(Cypher) Julklappsrim
Juletider närmar sig och kanske är några ute i god tid med att handla julklappar så tyckte det kunde va lite kul med en sånhär cypher :) Finns säkert liknande redan men jag hittade inget när jag sökte och denna kanske har lite andra regler. *Minimum: 4 rader * För att nästa ska få skriva måste denne gissa på vad det är för julklapp ovanstående har rimmat på, den som skriver måste också avsluta sin (tredje bar?) med nåt som rimmar på julklappen. Hoppas ni förstår, let's droppa lite julklappsrim men skriv för fan inga julklappsrim ;) Jag har inte köpt någon julklapp men jag hittar väl bara på nåt till att börja med... Jag ställer in, 06.55, alarm själv hatar jag nog en sånhär sak mest av allt för man måste använda den jätteofta för detta är nämligen en ...? :)
Hej och hå, finns det några snälla barn? för isåfall kommer några enkla krav bete er bra, och inte käfta ofta, så får ni av mig en "väckarklocka " Flyg in i den virtuella världen, så ni ser att nästa julklapp är ett ...? =) Metra goes tröttmössa...
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Loggar in på min kusins konto, för jag orkar inte logga in på min användare bara för att meddela detta (jag är alltså jaojao_) Du/ni missförstog reglerna, du ska bara skirva "väckarklocka" överst i ditt inlägg och sen börjar din vers med en ny julklapp, där du i din näst sista rad måste ha ett rim som rimmar med din julklapp. Fred ut
Ho, ho, ho här kommer tomtefar som för in mongobarn i detta fångenskap som vissa av oss kallar för grisen i säcken men vill du ge igen och slå svinet på käften så krävs lite mer än en semmeltårta du finner det du söker i en.....? ingen som skrev att detta skulle vara seriöst ;)
Evangeliet
Nesselsoppa Nu är det jul Här i vår stuga lilla Du är ful Och du luktar illa Inte heller några vänner du har Och det är fel person du känner som far Jag förstår att du är jättebesviken, okej? Så därför får du en resa till.........
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Så därför får du en resa till......... västervik å ett tält
tomtar röda å änglars lockar
julen står vid dörrn å rockar
spela högt å ge nån starr
här få du en.............
//Yde - actual julrim från fjol, eller?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Mitt var verktygslåda men ändå :)
Evangeliet
Elgitarr När du är ensam hemma och sugen på nåt men killen är nånstans ute på jobb är den här "lilla" saken kalasbra grattis här får du en vibrerande 30 centimeters...
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jaa, och mitt var Självmordskliniken i Schweiz.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Dildo Nu är det jul i alla våra hus Man ser överallt brinnande ljus Godjul här väntas fina klappar Varsågod här får du 2 röda nya ..........
Go o gla' kexchokla'
Rimmar dildo på kalasbra eller din jävla idiot? Nej så håll käften.
Sattlar (stavfel) Osten gav skivor till barnen hos mig Bågar vi skapar av osten men säg. Du behöver detta när du vill se en regnbåge Det du får av mig är en påse ....
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
ostbåge ahahah det kan vara white det kan vara lös/ ska vi åka till göteborg å a en öl/ efter ölen så kan vi se/ en dosa öppnas det är........
https://soundcloud.com/mendelsonbits
rapé! Jag är som julskinka på bordet Du är som vattnet i lodret Jag sprutar din brud med glasyr Du får ingen julklapp för den var .....
Dyr Det är skönt att sätta på den/ om du har den uppåner kan du ha den som en påse/ jag vet lilla barn att du önska dig en bössa/ men det är klalt ute så här får du en .....
https://soundcloud.com/mendelsonbits
mössa! tack gubben! :D jag åskar på julen du är röd om mulen du ska få en present av mig toffer här får du av mig en ....
påse socker Du är singel och sökande men ingen vill pöka dig... och i stället för att du flyttar någon annanstans så ger jag dig nu en.......
Evangeliet
ananas
ananas, hej och hopp det är jul min vän det är mörk och fult igen så för att du ska se i mörker din fitt-slampa ger jag dig nu en....
Sleep is the cousin of death
En inplastad vinflaska, Med hjälp av renar som är sjukt tappra flyger tomten fram o levererar julklappar Och denna gång i säcken finns ett föremål som kallas...
Dildo hahaha super sämst! massagestav för fan! haha
gipsset Hej hopp å glada barn
partyglad som mardi gras
men inget party satans slampa
utan en riktig......
//yde - (:
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
mitt var barbara ni hade feeel höhöhöhöhahaha
Evangeliet
Bjäär, skulle ha gissat på ''hitler'' :p
flow~
Lavalampa nu är det snart jul, då får man julklappar jag önskar mig en musmatta, en krukplanta kanske ett tv-spel, en bmw och ett psp men mest av allt önskar jag mig aktier i tv3 och om du sköter dig och är alltid snäll så ska du få...........
To late... to FUCKING late
En plastig vän!!!! Utan risk att bli utskrattad, med skägg som bjäär o säcken full av julklappar är annars tomten en klantig man ner på knä o ta emot en....
En Lampa Som jag hänger upp i den fina julgranen Under dem stora paketen Och om du äter pepparkakor så blir du snäll Då kanske du får åka hem till tomten Där han ger dig en riktigt fin...
Kvinnor är som klistermärken, man slickar dem, sätter på dem och skickar iväg dem. "PZ"
"lem" att suga på, som också e ganska hård jag rimmar lite rått, men hört att du tycker de e gott själv sitter jag här hög, och rimmar om en bög tomten e cool, så jag önskar mig en . . . .
Graffiti cant be stopped!!!!!
Jag tycker att vi inför ett fiktivt stängsel i den här tråden mot småungar och personer som inte kan rimma på mer än en stavelse.
Beat the odds like an abusive freak show owner
qnivqast:
redan gjort i princip
Hoppas ni förstår, let's droppa lite julklappsrim men skriv för fan inga julklappsrim ;) :P
således rekomenderas det att öhhs inlägg förbises då detta inte uppfyller gällande krav för cyphern i enlighet med TS-regler. //Yde - play along now
bjäär: det va ingen regel, mest ett önskemål, + en liten ordlek :P Men om man får ha sånna regler utan att bli avstängd så kör vi det som regel :)
jag har dålig inspiration frågade grannen mitt emot vad säger du, vad ska vi ge fråga tomten, han kanske vet skrev till nordpolen och fick ett svar tomtefar skrev "vad vet jag" skrev till tomtemor men hon gick bet så här får du ett...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kniv, den är fet Nu är de kaos, krig och panik jag köpte en ferrari, men slog in en spik så nu får du titta, längst ner i din klapp men passa dig vännen, den kan göra dig glapp 6 trippel A, det drivs den av "bara för att" god jul önskar tomten, till sin lilla skatt hoppas den fortfarande lever, din nya lilla.....
..::picture me rollin::..
tomt paket va fan ;) mahahmissekatt :D (A) det värmer i värmen, och luktar vanilj ett paket, med allt, typ multianvändning fint är det också, perfekt för vinterkvällar men tjejen, hunden, eller helt ensam hoppas du får dig en soft God Jul som hjälp på traven får du nu ett....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Stor kuk" tycker jag passar rätt bra.
¨hahah skulle skrivit "en" ;)
PLÅTSKJUL God jul nu käre far Här är ngt för en riktig karl så fuck aina eller dö enjoy ditt feta...
..::picture me rollin::..
doftljus era jävlar ;)
knack knack tomten kliver på med glögg till barnen pappa får en bil och morsan får den skin klädda bananen tomten han är skit grym,tränar på ett bög gym när han delar ut sina jul klappar har en sommarkostym hoj hoj tomten far till alla sina ex och på jul önskar han bara sitt morgon......
Morgonsex? :3 Bögigt? Visst, brukar ändå bara hata på allt Börjar tröttna på att alla bara pratar om knark Det är snart jul, och jag ska sprida kärlek Det finns fattigdom och krig, så jag önskar mig (???)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
världsfred?? (: kommer nog några rader senare
Korrekt!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
knäled Som julklapp så får din brud rida min staken/ Jag är snäll idag så jag ska endast sparka på barnen/ På julen rullar jag weed och sånt till tomtebloss/ för att julen är mer played out än kompispropps/ Ser ingen annan som verkar lägga ner lite energi i detta så varför ska jag vara annorlund?
www.myspace.com/anarkirapp
nä vi märker det iom att du inte lagt ner tillräckligt med energi för att fatta konceptet..
haha jag skrev 4 rader var nöjd;)
www.myspace.com/anarkirapp
haha jag skrev 4 rader var nöjd;) Läs topic...
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Bögigt? Visst, brukar ändå bara hata på allt Börjar tröttna på att alla bara pratar om knark Det är snart jul, och jag ska sprida kärlek Det finns fattigdom och krig, så jag önskar mig en kortlek
Men detta är ingen lek/
din brud ser ut som smet/
men det är lungt, det är klart jag rulllar tungt/
jag fick kanelstången så denna hära gången önskar jag mej??
n0 phat chixxx!
Du är p18 och har fortfarande kvar bajsranden// Alla vet att du önskar dig en till portion gröt när du får mandeln // Inser att din kuk är minimal när du håller den i handen// Jag hatar julen men måste ställa upp för barnen// De dansar runt mig och skrattar för jag är........
I get more pussy on accident then most niggas get on purpose
Sean banan talibanen.. Och på tala om julen vill jag ha en fin rumpaH/ Och lite godis i julestrumpanH/ Om du har tur får du smaka på saffrans deg/ Om inte det kan du få...
Kvinnor är som klistermärken, man slickar dem, sätter på dem och skickar iväg dem. "PZ"
Alfapet Det händer ibland när man är ute i jultider och dricker en öl att allt svartnar, och man vaknar av att man ligger i snö och det enda som som kan ta bort viljan att dö är att injicera varm choklad intravenöst och det är ju mysigt till skillnad från din brud, som har en så smutsig fitta att den luktar illa även fast hon tar en dusch i timman påtal om rå fisk blir din julklapp en utsökt...
Underlivsstank! :P