Yeaman Verus Bjäär!! Bjäärskulle du vara bra? alla tänker bara -yeaaaman å ritar smileys efternu blir du skraj i kepsen för min rap e bättre -yeaman, ja kan den grejjenjag kommer slå dej så du gråter men ta det lugnt allt e bra, så kan de vasom när du får mandelflarn å saftkalas på din karneval för cancerbarndu är den som framstår som fruit å hamnar i min välsmorda morotstårtaja e den som tar karlsson på taket å tävlar i hemgjorda motorbåtarhär är mytomanen me ganjaciggen eller psykopaten me barnaminnenYde blir den glödandehete på löpsedeln, som pyromaner å galabilder YEAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN - top 5 dead or alive (rhyme)en liten notis för de "balla", precis som Ash kommer jag ta dem allaBjäär, Studs, Represen-tanten och alla töntar som tror att de är från Akvallani kan alla sticka - Represen-tanten lär er nog alla att knittaoch det är ingen tillfällighet att Totalo Talang rimmar på "talo försvann"var realistisk, det är väl ändå du, Bäär som passar i en fruktkakadu lägger dig dessutom kl sju för att förbereda dig för lussevakaja, du röker "ganjacigg" och jag röker raketer, jag är high bland kometerBjäär, jag kan fixa din karriär, tar dig underground - du passar där (Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2008-12-06 17:24:49)