat i SAMMA TRÅD!* Superbra supertext, din superhjältiga superkille du hade varit superbra i sängen om bara kuken ville * -
|
|
|
Haha, ni är så sjuka i huvudet, att ni säger att jag bajtar Ch1ll när det är bajtat från så mycket längre tillbaka! Hahahahahahahaha..
Jävla fiskar
be the change
|
|
|
Känslokalla självmordstankar däremot.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
JackVegas
Ändå lagom smart att använda samma poäng i samma tråd?
|
|
|
Jag kunde inte bry mig mindre, jag ville bara påpeka att det är 100 som lagt det innan, det var därför jag skrev det också, men han är kanske inte så smart ;)
App?
Okej, jag har nog bara hört det en gång tror jag, dock inte helt säker.. Men ska vi vara sånna och påpeka rim som fiskar så visst.
be the change
|
|
|
Jackvegas-
Det enda jag hört är "uppåt väggarna som Spiderman" och det har ju inte samma poäng eller ngt...
|
|
|
Jag har hööört många fler ;) Måånga.. Hahaha.. Nu vet du det ;)
be the change
|
|
|
JackVegas
Varför la du den då? Om du nu hört den förr är det väl bara idiotiskt?
|
|
|
Nej, jag ville bara påpeka att en sådan rad kommer upp minst 2 gånger i en sådan här tråd. ;)
be the change
|
|
|
Jackvegas-
Ja, att du hört den förr försvarar ju inte direkt att du använde den.. Du kanske använde den för att du hört den många gånger förr men hur ska andra kunna veta det? Orkar inte bråka om en sån här skitgrej, så jag lägger ner nu! Fred. :)
|
|
|
Väldigt, väldigt onödig diskussion då whoa svämmar över av saker som är gamla och lagda innan i nytt format bara.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
Temat är superhjältar, det är sjukt att skämta Om att någon här på whoa skulle vara superman som kenta Och att batman är superhjälte det kan inte sluta sämre Än för Anenkefali som släpper lös all endorfin När han blev våldtagen och fistad av wolverine Professor X läste tankarna på chill den nörden Och insåg snabbt att han var förälskad i the silver surfer Så fuck alla whoas superhjältar, it's nice to be Fredrik Allmäktik - It's the rise of the phoenix
Whoa, gå och dränk er i havet För jag har kraften av alla hjältar från marvel
^^
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
Tvingar dig att svälja spik, för jag hatar dig och när du svalt alla - ber jag Magneto krama dig! Vi kan battla om du vill, inte en chans att du vinner grabben så länge du bara kan associera "beaten" till spindelmannen! Och min förklaring till varför du ligger i likkistan: "Han behövde dö, han var mer utdragen än Reed Richards!"
Crue, vad är grejen? Du bossar och har dig när du egentligen bara är på låtsas som Marvel!
|
|
|
Nej vill inte battla, jag bara driver med hjältar på whoa Smiskar bandidos på rumpan, springer och kallar det hjältemod
^^
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
Ni kan leka superbra hela dagen, men jag dräper solsken ta tag i hornen! ska svinga er och sedan fälla krokben Visst battla mig, men ni tar er vatten över huvudet för omskuren ska nu bli plural... för jag ska ta tag i förhuden dra den över era huvuden, måla det svart som natten sedan ska vi se om det är så kul att leka batman..... Spades, två minuter.. bit mig i röven och kör över den din ursäkt är lika dålig som... "öh vi tar det igen" Visst du kan bättre... skit i trådar, skaffa ett ordhäfte jag är en mobil terrorist.. här för att förstöra jordens teckning Visst ni kan försöka stoppa mig, för jag är allas fiende det här är de goda mot dem onda och jag är alltid vinnaren.. Visst kan du spruta väv mot mig.. men jag är som fjärilen.... Kommer ut inom sin tid och då ska jag hämnas dig.. som stoppade mig i fängelse.. :OOOO
haha vafan.. aja konstigt slut BUT I'M THE EVIL SON OF A BITCH.. So stoppa mig innan jag för ekonomin i botten... superhjältar hela dagen, och jag är förjävlig mot er superhjältar-_-
aja, tänkte göra något kul... någon måste ju vara den onde om det är superhjältar i bilden ;d.. blev inte som jag tänkte mig men viissst..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
DMAt
Jag har redan battlat dig, du är inte superbra alls för oss emellan hade du inte skuggan av en chans
|
|
|
du behöver ju inte vara taskig anen;( haha var länge sedan vi battlade dock ;)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Är ingen superhero jag är en vardagshjälte & Kan man vara sämre än spades texter WHOA! vad sa han? Jag sa vilket hjältedåd När hälften av er får på käften av dom små ....krambjörnarna
trisst som en lyricist
|
|
|
det uttalas inte spades som i spade med S om du hade nåt att säga: Ta det med SPADES du får brudar - som en stake med AIDS skriv ordentliga texter innan du pratar om mig! du hittar på skit - du är ingen vardagshjälte du vill vara player - fast du inte fått ditt adamsäpple blev offtopic nu, men Crue han gillar att suga snoppar för du blir aldrig hjälte när du är igenkänd som supernollan
ta inte åt dig ^^, skrev bara snabbt och för skojs skull :D
|
|
|
denna rappen ligger längst fram på slutetappen/ läderlappen fixar glappen i den sekretessbelagda mappen/ nova kickar rader som får trupper att backa/ står uppställd på led med George Bush iklädd bomberjacka/ står och jammar i ett hörn till instrumentalen bombastik/ blir uppbattlad av superhjälten mr. Fantastisk/ jag är en stjärna du kan fråga astronomen/ är halvvägs som fantomen men jag saknar kromosomen/ som gör att jag kan rädda världen från en undergång/ men sitter bara nedrökt på en övergiven tågperrong/ spliffen brinner och tankarna försvinner/ sitter med en varmkorv och två flaskor thinner/
fred
vi är överallt!
|
|
|
Crue ljuger supermycket men det stämde såpass att du kan relaterar mig till surfare.. för jag "vågar" allt! Så att battla mig kanske inte är så jävla lyckat när jag har så mycket råg i ryggen att du får säd i byxan Han och DMAt tror dom är jättecoola när dom stegar in iklädda fantomendräkt i skolan.. Jackvegas- är bara hiphop om nån ger honom tusen "rapp" och _NoVA_ är en riktig hjälte... OM FULHET ÄR EN SUPERKRAFT!
detta är kul men nu är det slut med snack ....och studiedags -_-
|
|
|
Alla som vill battla mig möts av en dålig start för jag har lika hög (h)järnkapacitet som Tony Stark! Och medan ni skriver texter som suger pung dödar jag er låtsashjältar som en riktig superskurk! Crue, dina förra text var kort, och tjock som luft så du får helkroppsmassage - av Doktor Octopus! Efter en rond mot mig luktar dina byxor skit bryr mig inte om Stålmannen, jag har MASSA kryptonit! Och om det inte är uppfattat säger jag det en hundrade gång om du rör mig är du lika död som om du knullade Rogue!
Drack så många bärs igår att jag trodde jag var med i fantastic four
|
|
|
Chill och Anenkefali leker med en dildo i köket Medans the silver sufer har pillat ett finger i röven Sen eran lilla födsel och dudes! Vill ni dö sen Tar jag upp kampen och ringer turtles
BRÄH! Eran rap låter som kineser pratar rövarspråk med en dildo i röven och för liten gördel ^^
ville bara rimma lite =) Skriver inte så mycket längre.
Fredens
|
|
|
|
|
|
jag är som... hulken på anabola, som batman utan batmandräkt altså... p-playboy och rik, min säd har sprutat i alla vädersträck jag är Fantastic 4, fast samlad i samma person... så att ställa sig mot mig är dumdristigt.. men ni kallar det mod(?) ni battlar med bajsrader... så om du var superhjälte skulle dom kalla dig CrappyMan men... vill ni ha kraft, så är jag rappens svar på Anakin Skywalker
|
|
|
Jag är som din mamma, en liten tjock dam som dampar oj snackar ni om hjältar nu?// då är jag som stålmannen värsta tyrannen meckar stora bitar o tvärnitar afghanen// nej nu blev jag sur chaos killen kan fan inte ens battla ju, håll din käft innan jag lägger din playboy ass på marken för det här är vildmarken o ingen vill höra om du rik eller leker batman// oj fan! fantastic 4, vadå ska du få 4 kukar in i dig då? hehe lägg av du snackar om bajsrad vadfan är det du skriver// du överdriver om din stil men jag ger dig respekt, crappyman är den som är bäst// Alltid har det vart så undrar vrf? Sen hör jag hör jag honom skrika. ey det där e min tjej !!// råka vända mig om jag ser dig ohh fuck säger jag// Nu måste jag tagga ringer upp alex o han ba palla!! vi drar vidare o väntar på svar men hör noga när jag säger ..du e redan klar//&&
Hjälp mig grabbar, behöver en veterans hjälp aså.
vad fan är det med alla grabbar? gör brott under vintern aså..fett dumma som ska göra det under sommarn...haha idioter :D
|
|
|
Okej! Klonkarn is back igen, Fast utan beat.// Jag droppar mina texter lika snabbt som Sonic// Ja, mina rader blir bara fler & fler// Du är som Teskedsgumman, jag är Ghost Rider!// Jag är inte så grym inom detta temat// Jag dissar freestyle och jag borde hålla mig till det schemat// Men att battla inom superhjältar visst komigen// Jag kommer krossa dig , precis som hulken// Dax att inte skriva något mer va// Men jag har kraft kvar, Precis som bumbibjörnarna ;)//
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
|
|
|
Jag är en superhjälte med utropstecken Med svart judobälte och sugpropshänder Som klassas råtung, sajtens konung Med anabola och litervis av bamses honung Mina djävulskrafter ger folk kräkattacker Mens din tjej kallar din för läderlappen fN!Zzz Visst, jag är i det allra grövsta självgod men Ni tittar på X-men, jag knullar deras föredettor, he Jag är före min tid som Hiro Nakamura Är det ett plan, en fågel, japp EN KAKADUVA!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|
|
|
Är det ett plan, en fågel, japp EN KAKADUVA!
haha stoppa duvan
|
|
|
Här droppar beaton Whoa´s egna superhjälte // Ställ ut dig mot mig så är du inte lika stor längre // Jag krossar Mvh så som alla andra i en serietidning // Inte ens Klonkarn slår mig damn jag har stilen //
äh palla skriva mer
Duvetputtäh
|
|
|
Beaton lägger sina fyra superhjälte rader// Jag är som wolverines rivsår jag svider// Beaton kollar ju för fan på bolibompa// Jag gör godsmakande saker som willy wonka// Du krossar klonkarn? har jag redan gjort// Upp och ner snabb som "Blixten" FORT!// Fatta jag kan lägga ner en minut på en platta// Du lägger ner en massa shit man inte fattar// Jag är en rap superhjälte dö nu// Jag är som iron man har en stål kuk// Jaa jag har skapat vapen penna och texter// Du mot mig jag är seriemördare "Dexter"!//
|
|
|
Du vet att han har stålkuk du har ridit av den// Jag är som akillez har en svaghet det är kärleken// Jag älskar ju din morsa och hon älskar mig// Alla vet det liksom att du är inte hetro du är gay// Hon och jag passar som Chloe och Clark Kent// Jag är fish på din cds hör man mina texter "bränt"// Haha fuck yoou! för jag orkar inte faktist// Rör på rumpan loosa fettet gör nått praktiskt!//
|
|
|
Du är sönderdissad när dagen är slut// Jag är som jokern rolig och as sjuk!// Du är fucking boromir i sagan om ringen// Jag kommer till whoa tråden då är du försvunnen// Du kan suga kuk, jag kan rappa personligt// Alla vet att jag är superhjälte fuck it du är horlik//
|
|
|
its a bird its a plane.. hard as steele and my voice like t-pain fuck the 22's, I got my batmobile jet power baby Im not your avrage kid I make you die, with laser from my eyes I destroyed your city like hancock, so tax it, pay the price You get hypnotized from the rhymes that im kickin' But im fo real, this ain't no hollywood, this aint no trick man
|
|
|
Hulken i kalsonger , spiderman i våtdräkt// Daredevil e blind, å wolwarine har hårväxt//
Så hur kan man se likhet mellan dess individer// Jo alla har en störning inte konstigt att dom aldrig vinner//
Visuellt för en människas öga så vinner dom på film i strid// Men har ni då tänkt på att det alltid kommer uppföljare med samma onda karaktär som fortfarande är vid liv//
För alltid när man ser på film så lyckas dom döda dom onda// Men fuck! va är det där? åter igen står nån liten elak man av samma karaktär helt levande i 2an//
Men dock batman the dark night vilken jävla film!// Med batman i klänning och jokern i smink!//
orkar inte....
http://www.myspace.com/metra186
http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
|
|
|
Är ni marvelhjältar så är jag stan le rullar tungt o räddar liv som en brandbil studs sluta sabba tråden tänker inte droppa känslo-ord hade det här varit dissa den över hade du begått självmord o alla tror att dom är undergrown som the ninja turtles är ni superbra på slåss när ni bara kan kicka nötter? o metra har baitat sitt namn för han vill vara underjord som metro! men sanningen är att han är bara en töntig mes som käkar keso studs snackar om seriemördare! ja river sönder din tidning när ni blev ägda av en 13 åring blev det väl pinigt?
|
|
|
Kan inte mer än att bara skratta....
http://www.myspace.com/metra186
http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
|
|
|
Limp... Jag är tolv år :)
|
|
|
Om du vill battla i en cypher läs temat först förresten, du hade EN Bar om superhjältar? Jag har nu enligt mig konstaterat att din diss var ganska opassande, och du trodde att jag va äldre, och kommer antagligen i en senare diss säga att jag verkar vara 8-10 år?
|
|
|
nej jag hade 4 bars med superhjälteprat, jag har gjort cyphern så jag tror nog jag vet :) sista raden var ju inte direkt siktad på dig utan alla i cyphern så tänk innan du skriver!
|